starie Skrevet 12. februar 2004 Forfatter #221 Del Skrevet 12. februar 2004 Hei Starie! Gratulerer med spisebord :D Klem. Takk snuppa :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 12. februar 2004 #222 Del Skrevet 12. februar 2004 Takk snuppa Lyst på lasagne snart, jeg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 12. februar 2004 Forfatter #223 Del Skrevet 12. februar 2004 Jaaa! Jeg også :D Og sveler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 12. februar 2004 Forfatter #224 Del Skrevet 12. februar 2004 Mamma kommer på besøk i helgen og skal være noen dager! Gjett om jeg gleder meg.. Savner henne så utrolig, så det skal bli godt å ha henne her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 12. februar 2004 #225 Del Skrevet 12. februar 2004 Mamma kommer på besøk i helgen og skal være noen dager! Gjett om jeg gleder meg.. Savner henne så utrolig' date= så det skal bli godt å ha henne her. Så fint! Kos deg masse med mamman din i helgen, snuppeduppa :stortsmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 20. februar 2004 #226 Del Skrevet 20. februar 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 20. februar 2004 #227 Del Skrevet 20. februar 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 23. februar 2004 Forfatter #228 Del Skrevet 23. februar 2004 Jeg har fått jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 23. februar 2004 #229 Del Skrevet 23. februar 2004 Jeg har fått jobb! ÅH! Hurra Så utrolig bra! Heldige de som har ansatt deg da Det ordner seg for sånne som deg vet du Lykke til på ny jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 24. februar 2004 #230 Del Skrevet 24. februar 2004 Så flott!!! Grattis!! Enig med Embla, heldige dem!!! Er det i nærheten så jeg kan komme til deg på behandling...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 24. februar 2004 Forfatter #231 Del Skrevet 24. februar 2004 Tusen takk snuppene mine :D Jeg er så utrolig glad! Og dette er takket være Lea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 3. mars 2004 #232 Del Skrevet 3. mars 2004 Hei Starie! Bare innom med en onsdagshilsen! Og så lurer jeg på: Hva er det bananene dine gjør på???!!! Fy'a meg, da! Savner den gamle danse-bananen din, den gjorde meg i så godt humør! :-D Gratulerer med ny jobb - det var gode nyheter! Ha en fin dag videre! KLEM fra Hulderjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 25. mars 2004 Forfatter #233 Del Skrevet 25. mars 2004 2000 kroner på konto, 26 kutt på hender og armer (noen er dype og kommer til å gi meg arr) og kronisk migrene. Jobblivet er herlig folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2004 #234 Del Skrevet 25. mars 2004 Tror du trenger en sånn en jeg: :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 26. mars 2004 Forfatter #235 Del Skrevet 26. mars 2004 Tror du trenger en sånn en jeg: :trøste: Ja, den trengte jeg virkelig! Drittjobb :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 2. april 2004 Forfatter #236 Del Skrevet 2. april 2004 Det er vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 2. april 2004 #237 Del Skrevet 2. april 2004 Kjære søte gode snille Starie, jeg har både sveler og lefse, hvis du ikke skal heimatte i påsken kan du vel ta deg en tur...? Så kan vi kose oss med ekte vestlandsgodsaker..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 3. april 2004 Forfatter #238 Del Skrevet 3. april 2004 Kluter, vaskmiddel og litt funky discomusikk er alt som skal til og vips så har man storrengjøring :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 7. april 2004 Forfatter #239 Del Skrevet 7. april 2004 "Dar e begge småjentene mine. Nett like begge to' date= den eine litt meir alvorlegare enn hi" På fredag er det akkurat ett år på dagen siden jeg fikk telefon av pappa om at jeg måtte komme hjem for bestefar var blitt så dårlig. Setningen ovenfor er noe av det siste han sa til meg før han døde og jeg husker det som om det var i går. Han hadde briller på og hadde sølt litt ingefærøl på haken.. Jeg stod på høyre side av sengen og holdt han i hånden. Søsteren min sto på den andre siden. Det var mildt ute og vi hadde åpnet vinduet så han skulle få kjenne litt på våren.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 7. april 2004 #240 Del Skrevet 7. april 2004 Grattis med jobb da! Det fortjente du virkelig :D Ha en riktig god påske! D. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå