Gå til innhold

frulou-en Gift Hustru


Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Ja, jente 79, jeg skal smøre meg med ett ekstra lag med tålmodighet, selv om nettop dèt ikke akkurat er min fremste egenskap-jeg vil at ting skal skje . :fnise:

Men nå står ihvertfall nok en helg for døra, og koselige dager sammen med O før han drar til Oslo og blir borte nesten hele neste uke.I morgen er det visst meningen at vi skal avgårde til den kjipe lille hytta og prøve å forbedre den med litt maling. Mener ikke å disse hytta,altså,men den ligger i skauen,ikke på fjellet,og ikke ved havet,men i skauen, og der har jeg på en måte aldri trivdes. Men jeje, det er visst meningen at vi skal selge og kjøpe nytt et annet sted i stedet.

Ellers siiiiiiler regnet ned og Pinny har kreket seg opp i et hjørne i sofaen.Tror jeg skal mekke meg en god kopp te og sitte sammen med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres kjent ut... Ganske utålmodig jeg også... i disse dager hvor alt annet går så fort er det rart man ikke har fått litt fortgang i sånt... :sjenert:

Kose deg med O. Greit å få hytta fin hvis den skal selges da... Vi har ikke hytte selv. Men mine foreldre har to, så veldig greit å låne. Kan hjelpe til av og til, men slipper ansvaret :sjarmor:

Får stort sett alltid låne en hvis vi vil det også, de kan jo ikke være to steder på en gang :lur:

Her er det snart :spise: ... Sulten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hytta ligger ikke langt fra en elv...en stri en, så om jeg prøver å bade der, er det sikkert det siste jeg gjør. :gråte:

Enig med deg og jente 79, dette er god øvelse i all tålmodigheten vi må ha som foreldre, så vi får bare ta det med det gode.

Jeg har lyst på rødviiiiin! Og vi har en flaske,men den er egentlig altfor god til å bli brukt som kosevin, men vi får nå se da. Og så har jeg lyst på ett eller annet mykt og kosemost til middag i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Gooood helg :klemmer:

Hmm, er vokst opp i skauen jeg, men heldigvis fikk jeg kommet meg ut av den omsider og er blitt en riktig byfrøken, hihi. Synes fjell og sjø er bedre enn skog jeg også, i skogen blir man liksom litt "klemt sammen", mens fjell og sjø er luftig og fritt :) men nå, en smule mer studier før jeg tar helgen *tusler seg av gårde ut av KG*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers siiiiiiler regnet ned og Pinny har kreket seg opp i et hjørne i sofaen.Tror jeg skal mekke meg en god kopp te og sitte sammen med henne.

Så heldig Pinny er da, som får ligge i sofaen!! Bare pass på så Pinny ikke sladrer til lillevofsen, for da blir han nok ganske så fornærma, her er sofaen kun for tobente. Dvs foreløpig, for nå kommer han jo ikke opp med annet enn forbeina og dermed litt enklere å ha kontroll på. Gleder meg til han hopper opp selv og vi må dra beistet ned hele tida, men jeg har bestemt meg for at han ikke skal ligge i sofa og senger og akter å holde det sånn.

Håper du koser deg i kveld og at dere fant noe godt å spise til middag. Jeg er alene hver kveld i en uke framover nå og skal ha litt sånn lettvint halvferdigmat-uke.

:klemmer:

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, vi skal av gårde for å handle nå, men jeg må bare skrive dette her før jeg glemmer det..nå kan jeg melde meg inn i klubben for rare KG-relaterte drømmer..jeg drømte i natt at jeg var på et sted hvor man lærte opp diverse dyr i vann, også møtte jeg en dame med en krokodille som het Pinny.. :sjenert: Krokodillen Pinny var forsåvidt ganske hyggelig den altså, og oppførte seg som en hund, og jeg husker jeg likte den veldig godt bortsett fra at den glefset etter meg en gang.. :sprettoy:

Måtte jo smile litt for meg selv når jeg våknet, har lest om andre her inne som har drømt om folk eller ting de har lest, og den ene tingen som hengte seg fast i underbevisstheten min var navnet Pinny og det dukket opp på en snill krokodille :ler: kanskje jeg bruker litt mye tid her inne selv om jeg egentlig ikke synes det selv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte::fnise: MissLille, det kaller jeg litt av en drøm! Og jeg tror Pinny er ganske så smigret av å ha forekommet,i krokodilleform,i drømmen din! Artig med sånne snåle drømmer, jeg har dem også rett som det er.

pusla, Pinny får ligge i soffaen fordi hun er gammel og litt passe liten :sjenert: . Og delvis fordi hun har hatt det litt "humpete" før hun kom til oss, vi anser det for å være en del av rehabiliteringen. :fnise:

Neste hund får garantert ikke bli sofahund (tror jeg ihvertfall). Ihvertfall ikke hvis den blir større enn Pinny. :fnise:

Ikke så skrekkelig mye spennende å berett herfra. I går endte vi opp med Dolly-pizza for første gang på...i år ihvertfall. Og så spretta jeg den dyre vinen, for jeg var så utrolig vinsugen. :fnise:

I dag har jeg shaina litt hus, og vi har vært en tur på OBS (prøvelse), og nå venter jeg på søsterfrøet som skal komme på middag og lørdagskos. Regner med at vi ser en film eller noe, jeg har bl.a "Parfymen" liggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallooo! Det hørtes ut som en fin lørdagskveld - håper du har hatt en fin søndag og mandag også :klemmer: Jeg sliiiiiter med klesskapet mitt jeg altså..tror vi må ut og kjøpe søppelsekker en dag, så kan jeg lempe alle sommerkjoler og topper i den og legge i boden..foreløpig har jeg en liten(vanlig) pose å legge ting i, og den er jo snart full, så her må det sterkere lut til :ler: Nå skal jeg tilbringe resten av mandagen sammen med sambo, og håper du har en goood kveld :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mornmornmorn! :vinke:

En stund siden sist jeg var her nå-men ting har skjedd i familiesammenheng som jeg ikke kan snakke om her, så jeg har vært litt fraværende i hodet og ikke helt i stand til å skrive så mye.

Men nå er jeg toback! Plutselig! :juhu:

Lørdagen var fin og søndagen var fin og mandagen var også fin, og i dag reiser O til Oslo.Han skal kjøre. Jeg er ikke sånn kjempefan av denne kjøringa, men han skal ha med litt ting og tang for en venninne, og så har han lovet å ringe, både fra Alvdal og Elverum, så det går nok. Kanskje han til og med rekker innom onkelen min, som har gård med alskens rare dyr (mest hest) nedpå der.

Jeg skal ha søster på besøk og så skal jeg sikkert gjøre litt husarbeid. Hvis Pinny nå også hadde vært bortreist denne uka skulle det jammen meg blitt rent og pent her! :fnise: Men det er nå litt godt også da,å ha lille Pelsball her når O er borte. Hun er godt selskap.

Og så,haha,har jeg laget liste over ting O må ha med seg hjem fra Oslooo, te fra Palais des Thès og sjokolademandler og honning fra Oliviers...og...og...skikkelig shoppingliste, altså.

Noen som har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ågud,jeg har vært på shoppern! :fnise:

Det er møkkavær,men frulou lar seg ikke stoppe! Jeg har kjøpt:

* en grå langermet bomullsgenser (tynn,sånn typisk til å ha under ting)

og

*en grønn genser/kjole/tunikasak med litt løs hals og halve ermer

på Indiska

så ble det

* en kjort silkekjole/tunikasak uten ermer, fra Odd Molly,som jeg har higet etter i evigheter, den fant jeg på Cornelias Hus.

...og etpar flasker vin...og linseveske og bittelitt mat...:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er som litt real shopping :shoppe: Er i veldig shoppinghumør sjøl om dagen, men det er jo typisk det, når man ikke kan bruke penger på sånt :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og gratulerer med dagen til jente 79! :bursdag:

Håper du får en superb dag! :klemmer:

Var effektivt med en shoppedag, jenter, det er sikkert og visst. Men nå blir det ikke mer shoppings på en stund.:sjenert:

Regner med at du klarer å finne noe i Oslo, Glow, det bruker ihvertfall ikke være noe problem for meg...

Planer for dagen,ja....det er det som er bakdelen med å ha lavtempouke.På kveldene er det høstmøter for forlagene, men i dag har jeg helt og komplett fri. Bra for Pinny, litt mer kjedelig for meg. Tenker jeg fisker fram vaskebøtta etter hvert- fins alltid en grunn til å gjøre rent med hund i hus.

Noen som har et godt forslag til middag,forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Norunn er mora til Trond . :sjarmor:

Den der seibiffen der klarer du ikke å friste meg med...i dag blir det kvasi-thaikylling-greiser med hjelp fra Santa Maria...:sjenert:

Og så renser jeg ovnen.Ovnsrens lukter forskrekkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde renset ovnen jeg også. Men det får bli en annen dag! Har småvondt i hodet, og i går var jeg svært så huslig med ommøbelering og altisammen. Til helga skal det vaskes, og så har jeg store planer om å bake litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ovnsrens er skoi...tror jeg.Ihvertfall det hvite skummet....

Rent bortsett fra å være mora til Trond,så er hun kordirigent, og en riktig dyktig sådan.Jeg vil smiske/synge meg inn i ett av korene hennes. Nemligen.

Bakings,namnam!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte jo helt å kommentere Giske-tingen :lol: Men sånn egentlig har jeg ikke så mye å kommentere da, men kor hørtes knallert ut!

Ja, skal bake rundstykker å ha i fryseren i alle fall, men tenkte jeg skulle få fyllt frysen opp med litt mer enn bare det da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...