Gå til innhold

frulou-en Gift Hustru


Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Gjest frulou

Juhu, ny bok! :juhu:

Jeg har giftet meg, sommeren er her, vi skal praktisere ekteskapet uhemmet og prøve å få barn...vi skal adoptere en katt...jeg skal begynne å synge igjen. Altså er det mye som står på plakaten, og ergo- en ny bok var på sin plass!

Heng med, gamle og nye ! :juhu:

Endret av Skya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:juhu: Jeg skal såklart henge her også, men ikkenoe prat om tyll og slufser :overrasket: . Det kan bli litt vanskelig for meg, men jeg skal gjøre mitt beste for å holde boka i det sporet du vil altså :) Men siden du ikke har hatt etterpåfesten enda, så er det vel håp om bittelittegranne mere bryllupsprat framover??? :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frulou

Eukey, pusla, jeg modererer meg og åpner for tyll-og slufsesnakk! :tommel: Kan jo ikke bli helt ubruuuud heller, sånn plutselig, en drøy uke etter bryllupet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig ikke sånn til daglig, men her inne gjør vi jo det :juhu:

Men du, altså, er det mulig å få sett bilder fra dette bryllupet ditt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest frulou

Ja, det burde vel kunne la seg ordne. Hadde det bare ikke vært for at O har lagt alle bildene i photoshop, og jeg er så totalt teknisk hemmet at jeg ikke klarer å få dem ned i passende størrelse.....men jeg har bilder altså, det var ikke noe juksebryllup. :sjarmor:

ps; skal se om jeg ikke kan få O til å gi seg ikast med noen bilder i kveld...

Endret av frulou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) <--*blid igjen*

Trodde det var den andre boka du skulle ha som standardbok nå, så jeg furtesurmulet litt der, men nå henger jeg med fra starten her så nå er jeg blid igjen :tommelsmil:

Edit: hvor bliiiiiir det av bokstavene mine når jeg skriver? Blid skrives med d.....:sur:

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frulou

Jaaaa! Skulle bare mangle at det ikke skulle være noen ny frubok! :sjarmor:

Jeg er her også,ja, Cata, kan ikke bare drive å snakke om uanstendige ting heller, vettu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg har bilder altså, det var ikke noe juksebryllup. :sjarmor:

Som en ekte statsansatt revisor så må jeg nesten ha dokumentasjon på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frulou

Hallais! :vinke:

Nå har jeg ihvertfall etpar bilder klare for visning. De som vil se,kan sende meg en pm. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest frulou

Burde ligge i innboksen din nå, Glow (trodde jeg hadde sendt dem i går....:sjenert: Men har sendt dem NÅ ihvertfall). :sjarmor:

Og ellers: kakebaking til gubbens bursdag i morgen. :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frulou

Så koselig at dere likte bildene.:hjerte::kyss:

Det er ikke de alleraller fineste, så det kommer finere etter hvert,der vi ser litt mer balanserte ut i ansiktet. :ler:

Men nå drar frulou på ferie!

:juhu: :juhu: :juhu:

Har siste jobbedag i dag,og skal vaske og pakke, og i morgen skal vi bare stå opp, spise og kaste oss i bilen- så bærer det nordover til måsen og fesken og sjarken og alt det andre.

Ha en finfin sommer så lenge, folkens! :vinke:

:klem:

Endret av frulou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...