Gå til innhold

frulou-en Gift Hustru


Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Hallaisen! :vinke:

Jeg er skikkelig aktiv i boka mi for tida,ja. :sjenert:

Så da må jeg først få si tusen takk til Olava for den supersøte historien om Løva og hennes små tasser! :hjerte: Utrolig sjarmerende sak-jeg måtte fortelle det til O,og han ble helt myk i blikket, og sa "tjukke kattunger" opptil flere ganger den kvelden.

Jeg har ikke flere prosjekter på gang for å bli gravid,nei! Grisejente! :ler:

Ellers håper jeg at Svimleberta storkoser seg oppi nord.

Jeg har ikke så kjempemasse spennende å fortelle om,sånn egentlig. Jeg hjelper søsterfrøet mitt en del med innflytting i nytt hjem-hun har kommandert meg både hit og dit,og i går fraktet jeg sagen og stikksagen til henne.Jeg følte meg litt som en skummel massemorder der jeg satt med de sagene på bussen.Hadde kamuflert dem for omverdenen i tillegg...Men når jeg tenker meg om,så er det kanskje ikke så mange massemordere som slår til med sag? Veldig upraktisk og sikkert relativt gørrete. :sjenert:

Fy,så mye tulleprat. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jahey,jeg tror det hadde blitt ...eh...nok om disse massemordergreiene. :sjenert:

Står til da, sånn ellers? Jeg var faktisk inne i boka di nettop og prøvde å skrive noe fornuftig om oppussing,men jeg sletta det igjen, og samtidig sletta jeg visst alt interessant som foregikk inni hodet mitt.Sikekrt like greit at jeg ble borte da.

Fytti,så mye vrøvl jeg kommer med i dag! :ler:

Tenkte jeg skulle se om jeg fikk meg time og fikk klippet håret, det ser seriøst ut som en kråkes forlatte bolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og så savner jeg et kor. Hvorfor er det ingen som har kommet på å starte et barokk-kor? Eh, de kunne vel strengt tatt synge musikk av f.eks Mozart også,men barokk er gøy. Komm ann,noen,jeg er med, til tross for at det gikk skitt sist gang jeg forsøkte meg i kor....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny sang.

Melodi: "Jolene" Dolly Parton

Frulou, Frulou, Frulo-ou-u

Du har så fine bag'er med sag'er i

Frulou, Frulou, Frulo-ou-u

Vennligst ikke drep meg selv om du kan

Din råhet er så vakker

Med sag'er i en bag på buss

Med krøllet hår og olivenhud

Ditt glis når du tenker på våpnene dine

Din hese latter når du hever sagen

Jeg ha'kke sjans' mot deg Frulou

..Atte jeg aner ikke om dette gikk så bra, for jeg kan bare melodien akkurat hvor det synges "Jolene" :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg angrer VILLT på at jeg ikke fikk Svimle til å skrive sang for meg da jeg gifta meg, så det bør du ikke gå glipp av, Glow, hun skriver jo fantastiske og groteske sanger! :hoho::pls:

Det må være superultrakos med de pusungene! Men sikkert litt trist når de etter hvert reiser sin vei også.Men sånn er livet de små må forlate sitt trygge rede hos snille Glow :hjerte: . Jeg er sikker på at du og mannen har utrustet de på beste vis til å møte kattelivet hos nye foreldre. :tommel:

Vi pusser egentlig,vi også, men akkurat for tida er vi litt dritleie,men snart begynner vi igjen.

Krysser fingre for at du finner en superinteressant ny jobb og gode greier!

Nå vil jeg bruke noen teite nye smileyer:

:jepp: <----denne så litt artig og kokko ut

:nei:

:lur:

:love:

:kjefte:

:skratte:

Sånndæææær

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:juhu: SJallaballais, Glow!

For et kompliment...jeg rødmer...du smigrer.... :rødme:

:sjarmor:

Jeg skal fiske litt om jobb i morra,faktisk,og kanskje enda mer på tirsdag.Jeg har liksom ikke lyst til å utbasunere noe før jeg har noe i boks denne gangen, det blir det bare gråt og tenners gnissel av,og det skal jeg ikke ha noe av!

Er litt frustrert,for en ledning eller ettellerannet er i veien med stereoanlegget,så jeg får ikke spilt noe musikk...så nå driver jeg og snuser fram gamle Madonna-sanger på youtube, for det var det jeg ville høre på just nu.Hun klarer liksom å piske meg i gla'-og kom igjen-humør, den dama der.

Har tenkt å prøve å få søsterfrøet med meg på kafè-jeg trenger å sosialisere litt,og jeg skal jobbe seint i morra,samt på lørdag (bokhandelen,jeg er BRA GREI) så dette er sjangsen jeg får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager grisepratet, men jeg syntes så tydelig å lese at det var prosjekt i flertall.

Er enda ikke ferdig med å humre av sag på bussen!!! :ler::ler::ler:

Hyggelig at O mumlet om tjukke puser!!!! Nå er de enda tjukkere, lurer på om det er noe abnormt i vegen med dem...

Og oppdragelse av kattunger for Dyrebeskyttelsen høres MENINGSFULLT ut!! Det var noen hakk bedre enn mine "oppdretts-greier", som for øvrig er helt ok så lenge vi får gitt dem gode hjem på landet.

Jeg har for øvrig fått jobb. Ikke en drømmejobb, rent økonomisk, og jeg får ikke brukt utdanninga mi, men når man har så sær utdanning får man vel ta til takke. Tror det blir trivelig, faktisk. Skal i planleggingsmøte med en flirsprengt direktør i dag.

Hvorfor gikk det skeis da du skulle synge i kor sist???? Barokkor kan du jo friste O-mannen med, det ligger til hans legning, kan man si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tjohooo! :vinke:

Ja, Glow, sånn skal det være! La oss bestemme oss for at det blir sånn! Jeg sliter ikke akkurat med å få O med på prosjektet, for å si det sånn....:sjenert: Men det er jo gøy,da. :hoho:

Olava,jeg unnskylder all griseprat,og oppfordrer faktsk til å fortsette med mer i samme duren-nå skal jeg snart bli skikkelig grov! Ihvertfall her inne...

O-mannen burde jo ha en viss interesse av barokk-kor,ja...men det kunne vært GØY! Sobre mennesker i sort framfører Bach-kantater og etterpå, etter å ha mottatt folkets hyllest, drikker vi noe god,barokk rødvin. Herlig plan, jeg drømte om det i natt. :lur:

Jeg driver med litt husmorgreier i dag,før jeg til slutt skal på seinvakt på bokisen. I morra har jeg tidligvakt samme sted, så alle er velkømmen til å kjøpe bøker. :juhu: Hjelp meg med å nå omsetningsmålet for august,liksom.

Har kjøpt oksestek til søndagsmiddag,og skal lure ut av min nye svigersøster oppskriften de bruker.De bruner steka,og så koker de den,og lager en vanvittig god saus,som nesten er til å dø for. Og sånn skal det være i vårt hjem på søndager,har vi bestemt: Kokkelering i det vide og det brede,ispedd en og annen galleri/eller spasertur. Litt "Fanny&Alexander", tror jeg vi er ute etter her.Minus den skumle biskopen,vel å merke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, ble sulten her inne også.. Først i Glow sin bok, og nå her! Kommer til å ramle om snart, jeg :lol:

Jeg sang i et studentkor for maaaange år siden. Veldig gøy, men jeg har ikke særlig talent (og en kan jo spørre seg hva slags folk som var med der når de ville ha meg som solist, noe jeg nektet plent på. Synes man bør klare å holde en ren tone på egenhånd for å være solist asså!) Men når stereoanlegget står på full måkking, daaaa synger jeg av full hals. Eller når jeg er alene hjemme og setter på SingStar :skratte:

Tja, og nå glemte jeg vel hva mer jeg skulle skrive.. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F...ta Tarot Norge som plutselig kom poppende opp og ødela innlegget jeg nettop hadde skrevet.....nå ble jeg sint! :rope:

Får komme tilbake etterpå og skrive, nå er jeg bare sur. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kjefte: Denne falt jeg for, særlig i dag :).

Orka ikke lese alt siden sist, for jeg ser i kryss akkurat nå :Gjesp:, men lover å komme sterkere tilbake :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høpp,folkens! :vinke:

Nå får vi håpe ikke Tarot Norge har tenkt å snike seg inn her igjen....

Vel, det er mandag formiddag,jeg sitter her med en stor kopp grønn te,og skal på ettermiddagsvakt om noen timer.I mellomtida skal jeg prøve å få gjort noen små,effektive ting.Vaskemaskin er et stikkord.

Jeg er skikkelig elendig på SingStar,jeg da. Fatter og begriper ikke hvorfor, Hildegard slår meg ned i støvlene, selv med promille.

Har vært og hissa meg opp inne på bryllupsforumet-det er så masse foreldede meninger ute og går, en masse "skal ikke,bør ikke" i forbindelse med bryllup, og det irriterer meg. :jepp: Montro om jeg ikke burde holde meg godt unna, godt gift som jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lurer jeg skikkelig på hvor du har vært i stedet for ved vaskemaskinen i det siste, Glow... :lur:

:fnise:

Jeg har vel ikke sett så mye til den i det siste jeg heller, men nå krevde den oppmerksomhet, og noe må jeg jo nesten gjøre mens O er på jobb. :lur:

Jeg ble egentlig overraska over hvor tradisjonell jeg egentlig var i forbindelse med det bryllupet, allikevel føler jeg at vi fikk til en fin,egen vri på det.Jeg ville ikke gjort det samme som de i den visse saken på bryllupsforumet, det er virkelig ikke meg- men enhver bør gjøre det som passer dem,uten å bli lynsja av den grunn.Ørk, er glad jeg ikke er bridezilla-lou lenger! :jepp:

...nå er jeg i ferd med å bli babyzilla i stedet.Klarer nesten ikke se meg mett på bildet av Hildegards lille jente,hun er bare så nuttelig, som en liten marsipanbebis. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg dropper prøvedagboka, jeg har rett og slett ikke ork til å ha to...og så glemmer jeg bare å skrive der. Får bable pulings her i stedet,og dere som ikke takler det får bare be meg poste advarsel før hvert grove innlegg. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror jeg dropper prøvedagboka, jeg har rett og slett ikke ork til å ha to...og så glemmer jeg bare å skrive der. Får bable pulings her i stedet,og dere som ikke takler det får bare be meg poste advarsel før hvert grove innlegg. :sjarmor:

Denne gangen tror jeg at jeg skal klare meg uten advarsel :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helluuuuu!

Jeg hisser meg ikke veldig opp,men jeg kjenner jeg blir litt irritert på alle som må komme med "skal ikke,bør ikke" i forbindelse med bryllup inne på forumet. Jeg er skitlei sånne foreldede "regler", syns ikke de passer helt inn i 2007. :sjenert:

Men nå skal jeg holde meg godt unna bryllupsforumet...tror jeg. :lur:

Godt du klarer deg uten advarsler, pusla, du har jo baby allerede. :sjarmor:

Jeg har jobbet....og for en jobbekveld! Den har vært helt vill! Tjukt av folk hele kvelden,og jeg har slått min egen personlige omsetningsrekord med 8000 kr,det er ikke verst! Men så er jeg jammen meg bra gåen også,da. Kjenner det i hele kroppen. Nå har jeg tappet meg et glass vin, spist litt og etter hvert kjenner jeg køya kalle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...