Gå til innhold

frulou-en Gift Hustru


Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Svimle

Hei Frulou! Genialt navn, det må jeg si! ;)

Håper dere koser dere på ferie, og nyter nygifttilværelsen!

Jeg har fryktelig lyst til å se bilde jeg også, men jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet til dere er tilbake fra ferie.. :sjenert:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, heldige du som er på ferie!

Jeg vil også veldig gjerne se bilder! Sender deg en PM sporenstreks, og gleder meg til du kommer hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frulou

frulou er tilbake!!! :juhu: :juhu:Om enn noe groggy etter å ha kjørt 105 mil i ett strekk i går-vi var framme i tretida i natt. :tommel:

Er ikke så gøy å være på hotell med hund, selv om det går, så vi bortprioriterte det. Spiste i Mo i Rana og gæssa på videre nedover.Men det var fint vær og det gikk bra. Namskogan er laaaaaaang og kjeeeeedelig,og ble kun avbrutt av en rev eller to.Og jeg som håpet på bjørn. ;)

Velvel. O er ute og fikser noe mat, kjøleskapet var skrapet og så langt har vi levd på jordbær og tørrvarer og kaffe.Juhu.

Bilder skal bli,men jeg skal få O til å endre noen nye i photoshop, de gørste jeg viste fram er IKKE de fineste-så finere og flere bilder kommer.Planlegger å lage en side for bryllupsbilder,når vi bare kommer til hektene igjen etter ferien. :sjarmor:

Håper alle har det fint! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest frulou

hallais! :vinke:

Ja, nå er jeg tilbake, mer eller mindre som før. Kanskje litt rotete fremdeles, for i dag skulle vi nemlig "svi av" gavekortet vi fikk av mine foreldre og søsken, og gjøre penserviset komplett som middagsservise til 6. Velvel, vi shoppet ivei,gikk derfra glade og fornøyde, og oppdaget ikke før i ettermiddag at vi har kjøpt fire frokosttallerkner i stedet for middagstallerkner. :sjenert: Jeje, fram og tilbake er like langt.

I tillegg brukte vi opp et gavekort på Kitchen,og nå har vi nye, supergode salt-og pepperkverner fra peugeot. :tommel:

I kveld blir det blåskjell til middag. O er kokk og jeg bare venter på å bli fòret. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåskjellene kan du ha for meg :sprettoy: , men hyggelig å ha deg tilbake i boka. Er enig i at Namsskogan har maaaaaange trær ja. Det må være en av landets desidert kjedeligste strekninger å kjøre. (Unnskyld allle Namsskoginger.....)

Men 105 mil på en dag er et stykke da..... *grøssebarevedtanken*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frulou

hallais og :kyss: til alle sammen!

:sjarmor:

105 mil kjennes godt i kroppen,ja, Cata, og kanskje de siste 50 milene spesielt. Fra Mosjøen og nedover gikk det saaaakte. Og vi har spist på hjemplassen din, Sunnis! På et spisested som fikk meg til å tenke på "tomhjernede damemennesker" heller enn mat. Men de hadde god ørret-ihvertfall dèn dagen. :sjenert:

I dag har vi vært og byttet bryllupsgaver- og vi har byttet frokosttallerknene tilbake til middagstallerkner, så nå kan vi be hele fire stykk på middag,og de kan spise på Musel Mega og det blir knall. Så var det å begynne å ønske seg flere deler...:sjenert:

Nå prøver vi å tenke ut hvor bryllupsreisen skal gå. Tror det blir langhelg i storby, må bare finne ut hvilken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frulou

Seff kan du det, Svimlemor. :sjarmor:

Men nå må jeg bare gråte litt for noen. :grine: :grine: :tristbla:

Endret av frulou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest frulou

Jeg tenkte ikke på det før jeg hadde skrevet nicket hennes,men det er kanskje best å holde det skjult, for å beskytte henne mest mulig? Vet ikke,jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Griner jeg også, lou.. Men av hensyn vil jeg ikke skrive noe om det, personen bak nicket skal være anonym. Så tror det kan være greit å ikke konkretisere noe, for å beskytte som du sier..

Jeg er bare så uendelig trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest frulou

Hallais pallais på dere begge to! :kyss:

Nå har jeg og O vært skikkelig flinke! I går plukket vi ti literbringebær fra våre lokale busker, i dag har vi vært i "gokk"-det vil si laaaangt forbi Mostadmarka og plukka nesten like mye blåbær! Det var gøy, for vi fant massevis! Nå har jeg rensket en del bær,og så baker jeg blåbærmuffins, for det hadde jeg så skrekkelig lyst på. :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle
Hallais pallais på dere begge to! :kyss:

Nå har jeg og O vært skikkelig flinke! I går plukket vi ti literbringebær fra våre lokale busker, i dag har vi vært i "gokk"-det vil si laaaangt forbi Mostadmarka og plukka nesten like mye blåbær! Det var gøy, for vi fant massevis! Nå har jeg rensket en del bær,og så baker jeg blåbærmuffins, for det hadde jeg så skrekkelig lyst på. :juhu:

åh.. :sikle: Hvorfor er Trheim så lang unna?! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...