Gå til innhold

Lenes bryllupsdagbok

Lilywhite

Anbefalte innlegg

^^Belle^^ skrev:
:haar: Rosa striper i håret? *grøss* Men det var nå godt at det ble fikset da. :jepp:

:hoppe: for baby til venninne. :hjerte:

Det var mer som flekker :fnise: Var visst en 50 år gammel dame som hadde tatt rosa striper i rett før min søster tok sine (blonde) striper... Høres ikke akkurat veldig fint ut... Men men, det gikk vekk i allefall, tror jeg hadde fått ganske panikk om det var mitt hår, og spesielt rett før bryllupet! Hehe...

Ja :hjerte: Han er nok kjempesøt. Så da har vi noe å glede oss til når vi kommer hjem også, å se babyen til venninnen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare tre små dager igjen nå!! :hoppe: :hoppe:

Håper du bare gleder deg og har noen fine siste forberedelsesdager!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_lene_ skrev:
Jeg lurer også på hva du får! Har du ingen peiling eller en liten anelse? ;)

Håper jeg ser bra ut på lørdag ja ;) Du kommer nok til å se smashing ut du også :)

Dagen min har vært hektisk, men fin, håper du har hatt en bra dag også :)

Ja, jeg ser at du har hatt litt av en dag med handling, rosa striper :fnise: og venninnehenting ;)

Jeg har ikke peiling på hva han har kjøpt, for hn hadde nemlig planen klar med at jeg skulle få ny mobil til bursdagen min og nytt kamera i morgengave.. Men da telefonen jeg ønsker meg ikke har kommet i salg ennå så måtte jeg få kamera i bursdagsgave :klø: Får nor smøre meg med tålmodighet til søndag ;)

Gratulerer med en liten :babygutt: til venninnen din :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cypress skrev:
Bare tre små dager igjen nå!! :hoppe: :hoppe:

Håper du bare gleder deg og har noen fine siste forberedelsesdager!!

Åh, når jeg våkner i morgen er det bare ett døgn igjen! Sykt! Men gleder meg :)

Har vært litt stress de siste dagene, men har fått slappet av og kost meg litt også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så mye tid å være her inne nå. I går var jeg hos mormor og prøvde kjolen igjen, for jeg bestemte meg for å sy på litt ekstra stoff bak snøringen, så du ikke kan se huden på ryggen gjennom.

Deretter gikk jeg for å være med min tsjekkiske venninne. Vi solte oss i parken før vi gikk på lepramuseet (ekstra interessant for meg akkurat nå siden jeg leser "Øya" av Victoria Hislop). Etterpå gikk vi litt rundt i solen i byn, og shoppet litt. Spiste middag i solen på takterrassen før vi gikk tur på Fløyen. Kom hjem etter 10 og en halv time i solen, med skille etter toppen på skuldrene... Lekkert :gjeiper:

I dag har jeg fikset neglene og vært på veiledningstime til sminke. Hentet morgengaven til kjære, og det blir virkelig stilig :) I kveld var vi en gjeng samlet hos foreldrene mine, kjempekoselig :) Spiste pizza, og var greit å samles litt uformelt og slappe av :)

I morgen skal vi pynte begge lokalene, jeg må inn å betale blomstene, ringe sjåføren vi skal ha, pakke bag til hotellet, bake kake... Skjønner ikke helt hvordan jeg skal få tid til alt... Hehe... heldigvis har vi mange gode hjelpere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Øya har jeg nettopp lest nå også, den var veldig bra :jepp:

Så bra morgengaven ble så bra...:lur:

Og du -trekk pusten godt et par ganger, så skal du se du rekker det du skal!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MaiL skrev:
Ja, jeg ser at du har hatt litt av en dag med handling, rosa striper :fnise: og venninnehenting ;)

Jeg har ikke peiling på hva han har kjøpt, for hn hadde nemlig planen klar med at jeg skulle få ny mobil til bursdagen min og nytt kamera i morgengave.. Men da telefonen jeg ønsker meg ikke har kommet i salg ennå så måtte jeg få kamera i bursdagsgave :klø: Får nor smøre meg med tålmodighet til søndag ;)

Gratulerer med en liten :babygutt: til venninnen din :hoppe:

Kom sånn flood control og så glemte jeg å svare på denne, sorry! :) Tirsdag var litt stress ja...

Spennende med overraskelse i morgengave da ;) Når vi våkner i morgen tidlig er det bare 1 dag igjen! Stresset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er endelig dagen deres her! :strix: Håper du får en fin dag i dag, selv om du har litt å ordne. Morgendagen blir nok fantastisk. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til, og gratulerer så mye med den store dagen i morgen! Håper den blir alt dere har drømt om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ansjoni skrev:
Øya har jeg nettopp lest nå også, den var veldig bra :jepp:

Så bra morgengaven ble så bra...:lur:

Og du -trekk pusten godt et par ganger, så skal du se du rekker det du skal!!

Ja, jeg liker den veldig godt foreløpig :) Ja, går nok bra, venter på at pappa skal hente oss nå så vi kan kjøre til lokalet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj oj!!!!!!!

Dessverre ikke snøring på om jeg har vært innom her før :rødme:

MEN.... Hell og lykke til deg og din kjære!!! :hjerte::strix:

I morgen skjer det!!! WEEEEEEEEEEE :danse:

Kribler det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Gratulerer så masse med den store dagen deres i morgen :bryllup:

Håper det blir en absolutt fantastisk dag! Gleder meg til å se og høre åssen det har vært!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Håper dagen i går, ble alt dere drømte om samt planla og litt til :strix:

Gleder meg til referat :popcorn:

Gratulerer som nygifte

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen som var i går!!! Håper alt gikk som planlagt, og at dere hadde en super dag!! :bryllup:

Gleder meg til referat!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå er du gift :hoppe:

Gratulerer så masse med dagen i går, håper den ble kjempefin og at du klarte å kose deg hele dagen.

Gleder meg også til referat :)

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...