Gå til innhold

frulou-en Gift Hustru


Gjest frulou

Anbefalte innlegg

*pause i støvsuginga*

Og hvorfor dukker ikke den teite mensen opp? Nå er jeg snart ei uke over tida, og det eneste som skjer er at jeg kjenner noen stikninger innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm....vil ikke gire meg sjøl opp igjen nå. :fnise:

Magen kjennes litt pussig ut, som om det er et slags trykk inni der.Skulle gjerne kunnet sjekket meg sjøl fra innsiden nå,ja!

Endret av frulou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppskrifter, Frulou og Fjellrypa! :sikle: Jeg skal prøve, ja, vær dere trygg! Men blir antagelig ikke før i neste uke..

Kan være greit å sjekke en gang og to til, ja, det er jo så ufattelig gøy å tisse på pinne! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søh, ferdig med jobb, mathandling og en kjapp,improvisert pastakvasimiddag. Jeg legger strategi for middagen i morra-huse ser fortsatt småjævlig ut og må sjaines en del.Har bestemt meg for å gå for lasagne,og samtidig koke så pass mye kjøttsaus at jeg får igjen en del jeg kan fryse ned. Skikkelig husmor. :fnise:

Til dessert går jeg for trippelbrownies (mørk,lys og hvit sjokolade) og en god vaniljeis. Burde passe bra til en uhøytidelig familiemidddag en fredag i oktober. Og så blir det vel oppbyggelig prat og generell kos resten av kvelden. Jeg gleder meg!

Så må jeg skviiiiiise litt på Glow :klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sikle: :sikle: :sikle:

Farlig å gå innom dagboka di, frulou... Får så lyst på noe godt...

Fikk også veldig lyst på trippel brownies oppskriften din. Det hørtes ut som noe for en :sjokolade: moms som meg... :sjenert:

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp,jeg deler gjerne brownieoppskriften, jente 79, men siden det i dag er "frulou oppfordrer til oversettelse av oppskrifter"-dagen, så legger jeg inn linken her

Og så er online conversion kjekk å ha for alle de krøkkete måleenhetene. Jeg er litt slem nå, men jeg er litt travel- vasker, baker og koker samtidig, og oppskrifta har jeg ikke på norsk. Håper det går bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppskrift :blomst:

Greit med en utfordring ;)

Høres i hvertfall helt nydelig ut.

Veldig enig i at fredsprisen var veldig fortjent i år. Godt at de prioriterer klimaet også :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm..det ble visst en del dessert-og kakeprat, ja. :sjenert:

Men nå er det slutt, for kaka er ferdig og står ot tar seg ut på kjøkkenbenken. Har fått kjøttsausen på kok også, så nå kan maten bare kose seg for seg sjøl de neste par timene og vel så det. Er deilig å føle at jeg er i rute og ikke trenger å stresse og gire meg opp før de står på trappa.

Og så har jeg vært ute og lekt med pinne med et visst dyr, som syntes det ble for lite leking, og som nå ligger og furter litt på plassen sin.

Gleder meg til i kveld- de som skal komme er noen av mine yndlingsslektninger (ja,jeg har ørtifjørti tanter,onkler og kusiner), og vi ser dem altfor sjeldent. Håper de kommer oppover oftere,nå som sønnen bor her i byen.

Og ellers...fortsatt ikke noe til en viss annen tante. Jeg kuuulern noen dager til (ligger selvfølgelig unna alt som heter alkohol) og så får vi se om det blir noe mer testing eller om den dukker opp av seg sjøl.Magen murrer litt innimellom og jeg er litt gåen i korsryggen, men det har jeg jo stort sett vært hele tiden.

Endret av frulou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, fint for meg at det stadig er dessert og kakeprat her inne, for jeg har fortsatt ikke bestemt meg for hva jeg skal lage til jentekvelden neste uke :ler:

Er egentlig bare innom for å ønske en strålende helg jeg :klemmer: før jeg forsøker å gjøre en siste innspurt med studier før helga..ikke så lett når klokka snart er fire på fredags ettermiddag, men skal bort i morgen og søndag(besøke foreldrene mine, gleeeder meg til å bli dullet og stelt på, hihi) så da blir det nok ikke noe lesing..men det må da være lov å unne seg noen fridager innmellom? *fisker ikke-så-veldig-subtilt etter støtte* :fnise: nååå kaller bøkene, håper familieselskap blir braaa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alenemor denne helgen, for Husbond er reist på guttetur... Unner han jo turen, men det er jo litt stusselig her da. Hvis jeg er skikkelig husmoraktig så skal jeg legge opp noen gardiner og bælme innpå med sjokkis og marsipan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kommer nok stort sett til å skrive i bloggen min (her på KG,ja) framover, for å gjøre ting litt mer privat. Hvis det er noen som ikke finner den, så send meg en pm, så skal jeg "åpne porten".

Ha en finfin mandag! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...