Gå til innhold

frulou-en Gift Hustru


Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Gjest frulou

Jaaaaaa, jeg skaaaaal tisse på pinne! :ler:

Men jeg drøyer det til i slutten av uka,for da er jeg liksom offisielt èn uke forsinka, og jeg føler at oddsene er litt mer på min side.

I mellomtida: Noen som har lyst på blåbærmuffins? Jeg har bringebærmuffins også,og de ble nesten eeeenda bedre. :sjarmor:

post-6676-1186514117_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åååå, det så godt ut! Jeg har ikke fått somla til å bake blåbærmuffinsene enda, har liksom hatt nok annet å tenke på, men nå tror jeg jammen jeg må bake en dag :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har lyst på blåbærmuffins? Jeg har bringebærmuffins også,og de ble nesten eeeenda bedre. :sjarmor:

De der så skikkelig gode ut! Bare å sende en haug over hit ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Åh, muffins..! :love: Skal se om jeg ikke får bakt en dag jeg også, men det blir ikke denne uka, og ikke neste uke heller.. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer::lur:

Så herlige nye smileys!! Jeg skal lage muffins i dag eller i morra tenkte jeg, også skal jeg forsøke denne lasagneoppskriften også. Må jo gjøre litt andre ting enn å tenke på tiss og bæsj og sånt :fnise:

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frulou

:fnise: Ja,det er herlige smileyer. Bååååde lasagnen og muffinsene er herlige, så du har noe å glede deg til! :juhu:

Forresten så tisset jeg på en pinne i dag, og den var negativ. Skjønner ikke hvorfor magen min har drevet og murret og bråkt sånn,og puppene vært så følsomme, men det var kanskje,og antageligvis, ren ønsketenkning. Er stadig forsinka,men i dag skal jeg jammen meg ta et glass vin. Er fantisk litt lei meg,men pyttsann-ny måned, ny prøvings!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:gråte: litt for negativ test. Klart du er skuffa, det tror jeg er helt naturlig, jeg. Men ny måned, nye muligheter!! :lur:

Nå har vi spist lasagne og muffins, kjempegodt begge deler!!! Føler meg litt som superhusmor nå, som løper mellom bakst, middagslaging og fotfølging av valp :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helluois!

Har ikke vært på KG på 100 år, men nå måtte, ville og kunne jeg ta en tur innom, og da er champagneboken første valg.

Venter på brød i ovnen (ikke bolle).

Så var det ikke bolle i ovnen hos deg heller, denne gang, men det går nok ikke lenge før pinnen er rød, (eller er det blå??)

(Leste faktisk om ei dame en gang, som trodde rosa pinne var jente og blå pinne gutt!!!)

Antakeligvis har det skjedd mye på pinnefronten de siste 10 årene siden jeg tisset på denslags.

Og nå, til dere alle medgjester i boka:

Jeg har mange kattepusbilder av 17. maiungene. Den som vil se et utvalg, kan sende en pm, så kommer det noen!

Hvis dere ikke naturlig nok har falt av lasset......

Og i kveld har jeg ordnet med FØDEKASSE igjen.... Tror Stella føder når som helst.

Tenkte på sterilisering og p-piller og sånn, men hun hadde altså vært på vift rett etter fødselen. Trodde ikke det gikk an, men ved nærmere ettertanke går det jo an med mennesker også. Jeg kunne faktisk blitt gravid 14 dager etter det første barnet. Men ble det altså ikke.

Alle pusebarna har fått nye hjem, tror de vil få gode katteliv der de er. Faktisk hadde jeg kunnet gitt bort rundt 20 kattunger, så pågangen var stor!

En, for meg, STOR glede, er at Løvepusen er kommet hjem. Hun var vekk i 6 uker, OG: Hun har barn et eller annet sted ute. Håper hun kommer hjem med dem snart, men det er uvvennskap mellom søstrene pus, så vi får bare håpe dette ordner seg til det beste snart.

Nå er det nok om katt.

Lurt av deg å slutte i jobben, det blir gjerne ikke noe bedre når man mistrives i utg.punktet. Noe Bedre venter deg, vær sikker!

Og nå: Brød!

Hvordan i all verden sender man PM nå for tiden? Alt var så meget bedre før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Skjønner godt at du ble skuffet, når du har gått over tiden begynner jo forhåpningene å bli enda større.

Du er så gooooo!! :klem:

(nå skal jeg sende Olava pm! :-D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frulou

Hallais!

Jeg er definitivt ugravid ja...men vi gæsser på,og september er en finfin måned, Glow!Da risikerer vi junibarn,og det er jo en toppers måned å få barn i (ifølge meg sjøl).

Og så hallais Olava, som har vært vekke i 100 år!

Skjønner det går unna der oppe i Katteland! Hvordan fant Stella på at det var en god idè å fyke ut og parre seg så kjapt etter at kullet var født?Hmmm det er vel en av de tingene vi aldri får svar på. Håper selvfølgelig også disse småttisene får fine og trygge hjem, OG at Løva kommer tassende med sin bøling og at det blir idyllisk gjenforening mellom søstrene.

Haha,den der med rød og blå strek var ganske morsom.SÅ dum er heldigvis ikke jeg!

Dette er MUlighetenes Høst,ja, og høsten der jeg skal Ta Tak. Jeg skal slutte å sutre,og Gjøre Noe Med det, og det tror jeg blir både givende og knall-jeg tror jeg skal kjøre opptil flere prosjekter.

Men nå må jeg ile-skal ekspedere noen bilder,og så skal jeg være Husmor! :juhu:

Tuddelu! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest frulou

Jeg vil også se pusungene! :juhu:

Ånei, den fine dæljesmileyen er borte! :gråte:

Ellers venter jeg på telefon fra min geskjeftige søster,som er på vei tilbake til byen.Hun er høyere enn meg,og det er det morsomste hun vet.Jeg er eldst,og minst av alle (4) søsknene. :sjenert:

Og så har jeg vært på h&m og gjort noen småkupp- det er 70% på salgsprisen der nå, og det blir jo plutselig INGENTING. :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike for et salg du fant da! :-D Herlig å komme over superdupertilbud! Men som regel når jeg finner slikt, så er pengeboka totalt skrapt.. :sjenert:

Æ SKA HEIM I MÅRRA!!! :juhu: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jasså, har du opptil flere prosjekter for å bli gravid???? Interessant.... :ler:

Du har så rett, her i Puseland går det unna. Skulle ikke tro jeg drev med annet. Det er nesten som å være i brudeforumet, mannen vil ikke snakke om katter heeeele tida, derfor er det godt å få tømt seg i boka di.

Lov meg å si fra FØR du blir dritlei!!!

Nå kommer en ny solskinnshistorie:

Sent torsdag kveld, i mulm og mørke, fant vi en av Løva sine små. Den var gjemt i vedskjulet, men Løva viste oss den. Dermed skålte vi i champagne (1/2 flaske), med den lille i kasse på spisestua.

Deretter ville Løvemor ut, og det var fordi det var en pusebaby til midt ute på gårdsplassen. :hjerter_rundt:

Flere var det ikke, mulig det var bare to i kullet? Eller de har blitt spist av reven.

Babyene er ca fire uker gamle, de er veeeeldig tykke og fete. Usedvanlig nussete, veldig langhårede. To svarte bamser med grått rundt øynene og under magen.

Stella føder når som helst, skal ikke være en sånn venteplageånd denne gangen......

Skal nå prøve å maile bilder til dere som vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Og bilder av bamsene har jeg ikke, for jeg har lånt bort kameraet til Syden-sønn. Han kommer hjem i kveld, så jeg presser bilder på dere når de er klare om et par dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyene er ca fire uker gamle, de er veeeeldig tykke og fete. Usedvanlig nussete, veldig langhårede. To svarte bamser med grått rundt øynene og under magen.

:rødme: Ååååå, de er så go'e når de har sånne runde små pusebabymager og bittesmå poter. :rødme:

*ønske seg pus i hus*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...