MellonCollie Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #2641 Del Skrevet 29. desember 2008 Det var ikke så vanskelig å lage mat som jeg hadde trodd. Var timingen på alt som var verst. Men jeg hadde jo god hjelp tilgjengelig da - på et tidspunkt sto mormor, mamma og jeg på kjøkkenet over samme kjele og ordnet. 3 generasjoner med meninger om sausen I går hadde samboer og jeg første store krangel på leeeeenge. Endte med at han tok bilen og tok med seg hunden ut på lang tur sent på kvelden, mens jeg bare gikk og la meg etterhvert. Var fortsatt våken når han la seg, men ingen som sa noe. Urgh, hater den stemninga. Men vi skværet opp med en gang på morgenen i dag heldigvis. Nå er samboeren ute sammen med pappa og handler ting til nyttårsaften. De tok med seg lillegutt, så har jeg hatt litt tid alene og jobbet litt. Men nå ble det litt KG igjen, fikk nok av å bruke hjernen for denne gang Både lillegutt og jeg våknet forresten med litt småfeber i dag, men etter en ekstra lur var begge to bedre. Jeg han småhanglet litt noen dager, med halsvondt. Samboer har hanglet leeenge. Men lillegutt har ikke vært noe plaget i det hele tatt, før litt i natt. Men som sagt ser det ut til at det nå gikk fort over igjen. Vi skulle egentlig til et vennepar i kveld, og deretter sove over hos svigers i stedet for å kjøre hjem i natt. Men de ringte og avlyste i dag tidlig pga sykdom der også. Egentlig utrolig deilig, jeg var ikke så klar for noe overnatting Da får vi en rolig hjemmedag, den første på over en uke! I morgen skal vi inn til svigers igjen, svigerfar har bursdag. Og nyttårsaften skal vi ha overnattingsgjester her. Så det er nok å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #2642 Del Skrevet 29. desember 2008 Hmm, lurer på om det nye året kanskje er en passe anledning til blanke ark og nye muligheter her inne også. Tenke tenke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 29. desember 2008 #2643 Del Skrevet 29. desember 2008 Bra dere fikk skværet opp! Travle i jula dere også, ser jeg Virker som de fleste har fullt opp med å besøke og få besøk. Og ikke minst lage og spise masse mat Jeg har også tenkt på å starte med blanke ark i det nye året. Ikke nytt nick da, men definitivt ny dagbok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 30. desember 2008 #2644 Del Skrevet 30. desember 2008 Bra dere fikk skværet opp ja Håper dere får en koselig dag i dag da, bare kose dere hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 31. desember 2008 #2645 Del Skrevet 31. desember 2008 Bra at du og samboer ble venner igjen Jeg også hater å krangle, eller i allefall når det blir sånn skikkelig trist stemning... (det gjør vel forsåvidt alle, men...) Godt nyttår!! Kos dere så masse med feiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 31. desember 2008 #2646 Del Skrevet 31. desember 2008 Innom med en nyttårshilsen og masse gode ønsker for året som kommer Ha en flott og fin nyttårsfeiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 1. januar 2009 #2647 Del Skrevet 1. januar 2009 Godt nytt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 1. januar 2009 #2648 Del Skrevet 1. januar 2009 GODT NYTTÅR!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #2649 Del Skrevet 1. januar 2009 Velkommen til mitt nye hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg