Gå til innhold

frulou-en Gift Hustru


Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Gjest frulou

Ja, Svimlis, hiv deg på flyet-det er fortsatt "puffingser" igjen!:juhu:

Og hei shatika, og takk for gratulasjonen- kjekt med et nytt "fjes" :klem:

Jeg har en litt humpete dag i dag-skulle vært på jobb,men det går bare ikke så bra. Hadde aldri trodd jeg skulle si dette,men jeg trives virkelig ikke der. Kundene er stort sett i alderen 50+,og de har faste butikkdamer de handler hos,og mistror sterkt "den nye". Skikkelig ukoselig, håper ting ordner seg snart på ett eller annet vis, er ikke gøy å gå på jobb når man bare får en gedigen svart klump i magen av det. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, håper det ordner seg, eller at du får en annen jobb. Man skal ikke ha svart klump i magen når man går på jobb :klem: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallais og :kyss: til alle sammen!

:sjarmor:

105 mil kjennes godt i kroppen,ja, Cata, og kanskje de siste 50 milene spesielt. Fra Mosjøen og nedover gikk det saaaakte. Og vi har spist på hjemplassen din, Sunnis! På et spisested som fikk meg til å tenke på "tomhjernede damemennesker" heller enn mat. Men de hadde god ørret-ihvertfall dèn dagen. :sjenert:

:vinke: Nå ble jeg nysgjerrig på denne plassen altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frulou

Takk for trøster og klemmer , Glow og Hildegard, dere er søte,altså! :kyss:

Det må jo bare ordne seg på en eller annen måte, sånn som det er nå er det ihvertfall ikke aktuelt å ha det. Skal prøve å legge en Lur Plan i løpet av de nærmeste dagene. :tommel:

Sunnis, jeg sender deg en pm. :)

Nå steker jeg ørretfilet som jeg skal servere med gulrøtter, vårløk og sukkererter og en liten dressing av lettrømme,sitron og gressløk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Ååå.. klump i magen er definitivt ikke gøy!! Been there, done that.. :klem:

Lur Plan høres genialt ut!

Tenkte jeg skulle ta helikoptret mitt opp til deg, men da jeg gikk ut for å løsne hyssingen jeg bandt det fast i trappa med oppdaga jeg at hele flaff-flaff-maskinen er borte! :overrasket:

Tenk at noen har stjålet det gusjegrønne, fiiiine helikopteret mitt med fiolilla prikker!!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Pusla is back!! Etter en ferie sålangt med både :regn: og :sol: , som de fleste andre nordmenn.

Høres dumt ut med klump i magen på jobben ja, det hørtes ikke bra ut. Håper du finner ut av det, kanskje de "gamle" damene etterhvert får tillit til deg også? Hvis ikke er dem dumme, altså!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest frulou

Ånei! :redd: Ikke det gusjegrønne helikopterflaff-flaffet med fiolilla prikker!!!! Det som var så fiiiint! :sur: Håper det tar til vett og kommer tilbake til deg straksens! :tommel:

Hei, pusla! :kyss: Godt å ha deg tilbake! Nå også snart som hundemamma. :hjerte:

Jeg har tidenes pms, tror jeg. Er konstant sur og grumpy uten noen spesiell grunn, og driver sikkert snart stakkars O til vanvidd. :sjenert:

Håper det løser seg snart, på den ene eller andre måten, for ettersom :frustrert: ikke har dukket opp, kan det jo være hvasomhelst....*innbildsk lou*

Men nå skal jeg snart mum se reker! Tuddelu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frulou

Halla, Glow! :vinke: Hur är läget? ;)

Her er det ganske uforandra-jeg er fortsatt kranglevoren så det holder,men det hjalp med en tur på Bondens Marked nede i byen i dag. Utrolig masse god og spennende lokalprodusert mat-vi svei visst av noen hundrelapper på ost og ost og spekepølse og sjokolade.....:sjenert:

Litt flink har jeg vært da, for jeg har rydda og vaska soverommet og lagt på det überlekre sengetøyet vi fikk i bryllupsgave.Nå ser soverommet ut som et rom på Versailles.....:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frulou

Versailles eller ikke, jeg har sovet som en stein,og i dag våkna jeg ikke før halv tolv :sjokk: ! Dèt er ny rekord denne sommeren!

I dag skal jeg gjøre noe ubehagelig,nemlig ta kontakt med butikksjefen og avslutte prøvetiden. Jeg vet at det at jeg ikke kommer overens med jobben er småerter og promp i forhold til hva mange andre sliter med,men jeg må gjøre dette, for min egen skyld-jeg kan ikke gå og grue meg sånn til jobb hver dag at jeg blir helt skjelvete og mister kontroll med kroppen min. Så det så. Så får vi egentlig bare se hva som skjer etter hvert, uansett kan det ikke bli stort verre enn det har vært. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frulou

Helleis følks! :vinke:

Nå er jeg her igjen,mens jeg venter på maten....

Har en bacon-og grønnsakslasagne i ovnen (piafs oppskrift),og jeg gleder meg masse til den-pastamat er helt riktig i dag.

Ellers så murrer magen min bare mere og mere og jeg lurer på om det ikke er :frustrert: som er på vei. Jeje,vente og se. Eller kanskje det bare er sult? :fnise:

Ellers legger jeg inn (eller prøøøver ihvertfall...) et bilde av mine siste shopperier. Først en grå langskjorte (jeg liker skjorter,og i tillegg er visst store skjorter in i år...).

post-6676-1186419959_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Svimle

Du har så bra klesstil, frulou, vil du være stylisten min?

..men må være bittelitt mer rocka med den nye hårstilen min nå :ler: Eller, trenger kanskje ikke det, hadde jeg bare lært meg å sminke sotede øyne så hadde det meste vært gjort... hmpf! jeg får jo ikke det til!! :sur:

Jeg kan vel gi inntrykk av noe som jeg egentlig ikke er, kan jeg ikke? Er lovlig det? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frulou

Jeg får heller ikke til å sote øyne, Svimle! Men så har jeg såpass små øyne i utgangspunktet at de sikkert helst ikke bør sotes i det hele tatt. :ler:

Det er fullt lovlig å gi inntrykk av noe man egentlig ikke er, det gjør jeg absolutt innimellom. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest frulou

Juhu,her jeg sitter og stapper i meg en blåbærmuffin....:sjenert:

Har nemlig bakt både blåbær-og bringebærmuffinser, og bringebærutgaven har jeg allerede smakt på....

:sikle:

Vel, :frustrert: har fortsatt ikke dukket opp, og jeg er nå offisielt 4 dager på overtid. Men jeg TØR ikke å teste! Jeg er så engstelig for at jeg blir skuffet, og samtidig går jeg og kjenner på murringene i magen og forventer at det skal dukke opp guff når som helst.

Argh!

Ellers er jeg full av kviser, huden er ekkel som bare det og håret vekselsvis tørt som høy og fett,det også, så dere må tro jeg er bra deilig.Vasker litt klær som jeg skal henge opp UTE og få den deilige "klær som har tørket ute i vinden"-lukta på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...