Gjest Embla s Skrevet 7. april 2004 #241 Del Skrevet 7. april 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 1. mai 2004 Forfatter #242 Del Skrevet 1. mai 2004 Tenk at det er mai allerede, jeg er helt i sjokk jeg.. :o Prøver å få fri fra jobben litt lenger ut i mai, slik at jeg kan feire 17.mai hjemme. Håper det går. Det er virkelig mange år siden sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 4. mai 2004 Forfatter #243 Del Skrevet 4. mai 2004 Hurra for streik og permittering uten lønn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 6. mai 2004 Forfatter #244 Del Skrevet 6. mai 2004 Tenk at man kan bli så lykkelig bare fordi man har kjøpt seg ny øyenskygge! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 7. mai 2004 #245 Del Skrevet 7. mai 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 7. mai 2004 Forfatter #246 Del Skrevet 7. mai 2004 Embla!! :kysse: Jeg trodde det skulle bli deilig med noen dager "fri", men jeg klarer ikke nyte det når jeg vet at regningene hoper seg opp og at jeg skulle ha tatt meg en tur til tannlegen ganske snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 9. mai 2004 Forfatter #247 Del Skrevet 9. mai 2004 Mannfolk :evil: Vi skal i 60-årsdag og alt er superstress fordi mannskinnet er så treig i dusjen. 15 minutter etter at vi skulle ha kjørt hjemmefra og vi endelig er på vei ut døra, snur han og skal inn igjen for å drite.. Er det mulig?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 9. mai 2004 #248 Del Skrevet 9. mai 2004 Typisk mannfolk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 12. mai 2004 Forfatter #249 Del Skrevet 12. mai 2004 Ooooh joy! Det blir bobledress, polvotter og hjelp på stranden for meg i sommer i hvertfall! *muffe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 13. mai 2004 Forfatter #250 Del Skrevet 13. mai 2004 Vurderer å lure meg ned på Sats for å trøste meg med litt solarium.. *slem hudpleier* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 13. mai 2004 #251 Del Skrevet 13. mai 2004 Mannfolk :evil: Vi skal i 60-årsdag og alt er superstress fordi mannskinnet er så treig i dusjen. 15 minutter etter at vi skulle ha kjørt hjemmefra og vi endelig er på vei ut døra, snur han og skal inn igjen for å drite.. Er det mulig?! Whz begynner alltid å rydde, når jeg står klar til å løpe ut døra.. Tror det er et mannefenomen.. ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 14. mai 2004 Forfatter #252 Del Skrevet 14. mai 2004 I dag skal jeg hjem til det fagre vestland! Skal feire 17.mai hjemme for første gang siden jeg traff kjæresten min (5år). Tenkte jeg skulle prøve å trykke meg i bunaden også, men vi får se hvordan det går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 14. mai 2004 #253 Del Skrevet 14. mai 2004 Lykketil med bunadsprøving! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 14. mai 2004 Forfatter #254 Del Skrevet 14. mai 2004 Jotakk, det trenger jeg! Tror ikke skjorta mi passer en gang jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 15. mai 2004 #255 Del Skrevet 15. mai 2004 Hei på deg min søte gode venn! Først av alt, er solarium fy-fy....? Det visste jeg ikke.... (Tex prøver å lure seg sjæl...) Har du tenkt å bli lenge borti der eller? Syns godt du kunne tatt deg en tur på besøk snart, eller kanskje en liten tur på kafe....? Roma..? Håper du får en kjempefin 17. mai! det er ikke bare du som har trang bunad..... :oops: Stooor klem Tex-A Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 31. mai 2004 Forfatter #256 Del Skrevet 31. mai 2004 Når jeg blir stor skal jeg bli en like fin brud som Tex var på lørdag! Også har jeg blitt syk Jeg mistenker bihulebetennelse for jeg er tett og tung i hodet og jeg har fått feber. *kyle innpå med nesespray* Jeg har ikke råd til å bli syk nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 1. juni 2004 #257 Del Skrevet 1. juni 2004 Ikke nesespray! Skaff deg neseskyller! :fy: Har alltid vært plaget av bihuler, helt til det ble snakk om operasjon. Da ble jeg brått bedre, gitt! Og jeg er hellig overbevist om at det har sammenheng med at jeg omtrent samtidig begynte med grapefruktkjerneekstrakt............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 5. juni 2004 Forfatter #258 Del Skrevet 5. juni 2004 <---- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 5. juni 2004 #259 Del Skrevet 5. juni 2004 Gratulerer med dagen min kjære venn!!!! hipp hurra for Starie...!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 5. juni 2004 #260 Del Skrevet 5. juni 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå