Gjest Hulderjenta Skrevet 16. desember 2003 #181 Del Skrevet 16. desember 2003 Hei Starie! Ville bare si takk for rose i rosetråden og takk for besøk i julekalenderen min! :D Leste her at du står uten jobb - så dumt... Håper du får en jobb fort! Krysser fingrer og tær for deg! Håper du kan klare å glede deg til jul likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 19. desember 2003 Forfatter #182 Del Skrevet 19. desember 2003 Takk jenter :D Nå er jeg ferdig med alle presanger utenom 1. Deilig! I morgen skal vi i juleselskap og søndag bærer det av gårde til vestlandet. Nå er det jul!! Jeg vasker klær for harde livet for jeg liker ikke å komme tilbake til et rotete hus.. Får vel prøve å tørke litt støv og feie over gulvene også. Bilen til sambo skal hentes på verkstedet nå og de har tatt service på den så den er helt trygg å kjøre så langt :D Vi har til og med klart å finne presang til svigermors kjæreste, og bare det er helt utrolig! Gleder meg faktisk litt til selskapet i morgen jeg. God mat og god drikke og mange hyggelige mennesker :D GOD JUL ALLE SAMMEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 20. desember 2003 Forfatter #183 Del Skrevet 20. desember 2003 GOD JUL ALLE SAMMEN! Jeg stikker til vestlandet i morgen tidlig. Håper dere får en fin jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 23. desember 2003 #184 Del Skrevet 23. desember 2003 God jul, Starie :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. desember 2003 #185 Del Skrevet 23. desember 2003 Heisann Starie! Håper du får en fin vestlands-jul! Klemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 28. desember 2003 #186 Del Skrevet 28. desember 2003 Hei søta! :klem2: God jul. Håper du koser deg på vestlandet. Rop ut når du kommer hjem. Må spørre dej om noe! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 31. desember 2003 #187 Del Skrevet 31. desember 2003 Godt nyttår starie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 31. desember 2003 #188 Del Skrevet 31. desember 2003 Riktig godt nyttår til deg, Starie :D Ønsker deg og dine alt godt for det nye året Nyttårsklem fra Diva :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 16. januar 2004 Forfatter #189 Del Skrevet 16. januar 2004 Hvor søt må man egentlig være for å få viljen sin? Nå har jeg gjort alt fra å putte ting i nesen til å tegne i ansiktet mitt (med sprittusj, det var lurt ) Jeg har også tatt noen dansetrinn og han sitter fremdeles i telefonen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 25. januar 2004 Forfatter #190 Del Skrevet 25. januar 2004 Allerbestestevennenmin kommer på besøk i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 26. januar 2004 Forfatter #191 Del Skrevet 26. januar 2004 Min tro er ikke-eksisterende. Jeg hadde en barnetro da jeg var veldig liten, men den forsvant lenge før jeg ble konfirmant. Hvordan får man egentlig troen sin tilbake? Jeg vil så gjerne ha en tro. Jeg vil tro at de jeg elsker og som jeg har mistet faktisk er på et bedre sted og at de ikke bare ligger i kisten sin og råtner. Jeg vil så gjerne tro at jeg kommer til å få møte dem igjen en dag.. Og jeg vil så gjerne tro at jeg ikke bare skal ligge å råtne selv, men at jeg faktisk har noe å se frem til. Noe annet enn dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 27. januar 2004 Forfatter #192 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg elsker netter. Det er så deilig å sitte oppe nå når det er en helt annen stillhet enn om dagen. Alt viker så rolig og trygt. Netter får meg også til å tenke. Ofte på ting jeg helst ikke vil tenke på.. Noen ganger er bare alt så vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 27. januar 2004 #193 Del Skrevet 27. januar 2004 jeg kjeder meg, men vet jeg burde prøve å sove. jeg er skikkelig nattemenneske, men jeg må væe uthvilt til i morgen...usj da.. :blunke: får prøve å legge meg igjen da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 27. januar 2004 Forfatter #194 Del Skrevet 27. januar 2004 Kanskje du skal prøve på det :D Selv har jeg absolutt ingenting jeg skal i morgen (uten om husarbeid da). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 27. januar 2004 #195 Del Skrevet 27. januar 2004 jaa.. kanskje det.. hater å sove i grunn.. bortkasta tid..hehe! jeg må vaske masse klær før jeg drar på jobb. og rydde barnerommet. det ser ikke ut i måneskinn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 27. januar 2004 Forfatter #196 Del Skrevet 27. januar 2004 Det ser ikke spesielt ryddig og bra ut her heller.. Gruer meg til å ta fatt på det. Uansett hvor mye jeg rydder er det alltid noe som må gjøres :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 27. januar 2004 #197 Del Skrevet 27. januar 2004 God tirsdag :D Rydding blir man aldri ferdig med :o Møkkajobb er det.... Krysser fingrene for at det dukker opp en jobb snart for deg D. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 27. januar 2004 #198 Del Skrevet 27. januar 2004 håper du sover nå da,nabo! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 28. januar 2004 Forfatter #199 Del Skrevet 28. januar 2004 God tirsdag :D Rydding blir man aldri ferdig med :o Møkkajobb er det.... Krysser fingrene for at det dukker opp en jobb snart for deg D. Takk det samme Diva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 28. januar 2004 Forfatter #200 Del Skrevet 28. januar 2004 håper du sover nå da' date='nabo! :blunke:[/quote'] Jeg sov som en stein jeg :D Fikk sovet skikkelig ut i natt, og ikke frøs jeg heller for jeg hadde husket å ta på meg posene (dunposer til føttene)! For tiden fryser jeg noe grønnjævlig og jeg pakker meg inn med ullundertøy og sitter alltid med pledd på i stuen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå