Gå til innhold

Lenes bryllupsdagbok

Lilywhite

Anbefalte innlegg

Åh, så kul morgengave :) Jeg vurderte det samme, men feiget vel ut. Skikkelgi tøft at du gjennomførte det :klappe:

Takk for det :) Du har jo alltids anledning til å gjøre det ved en senere anledning... 5 års bryllupsdag eller hva som helst ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pent.no sitt langtidsvarsel går en dag lengre enn yr.no sitt! :lur:

Takk for tipset :) Ser heldigvis ut til å bli 19 grader og sol foreløpig, men så lenge regnet holder seg unna er egentlig jeg fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hjemme og hentet bilder vi skal scanne til sangheftet i går. Skal lage sanghefte og program i morgen, så blir det utdrikning på lørdag, og prøveoppsett søndag eller mandag kveld (får se hvor sliten vi er etter lørdagen :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hjemme og hentet bilder vi skal scanne til sangheftet i går. Skal lage sanghefte og program i morgen, så blir det utdrikning på lørdag, og prøveoppsett søndag eller mandag kveld (får se hvor sliten vi er etter lørdagen :fnise: )

Så produktiv du er :jepp: Heldigvis slipper vi sanghefter ;)

Vet du noe om utdrikningslaget? Eller er alt surprise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så produktiv du er :jepp: Heldigvis slipper vi sanghefter ;)

Vet du noe om utdrikningslaget? Eller er alt surprise?

Hehe, takk for det, synes det er litt koselig med sanghefter jeg :) Tror ikke jeg hadde sluppet unna uansett, kjære sin familie elsker å synge :fnise:

Vet ingenting nei. Skulle egentlig ikke vite datoen heller, men siden ene forloveren kommer hjem fra utveksling i Italia i dag så var det ikke så vanskelig å gjette seg til :ler: Dessuten et par stk som har forsnakket seg om datoen. Har en mistanke om at vi skal på sangstudio, men vi får se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Da får dere synge av full hals ;)

Sangstudio blir nok gøy (om det blir det da) kan jeg tenke meg :jepp: Gleder meg til å høre om utdrikningslaget ditt ;) Lykke til i morgen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg masse i utdrikningslaget! Blir spennende å høre hva de har funnet på til deg :hoppe:

Takk :) Merker jeg gru-gleder meg litt! Blir nok kjekt, men uvant å ikke ha styr på hva som skal skje ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Da får dere synge av full hals ;)

Sangstudio blir nok gøy (om det blir det da) kan jeg tenke meg :jepp: Gleder meg til å høre om utdrikningslaget ditt ;) Lykke til i morgen :klem:

Ja, får se om jeg har rett ;) Håper jeg slipper å synge alene, at de andre kan kore eller noe hvis det blir det, jeg synger jo som en kråke :fnise: Men blir sikkert en bra dag! Tror kanskje jeg skal sove hos ene forloveren, så spørs om det blir referat før et godt stykke utpå dagen søndagen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har forresten bestilt både flybilletter, hotell, reiseforsikring osv. i våre gamle navn, og har "gammelt pass" (med navnene vi hadde før). Samtidig gjelder navneendringen fra seremonien er overstått, men dette blir vel ikke noe problem så lenge vi tar med vigselsattest? (Tror jeg har lest om dette før, men tenkte det bare var greit å dobbeltsjekke her inne ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer forresten på om dere synes snøringen på kjolen min er for bred? Jeg hadde liksom tenkt å gå ned litt sånn at den ble litt smalere, men det har jeg ikke greid, ikke nevneverdig i allefall, men samtidig så syntes jo alle at den var kjempefin når den ble kjøpt (veide det samme da), så er vel bare nerver som gjør at jeg er redd for å ikke se fin ut, men føler liksom at på bildene på Maggie Sottero sin internettside f eks så er snøringen smalere... Gidder ikke å ta en suppekur eller noe siste uken eller noe for å gå ned heller liksom (det siste jeg vil bli er jojo-slanker...) (bilder på FB for de som ikke har sett)

Puh, litt klaging, men blir mye tenking nå de siste dagene! Vil liksom at alt skal være "perfekt"...

Vi har forresten laget sanghefter i dag :strix:

Og så fant jeg den nyyyydelige ringen jeg kunne tenke meg i morgengave, men den kostet 4600,- , så spørs om kjære vil bruke så mye penger... hehe... var 15 diamanter i den da, helt totalt nydelig... Kommer nok ikke til å glemme den ringen med det første, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Jeg syns du ser helt fantastisk ut på bildene du har lagt ut iallefall! Helt stunning, og du kommer til å være perfekt på dagen :hjerte: Skjønner godt hva du mener i forhold til å se sånn og sånn ut, men denne dagen kommer vi til å stråle uansett om det er 2 cm for mye eller lite her og der :Nikke:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var utdrikningslaget ditt? *spent*

:ler: Jeg kjenner meg igjen i hva du tenker om kjolen. Jeg prøvde min i forrige uke, og var overbevist om at jeg så supertykk ut i den. :klaske: Selv om den egentlig føltes litt løsere her og der enn da jeg kjøpte den. :sjenert:

:strix: 6 dager igjen bare! :overrasket::bond::bolledeig:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk søte jenter :)

Utdrikningslaget var kjempegøy :) Ble hentet kl 12 av forloverne mine og fikk beskjed om å ta på meg kjole. Tok på en hvit sommerkjole, og så fikk jeg på meg plastikktiara med slør (kjempefint, :fnise: ) og hvite sneakers, så nesten ut som en runaway bride, hehe...

Ble kjørt til byn hvor vi møtte de andre og hadde piknik i Byparken (masse gamle folk som kom bort for å gratulere meg og ønske lykke til, hehe), med champagne og rundstykker. Trodde liksom jeg hadde sluppet billig unna, men det var før de dro briller med en k** til nese, en pisk og en oppblåsbar gris opp av vesken... Hehe.. Dette måtte jeg gå rundt med midt i byn... Akkurat det var ikke så kult, men litt utdritning må vel til... Så bar det til sangstudio, hvor vi spilte inn "Mamma Mia" og "Karma Chameleon". Skulle egentlig sunget "Forelska i lærer'n" siden kjære er lærer, men den CD-en var forsvunnet...

Etterpå var vi på Peppes, før vi var på Olden Relax, en avdeling på Vannkanten med svømmebasseng, boblebad, solarium og badstu, hvor vi var helt for oss selv og hadde egen bar :) Ble en del "San Fransisco"-drinker der... Kjempedeilig og avslappende :)

Så bar det hjem til ene forloveren, hvor vi hadde pysjparty med Singstar og flere sterke drinker... Hadde pakkelek hvor jeg skulle gjette hva som var fra hvem og hvorfor. Greide å gjette hva som var fra hvem, men ikke bakgrunnen for den ene, synes uansett at 6,5 av 7 er ganske bra ;)

Skulle egentlig holde ut lenge (slå kjæres utdrikningslag hvor de siste la seg kl 5), men kl 01-0130 var alle kjempetrøtte og ganske gode og fulle, så vi ga oss da, men jeg og ene forloveren ble igjen og ryddet, og selv om vi var kjempetrøtte fikk vi ikke sove før 0230...

Kjempefornøyd med utdrikningslaget mitt, men deilig å komme hjem til kjære i 13-tiden i dag, litt redusert, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ene forloveren min hadde forresten tatt vare på mail og brev jeg sendte til henne når hun var på utveksling i USA, i perioden fra rett før vi ble sammen til et halvt år etterpå, og hun leste opp en del av det jeg hadde skrevet om han, var litt pinlig, for herregud så fjollete og forelsket jeg var... De pompøse og teite formuleringene... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres ut som om du hadde et herlig utdrikningslag. :hjerte: Og så søtt at hun hadde tatt vare på mailene da. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en kjemppeflott utdrikningslag, nesten synd jeg ikke var i byen og fikk sett deg med de brillene :fnise:

Vi har også reise og pass i gammelt nanv, selvom jeg bytter rett etter vielsen men så lenge pass og reise stemmer overens med hverandre så går det helt fint - det er ingen som har tilgang på det norske folkeregisteret uansett :jepp:

Ha en fin siste mandag som ugift :klemmer: 5 små dager igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ansjoni og Belle: Jupp, er veldig fornøyd jeg :)

MaiL: Takk for hjelpen :) Ja, du hadde nok likt å se meg da ja, mange som lo, hehe... Bare 5 dager igjen ja! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjer det forresten ting hver dag. I dag skal jeg til frisøren å stripe håret + vi skal ha siste prøveoppsett, med sminke denne gang. Må kjøpe bok og klistremerker til gaveutpakking, og hvite kronelys.

I kveld eller i morgen må vi lage program + printe ut det og sangheftene i morgen. Bør også vaske og stryke serviettene i morgen (tøyservietter til middagen). I morgen skal vi også hente hun tsjekkiske venninnen min på flyplassen :)

Onsdag tror jeg vi skal handle inn litt diverse vi trenger av snacks og blandevann og sånt.

Torsdag skal jeg fikse neglene, jeg og ene forloveren skal ha sminketime på makeup store, og hele gjengen (oss + forlovere) må på en eller annen måte få oss et lynkurs i vals. Vi kan det jo sånn noenlunde, men ingen av forloverne kan vals... På kvelden skal vi ut å spise med forloverne, min tsjekkiske venninne, min søster + kjæresten og mamma og pappa.

Fredag blir det å pynte begge lokalene + ha generalprøve. Må også bake kake innimellom der et sted...Skal også ta sol i dag og onsdag... Puh, mye å huske på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...