Gjest frulou Skrevet 31. august 2007 #121 Del Skrevet 31. august 2007 Juhu,helluuuuuu! :-D Jeg har vært skikkelig uaktiv her inne i det siste! Leser,men glemmer å svare....*fysmikk* Jeg har hatt en travel uke, hvor jobbing og årnings i heim en har gått hand i hand-de nye spisestuestolene våre har blant annet kommet, og det er gøøøøøy!De er bare så fine! Nå skal jeg nyte O's wok-kunster og en øl eller to tildekdektimen,før jeg må lalle sove....tidligvakt i morgen. :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 31. august 2007 #122 Del Skrevet 31. august 2007 Hvordan ble med med jobb? Sa du opp jobben? Har du fått ny jobb? Håper det ordner seg iallfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frulou Skrevet 1. september 2007 #123 Del Skrevet 1. september 2007 Hallo fra jobb en lørdags morgen! Joa,jeg sa opp den jobben- den var bare fullstendig feil for meg,uten at jeg vil gå noe mer i detalj om det- jeg vil ikke stille noen i uheldig lys,bare. Så nå jobber jeg en del på min gamle bokhandel,mens jeg ser etter noe annet/mer, eller det evt.blir mer jobbings her. *håpehåpe* Jeg har vært våken siden 05.30, og siden 06.30 har O også vært våken,og holdt meg igang med koseprat om hvor biiiiitteliten jeg er (bor visstnok i 4 etasje i en ert i en ertebelg) og anna sludder og koseprat. :love: Jeje, når det først var så "ille" at jeg hadde jobbelørdag, så var det ihvertfall en fin måte å starte den på (kosemosepratet,altså ) . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 1. september 2007 #124 Del Skrevet 1. september 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 1. september 2007 #125 Del Skrevet 1. september 2007 Å, kosemoseprat.... Jeg husker sånne morgener vagt, nå har de igrunn blitt overkjørt av dialog som "har han bæsja? Hvordan så den ut?" osv. Ha en fin jobbelørdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frulou Skrevet 1. september 2007 #126 Del Skrevet 1. september 2007 Svimle: pusla: Sånne bæsjesamtaler er det bare å bli vant med, for de fortsetter hele hundelivet,og føles skremmende naturlig. Vi også snakker om bæsj etter hver luftetur. Jobbelørdagen går delvis bra, til tross for mangel på domuligheter.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frulou Skrevet 2. september 2007 #127 Del Skrevet 2. september 2007 Hullu igjen! Nå har jeg sovet en lang og god natt,og spist en deilig sein frokost.Og nå skal jeg snart ha meg en kosemos kopp varm grønn te. I går var jeg gaaanske gåen da jeg kom hjem, og rimelig kjapt tappa jeg i badekaret og hadde et langt og deilig bad med masse skum og badesalt som duftet roooose. Etterpå ble det takeaway-sushi til middag,og et glass rødvin eller to.En herlig lørdag. Nå lurer vi på om vi skal stikke opp i skauen og se om tyttebæra begynner å bli moden-sånn er det å være gift med en "bærkaill". Akk skjebne. Vedder for at vi omtrent kjører forbi hos Olava denne gangen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frulou Skrevet 2. september 2007 #128 Del Skrevet 2. september 2007 Ikke noe tyttebær- en masse regn i stedet. Jeg drikker te og koker på en gedigen røkt svineknoke som skal få bli middag i dag, sammen med mandelpoteter, gulrotstuing med litt sennep i, kokt blomkål og surkål.Masse kål...surkålen er O's lidenskap... TIl dessert blir det noe så raffinert som "juksebrownies" og så blir det vel mer te,tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frulou Skrevet 2. september 2007 #129 Del Skrevet 2. september 2007 Argh! Jeg vil ha en baby!!!! I går,helst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frulou Skrevet 3. september 2007 #130 Del Skrevet 3. september 2007 Ringer og bestiller èn jeg også. En søt en Jeje,mens jeg venter på denne beibien,kan jeg like gjerne littegrann og :kaffe: i samme slengen, de kommer liksom ikke på dagen, de små lykkebyltene . Skal på seinvakt, og før det har jeg gjort litt husarbeid- satser på å få vasket etpar maskiner før jeg er klar for å gå.Flinkelou! Og så har jeg tenkt å begynne å tenke praktisk rundt vintergarderoben-ser jeg har masse driiiit. tror jeg skal kvitte meg med en del og gå for enkle kjoler som man kan friske opp med tilbehør, og som holder seg gjennom flere sesonger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLille Skrevet 3. september 2007 #131 Del Skrevet 3. september 2007 Hei hei! En snikleser står herved fram - har lest i denne boken siden lenge før bryllupet og synes alltid det er så koselig å titte innom - og nå har jeg endelig fått byttet brukernavn(hadde nemlig tidligere et som var for gjenkjennelig til at jeg ville skrive under det), og fått meg egen dagbok, så nå kan jeg skrive litt her jeg og Så flink du er med husarbeidet - vi hadde gjester i helgen, så det ser enda greit ut her i huset, men som to studenter i samme hus(les: litt trange leilighet) blir det fort mye liggende utover igjen..får bruke dagboken min til litt lister og slikt, og se om det hjelper - dere får titte innom meg innimellom og tuppe meg litt i gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 3. september 2007 #132 Del Skrevet 3. september 2007 Apropos bestille baby: Jeg drømte en natt at jeg pakket opp en guttebaby fra en pappeske, jeg.. Den stod i bagasjerommet i bilen til foreldrene mine. Skulle trille tur med en gang, og måtte spørre mamma om når jeg måtte komme hjem og gi ungen mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 3. september 2007 #133 Del Skrevet 3. september 2007 Måtte bare innom å hilse på ei annen som er nygift, har lyst på baby og har hund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frulou Skrevet 4. september 2007 #134 Del Skrevet 4. september 2007 Hallais og hallois! Hallois til Svimle med den artige og litt sprø drømmen, og ekstrahallois til MissLille og jente 79, siden de er nye fjes- superkjekt! :juhu: I dag har jeg fri- og gjør foreløbig ingenting. Vurderer og planlegger å gå ned til byen, både for å kikke litt i butikker og fordi det er godt med en tur.*prøver å være sprekelou* Bikkja har fått for seg at verden er et skummelt sted.Det har vært litt vind, og da slår det litt i dørene,og det syns hun plutselig er kjempeskummelt. Jeg bedriver "late som ingen ting"-taktikken, men dyret er helt overspent fordet. Rare lille saken.Håper hun roer seg ned etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 4. september 2007 #135 Del Skrevet 4. september 2007 Har litt mye rart for seg disse hundene. Vår er gammel. Men slår ei dør igjen så fyker han sammen likevel... Heldigvis har han sine trygge plasser både ute og inne. De byttet vinduer hjemme, masse bråk. Da skulle han under buska si, eneste stedet han roet seg Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frulou Skrevet 4. september 2007 #136 Del Skrevet 4. september 2007 Godt å høre at det ikke bare er vår hund som er litt redd av seg. Hun drar på årene hun også- er 8 år, selv om hun oppfører seg som en rar valp mestparten av tida. Hun var kjemperedd moppen før,og ville bare stikke til fjells når jeg skulle gjøre reint,men nå har hun fått et av slappet forhold til den,og lukter litt på den før hun går til stedet sitt. Nå har hun forresten blitt rolig igjen,og ligger her og snorker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 4. september 2007 #137 Del Skrevet 4. september 2007 Trodde hun var en valp på måten du skrev... Men ikke alltid lett å vite med disse søte vofsene våre :-D Godt hun roet seg da Hunden våre er vel ikke redd så mye. Men farer veldig sammen ved høye lyder. Liker ikke støvsugeren... Men vi fikk han som godt voksen, så kan jo være noe han har opplevd. Ellers er han en blid og fornøyd hund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frulou Skrevet 4. september 2007 #138 Del Skrevet 4. september 2007 Vi fikk også vår hund som voksen, og jeg tror ikke den har hatt det bare greit her i livet, så det er nok det som kan prege henne til tider. Men 90%av tiden er hun jo verdens koseligste og blideste hund, så da får vi heller bare leve med "spøkelsene" hennes. Nå skal jeg snart skjerpe meg- skal det være noen vits i å gå til byen,må jeg snart få r....i gir og komme meg avgårde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 4. september 2007 #139 Del Skrevet 4. september 2007 Ser på det som min oppgave å la hunden vår ha en fantastisk pensjonist tilværelse. Han har stort sett harr det bra, men noen år som ikke var så bra tror jeg. De siste årene har vi hatt han, så veldig sikker på at han har det bra nå Men klart det henger litt igjen. Ser han er blitt tryggere. Før var han kjempestressa hvis han skjønte at vi skulle sette han bort, nå kjenner han "barnevaktene" og vet vi henter han. så alt går mye lettere Får håpe du har en koselig tur i byen. Kanskje jeg også skal prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLille Skrevet 4. september 2007 #140 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Hallo! Kom du deg av gårde til byen? Sitter her med skolebøker på alle kanter og skuler mot soverommet og klesskapet jeg..tror jeg egentlig er en dårlig student, alltid masse prosjekter på gang og flink til å gjøre alt annet enn studier, men har på merkelig måte endt opp på sisteåret på en masterutdanning, så da må jeg jo fullføre Hmm, svarte deg visst litt i dagboken min og jeg - det er en skikkelig spenennde fase å være i, fikk nettopp tilsendt en boligannonse på msn fra sambo som er på jobb, han har foreløpig vært veldig avventende, men er ferdig med studier til jul så det er jo på tide å begynne å titte på leiligheter..er så mye lekkert, men også dyrt..men vi har god tid og trives godt i den leiligheten vi leier, så prøver å ikke ha hastverk, selv om det ikke er like lett alltid..også leser jeg her inne - er snikleser både hos Pusla og Glow(og Svimle og sikkert flere også..) og hører jo hvordan dere trives i egne hus, og det høres så godt ut å ha sitt eget, blir litt utålmodig til tider Endret 4. september 2007 av MissLille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå