Spatula Skrevet 3. juni 2009 #1621 Del Skrevet 3. juni 2009 Ja, er sikkert ikke noe problem Bestilte som sagt nå, og de skal vanligvis ha rask levering, så håper jeg får dem fredag eller lørdag så vi kan teste dem på prøveoppsett på søndag Jeg kjøpte sikkert noen "unødvendige" ting da, sånn som skråkost til å påføre "kajal" med den mørkeste øyenskyggen... men virker å være god kvalitet da, og skal det være så skal det være Skråkosten kjøpte jeg også For den skulle være så bra.. Klarer ikke helt å venne meg til å bruke den.. Men det kommer seg klarer ikke helt og venne meg til fargene som var i det settet.. Så jeg har kuttet ut en av de fire fargene Så får vi se om jeg tør å gå for lille kajal på bryllupsdagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 4. juni 2009 #1622 Del Skrevet 4. juni 2009 for nyinnkjøpte extensions. Krysser fingrene for at du blir superfin! :rødme: Jeg skal ha håret slik: Veldig enkelt og greit med andre ord. Tror eneste problemet mitt blir å finne en måte å feste pynten på. Jeg har nemlig kjøpt en brosje og ikke kam. Men venninna mi sa at vi kunne sy den på eller noe. :klø: Jaja, vi skal nok få det til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #1623 Del Skrevet 4. juni 2009 Skråkosten kjøpte jeg også For den skulle være så bra.. Klarer ikke helt å venne meg til å bruke den.. Men det kommer seg klarer ikke helt og venne meg til fargene som var i det settet.. Så jeg har kuttet ut en av de fire fargene Så får vi se om jeg tør å gå for lille kajal på bryllupsdagen... Jeg har ikke prøvd å bruke den enda... skulle liksom prøve meg på sminken selv i dag bare for å se hvordan det blir (men kusinen min skal jo sminke meg på selve dagen), men sikringen på badet har gått og vi har sånne gamle sikringer, så jeg greier ikke skifte venter på vaktmesteren nå da, men får ikke prøvd sminken uten lys på badet i allefall :gjeiper: Hvilke farger har du utenom lilla? Vi snakket om lilla, det var visst en populær farge til bryllup, men hun mente det kunne bli litt voldsomt til meg, så jeg endte med rosa og brunt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #1624 Del Skrevet 4. juni 2009 for nyinnkjøpte extensions. Krysser fingrene for at du blir superfin! :rødme: Jeg skal ha håret slik: Veldig enkelt og greit med andre ord. Tror eneste problemet mitt blir å finne en måte å feste pynten på. Jeg har nemlig kjøpt en brosje og ikke kam. Men venninna mi sa at vi kunne sy den på eller noe. :klø: Jaja, vi skal nok få det til. Ja, håper det Hvis det ikke blir fint er det ikke noen krise, kostet 700... Men satser på at det blir bra Så fin frisyre du skal ha!! Nydelig! Dere finner sikkert en måte å feste brosjen på ja Åh, jeg gleder meg sånn nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 4. juni 2009 #1625 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 5. juni 2009 #1626 Del Skrevet 5. juni 2009 Her var det mye sminke- og hårsnakk. Det er mye å tenke på, og ikke helt lett å velge, men du blir nok veldig fin. Og du kommer helt sikkert til å stråle. Tøft at du skal ta bilder. Den morgengaven faller garantert i smak hos din kjære. Så spennende at han skal drikkes ut i helga. Håper dere får en fin helg begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 5. juni 2009 #1627 Del Skrevet 5. juni 2009 En uke til du skal ta bilder i dag - jeg skal ta bilder på tirsdag! Kjenner jeg gruer meg litt mer nå enn da jeg booket time, men tror det kan bli gøy også Må titte litt rundt på nettet og se om jeg finner litt inspirasjon til posering etc i helga, er jo så mye tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 5. juni 2009 #1628 Del Skrevet 5. juni 2009 Tror du blir fin med både sminke og extentions Som du sier så er det en investering, og sminke holder seg lenge! Prøv å ta bilder på søndag, så får vi nysgjerrige brudene sett hvordan det blir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #1629 Del Skrevet 6. juni 2009 Her var det mye sminke- og hårsnakk. Det er mye å tenke på, og ikke helt lett å velge, men du blir nok veldig fin. Og du kommer helt sikkert til å stråle. Tøft at du skal ta bilder. Den morgengaven faller garantert i smak hos din kjære. Så spennende at han skal drikkes ut i helga. Håper dere får en fin helg begge to. Ja, håper det blir fint Mormor har vært supersnill (som vanlig!) og bestilt hotellrom til meg natten før bryllupet også, for hun var så redd det skulle bli trangt med 3-4 jenter i leiligheten til forloveren min, og at jeg ikke skulle få sove godt...hehe... hun er så søt. Så nå skal jeg bli sminket og sånt på hotellet Gru-gleder meg litt til de bildene, men blir sikkert bra Og tror kjære blir fornøyd uansett Ja, forloverne hentet han kl 11 i morges, med en "murer" hver og en til han (1,25 liters flaske med øl), og så hadde de rebus til han. Han ringte kl 1, og da var han ferdig med rebusen og de satt en stund hos to kompiser av han. Deretter spilte de paintball, før de spiste på Big Horn. Så så de landskampen før de dro til Vaksdal av alle steder! Hehe... ene kompisen av kjære leier hus der, så de driver å fester der nå, så kjære kommer ikke hjem før i morgen, men høres ut som de har hatt det veldig kjekt hittil i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #1630 Del Skrevet 6. juni 2009 En uke til du skal ta bilder i dag - jeg skal ta bilder på tirsdag! Kjenner jeg gruer meg litt mer nå enn da jeg booket time, men tror det kan bli gøy også Må titte litt rundt på nettet og se om jeg finner litt inspirasjon til posering etc i helga, er jo så mye tøft! Yey Men jeg også gru-gleder meg... har ikke tenkt så mye på posering og sånt, og har ikke funnet undertøy jeg kan bruke heller... har egentlig ikke tid å gå å se før etter eksamen heller... Så håper det blir bra, men fotografen er skikkelig flink, så ordner seg vel alltids Du får si ifra hvis du kommer over noen stilige poseringer/bilder, så kanskje jeg stjeler noen ideer fra deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #1631 Del Skrevet 6. juni 2009 Tror du blir fin med både sminke og extentions Som du sier så er det en investering, og sminke holder seg lenge! Prøv å ta bilder på søndag, så får vi nysgjerrige brudene sett hvordan det blir Håper det Skal prøve å få tatt bilder i morgen ja Hørt noe om hvordan det går med din kjære på utdrikningslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #1632 Del Skrevet 7. juni 2009 Mistenkelig stille i dagbøkene her... hehe... mange som ble drukket ut i går eller? Min kjære er på vei hjem, visstnok veldig sliten og med ødelagt bukse, men ellers like hel Skal ha prøveoppsett i kveld. Skulle egentlig hatt det nå, men så ble det utsatt noen timer... spent på hvordan det blir Har ikke fått extensionsene enda da, så det er litt irriterende, men vi skal ha prøveoppsett neste helg også, så får se hvordan det blir da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 7. juni 2009 #1633 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg har ikke blitt drukket ut.. og det er nok visstnok ikke før 4.juli jeg blir det heller.. jeg vet nok når det er Har veldig mange tilreisende.. Jeg bestilte extensions på torsdag, får satt de på 22 eller 23 juni Da blir det laaaaangt hår igjen Venninna mi som har vært frisør tidligere hadde tatt seg en liten frihet med å finne en frisyre som hun visste jeg kom til å bli fin med på bryllupsdagen, og det beste av alt, det er en frisyre jeg har sett ganske mye på selv. Så bra at din kjære kommer hjem snart .. Så på facebook at det var en kommende ektemann som hadde kommet jeg med hadde vært innom legevakten først med kutt, så ingen tvil om at ikke utdrikkningslag kan gå for seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 7. juni 2009 #1634 Del Skrevet 7. juni 2009 Her har jeg ikke vært på en stund Nå er det jammen ikke lenge igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 7. juni 2009 #1635 Del Skrevet 7. juni 2009 Du er heller ikke drukket ut enda, er du? Noen aning om når det kommer til å skje da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #1636 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg har ikke blitt drukket ut.. og det er nok visstnok ikke før 4.juli jeg blir det heller.. jeg vet nok når det er Har veldig mange tilreisende.. Jeg bestilte extensions på torsdag, får satt de på 22 eller 23 juni Da blir det laaaaangt hår igjen Venninna mi som har vært frisør tidligere hadde tatt seg en liten frihet med å finne en frisyre som hun visste jeg kom til å bli fin med på bryllupsdagen, og det beste av alt, det er en frisyre jeg har sett ganske mye på selv. Så bra at din kjære kommer hjem snart .. Så på facebook at det var en kommende ektemann som hadde kommet jeg med hadde vært innom legevakten først med kutt, så ingen tvil om at ikke utdrikkningslag kan gå for seg Hehe, har mine anelser om når det er jeg også, siden ene forloveren min kommer hjem ikke så lenge før bryllupet Høres ut som du blir kjempefin på håret Ja, han var veldig fornøyd med dagen/natten, hehe... de hadde visst ikke sovnet før kl 5, men var visst flere av de andre som hadde tatt mye mer av enn han, hehe... Veldig glad kjæresten min ikke ble skadet! Eller, dvs, han hadde en del merker etter paintballen, men kan ikke akkurat kalles skade, går sikkert vekk til bryllupet og er uansett ikke synlig når han har på seg dress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #1637 Del Skrevet 7. juni 2009 Her har jeg ikke vært på en stund Nå er det jammen ikke lenge igjen Så koselig at du stikker innom dagboken min Nå er det ikke lenge igjen nei, gleeeder meg!! Mangler bare bartender og å lage sanghefte og program for vielsen, så er alt klappet og klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #1638 Del Skrevet 7. juni 2009 Du er heller ikke drukket ut enda, er du? Noen aning om når det kommer til å skje da? Nope, mistenker 20. juni ganske sterkt, siden ene forloveren min ikke kommer tilbake fra utveksling i Italia før 19. juni, og ukedager er liksom utelukket pga. andre forloveren og noen av de andre vennene mine jobber + har masse å gjøre siste uken, skal til frisøren og stripe håret mandagen, tirsdagen kommer min tsjekkiske venninne osv... Du da, det blir vel neste helg det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #1639 Del Skrevet 7. juni 2009 Hadde prøveoppsett i kveld Ble kjempefint, men tok kun bilder med iPhone, og vet ikke hvordan jeg får det over på PC? Prøvde synkronisering på iTunes, men det eneste som lå på "Bilder" der var bilder jeg har tatt med vanlige kameraet... I morgen skal jeg til mormor og bare se at kjolen sitter perfekt enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. juni 2009 #1640 Del Skrevet 8. juni 2009 Det hørtes ut som om din kjære har hatt et fint udrikningslag. Jeg også er livredd for at han skal skade seg - har en liten mistanke om at de har fikset fallskjermhopping. Jeg ble forresten drukket ut på lørdag. Er dårlig enda, for å si det sånn. Så gøy med håroppsett. Håper du får til bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg