Gå til innhold

frulou-en Gift Hustru


Gjest frulou

Anbefalte innlegg

:juhu: Juhu,jeg er oppe av køya,og det har jeg vært i en times tid allerede! :juhu: Flink lou!

Er på vei til byen for noen ærend,og etterpå skal jeg rett hjem og skrubbe hus.Oppbyggelig dag,med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte helt hva jeg skulle skrive, jeg, kom liksom helt ut av ting da jeg måtte se på det flotte stillebenet niesen min har tegnet :ler:

Så jeg bare :kline: litt på deg i stedet jeg! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, hvor lenge sover Pinny på morran? Regner med dere er er ute og lufter han, hvor tidlig da? :sjenert: Lille vofsen er våken halv seks og det er jo greit på hverdagene, men det å få en vofs til å skille på hverdag og helg er jo ikke så enkelt ;)-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallais! :vinke:

Pinny er et skikkelig sovedyr, så i helgene sover hun like lenge som oss, tjaaa, til etter ti,tenker jeg. Men jeg pleier å gå en ganske sein kveldstur med henne-en ren, 5minutters tissetur rett før vi byselaller. Enkelte ganger er vi ikke ute av døra før nærmere tolv,og det går greit det også,om det nå enn ikke er helt optimalt...:sjenert:

Tenker det går greiere med lillevofsen etter hvert når han klarer å styre tissetrangen sin litt bedre,sånn at dere slipper å stikke ut før ettellerannet har fått sokker på,eller hvordan nå det der ordtaket egentlig lyder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og så er Pinny skikkelig rar når hun må stå tidlig opp. :ler:

Da har hun helt skrukkete ører og biiiittesmå øyne som ikke er runde i det hele tatt,og det er nesten sånn at hun ikke helt klarer å holde balansen.Definintvt en b-hund,det der. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nå hadde jeg tenkt å prøve å få meg selv på den derre IKM-lista,men jeg vet ikke heeeelt hvordan de "viderefører" den, legger til nye og sånn....er det klipp&lim eller kvorrleis gjør de det? :gråte:

Foreløbig får jeg holde meg litt i bakgrunnen....

Ellers er det herlig vær, jeg og Pinny har spist brødskive ute i sola (jeg) og rullet oss på plenen (Pinny) og lest Bonytt (meg). I tillegg har jeg meldt meg inn i Bokklubben (kokebok-) og man kan sikkert lure på hvorfor en som jobber i bokhandel gjør sånt, men jeg hadde lyst til å legge mine klamme hender på etpar av kokebøkene som er velkomsttilbud, og så ville jeg bestille en dvd.Har jo reale rabatter som bokhandelansatt,men graaaaatis er det jo ikke,og jeg er en sleip sak. Dvd-en jeg bestilte var "Fornuft og følelser"-jeg har en ufattelig svakhet for sånne Jane Austen-filmer, og især for etpar-tre av de mannlige medvirkende....:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker det går greiere med lillevofsen etter hvert når han klarer å styre tissetrangen sin litt bedre,sånn at dere slipper å stikke ut før ettellerannet har fått sokker på,eller hvordan nå det der ordtaket egentlig lyder :)

Vet ikke hva slags ordtak du sikter til, men det er akkurat sånn det er - jeg rekker jo ikke kle på meg noe som helst når jeg våkner om natta og må ta vofsen med ut, for da teller sekunder! Hørtes digg ut å ha en sånn b-hund altså, men det blir nok greiere for oss også ja, når han holder seg littl lengre. Er spent på når han vil opp i helga når jeg ikke må opp halv seks, kanskje han sover litt lenger da.

...og så er Pinny skikkelig rar når hun må stå tidlig opp. :ler:

Da har hun helt skrukkete ører og biiiittesmå øyne som ikke er runde i det hele tatt,

Sånne rare øyne har lillevofsen også når han blir vekt midt i søvn ellernoe, han ser utrolig rar ut :ler:

Kokebok-bokklubb hørtes bra ut!! Det vil jeg også sjekke ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morrn!

Vil forklare IKM-liste-greiene, får eg? :hoppe: Du velger f.eks å sitere siste skrivar, og so tar du vekk alle klammer som heiter quote og sånt(Noke siste skrivar ikkje har gjort ser eg), skriv inn deg sjølv der du skal vere(dato-rangering) og legg til nytt innlegg, du skal sjå at det går så lett som berre det ;) Vel, det var ikkje så lett å verken qoute eller svare siste skriver siden vedkommande ikkje hadde fjerna klammene, men qouote meg du(siden eg har lagt til nytt innlegg) so bør det gå ;)

Takktakktakk! :juhu: :kyss: Der fikk jeg klarhet i det. Jeg har vært litt blank på det feltet,og derfor skygget banen...så langt...Men nuh skal jeg med!

Har du bestilt den nye "Pride & Prejudice" filmen med Keira?? Har du sett mini-serien? Den er heilt ahhhh, og so Colin Firth er til å ete opp *rødme*

Niks,jeg har bestilt "Fornuft og følelser" (skrev jeg "Stolthet og fordom",montro?Jaja,skitt au, med Emma Thompson,Kate Winslet,han Juuuuug (Hugh Grant) og Alan Rickman. Syns det er en alldeles herlig film! :hjerte: Den nye "Stolthet og fordom

" har jeg ikke sett, og er ikke sikker på om jeg vil, for jeg eeeeeelsker den gamle miniserien med Colin Firth...fins ikke noen annen Mr.Darcy for meg. :fnise:

Endret av frulou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh dån, jeg også elsker fornuft og følelser-filmen. Jeg har den som miniserie også, fra 70-tallet med ukjente skuespillere, bra den også, men ikke så god som filmen. Men det er jo Pride & Prejudice-serien som er og blir den ultimate Jane Austen-filmatiseringen da, synes jeg. Og filmen med Keira er rimelig bleik i forhold, spør du meg. Men jeg synes nå du bør se den da, frulou, den er faktisk ganske morsom til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaah,godt vi er flere i samme båt,her! :fnise: Jeg er nesten litt for glad i sånne Jane Austen-filmatiseringer, og kombinert med en kjempesvakhet for Alan Rickman,som spiller oberst Brandon, så blir det nesten litt for mye for en liten frulou....jeg liker han litt for godt,til og med i Harry Potter-filmene, men nok om det. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du koser deg masse, Cata! :)

Nå sitter jeg og koser meg med et glass rødvin,og "kose-dek-dek-timen" (Barnaby på tv2). I morgen tidlig blir jeg borte,for vi skal på en mini-bryllupsreise til et hemmelig sted på Fosenhalvøya, og blir borte til søndag en eller annen gang. Ha det så fint i mellomtida, alle sammen!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg tilbake igjen,juhu! :juhu:

Har hatt en superduper tur,til tross for at det ikke akkurat var sommervær og skyfri himmel- det har vel heller vært litt stormaktig. Og med noen helt utrolige regnskurer innimellom. Har vært på et kjempedeilig sted, sjekk ut www.stokkoy. no . :love:

Vi bodde på en liten,søt hytte, gikk og kjørte turer i nærområdet (været var så ustabilt at å gå lengre turer ikke fristet,og O hadde prestert å glemme igjen anorakken). Maten på Strandbaren var helt fantastisk god,og så var det herlig å kunne sitte varmt og tørt innendørs og se elementene rase der ute.Virkelig rekreasjon for både kropp og sinn. Jeg hadde ikke lyst til å dra hjem,jeg.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, pusla, det var nesten bittert å dra tilbake, hadde ikke rukket å savne Pinny eller noe som helst. :fnise:

Sjekk min deilige nye glittersignatur- jeg kommer nok til å eksperimentere litt med hva det står der... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner lille vofsen min bare han og skjønnemannen er på tur rundt kvartaler her jeg :ler: Men så er jo jeg ny"forelska" og da :rødme:

Stilig signatur!! Vi trenger litt glitter i hverdagen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søtt det er å høre om forelskelsen i lillevofsen! :hjerte: De er så utrolig herlige disse hårete små. :fnise:

Jeg er trøtt og slaff i dag,og kjenner høsten er i ferd med å komme og kaste seg over meg....skumle saker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høsten er heeeeeerlig! Tulle seg inn i et godt pledd, nyte en varm kopp med god te eller kakao - og en laptop med kg på fanget :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...