Gå til innhold

Babyprosjektet vårt er i gang!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Hei Mirabella!

Takk for støtten :klem:

Heldig deg som kan spise hva du vil uten å bli tykk.

Jeg legger bare på meg på låra og rumpa, noe samboeren min setter pris på :fnise:

Men jeg kunne hatt godt av å ta av 5kg.

Ja, jeg håper jo at sunnheten min skal slå ut på fruktbarheten min. :)

Jeg gleder meg også til vi skal stråle av stolthet med våre flotte mager, for det kommer til å skje. Det har jeg bestemt! :jepp:

Berre hyggelig! :klem:

Ja, eg er absolutt glad for at eg kan eta kva eg vil, uten å leggja på meg. Men eg kunne godt hatt litt meir kjøtt på beina og armane mine, for dei er litt for tynne - eller rettare sagt altfor tynne. :sjenert: Det einaste som skjer når eg et mykje, er at eg får skikkelig kulemage rett etterpå. Og så har magen min blitt slappare enn før, i løpet av dei siste åra. Så eg har funne ut at den einaste plassen eg får til å leggja på meg, er på magen! Litt kjedelig det, men eg kan absolutt ikkje klaga. Eg slepp iallfall å tenka på vekta, og det er godt. Men eg burde absolutt ha begynt å trena, for å koma i bedre form, og få stramare magemusklar. ;)

Håpar det sunne kostholdet ditt vil vera med på å gjera at du lettare blir gravid! :) Bra at du har bestemt at me skal bli gravide. ;) Kryssar fingrane for at det skjer fort, og at me snart går rundt med verdens vakraste gravidmagar. :hjerter_rundt:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rein selvoppholdelsesdrift ;)

Nei, jeg prøver å være positiv og ikke drukne i mine sorger. Stort sett så går det jo bra :-D Når det går litt tid, og en får litt avstand er mye gjort.

Jeg tenker på det positive, og satser på at neste forsøk er med vellykket :)

Vi satser på det :tommelsmil:

Misunner folk som klarar å gjera som du - å få ut all tristheten i løpet av nokre få dagar, og så begynna å tenka framover og sjå positivt på ting! Eg klarar ikkje det, sjølv om eg skulle ønska eg fekk det til. Eg blir deppa og synst synd på meg sjølv i evighetar, når eg opplever noko vanskelig. Og så bekymrar eg meg alltid mykje meir for ting, enn det som er nødvendig! Så du kan vera glad for at du ikkje er som meg på det området - for det er absolutt ikkje å anbefala. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det høres litt slitsomt ut...

Klart jeg kan deppe i perioder jeg også. Men stort sett så er jeg flink til å gå videre.

Det går jo stort sett bra til slutt :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mirabella

Takk for hilsen i dagboken min :)

Ville bare stikke innom med en fredagshilsen til deg.

Håper du får en kjempefin helg.

Og massemasse lykke til med prøvingen fremover :klem:

Maiken :icon_smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det høres litt slitsomt ut...

Klart jeg kan deppe i perioder jeg også. Men stort sett så er jeg flink til å gå videre.

Det går jo stort sett bra til slutt :-D

:tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Mirabella

Takk for hilsen i dagboken min :)

Ville bare stikke innom med en fredagshilsen til deg.

Håper du får en kjempefin helg.

Og massemasse lykke til med prøvingen fremover :klem:

Maiken :icon_smile:

Tusen takk for det, Maiken. :klem:

Eg har hatt ei kjempefin helg i Oslo, saman med kjæresten min. :jepp: Flott ver har me også hatt heile tida! No er me heime igjen, og eg er absolutt ikkje klar for å begynna på ei ny jobbveke...

Ja, me får tru at prøvinga gir resultat fort! :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å ønsker fortsatt god helg. :klem:

Takk for det! :klemmer: Eg har hatt ei flott helg, og det håpar eg du også har hatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Hvordan går det her? :)

:hallo:

Det går greit nok med meg, men eg er ikkje heilt i form i dag. Vondt i halsen og tett i nasa. :( Får håpa det går fort over!

Kjenner på meg at det er på tide å finna senga no! God natt. :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Det går greit nok med meg, men eg er ikkje heilt i form i dag. Vondt i halsen og tett i nasa. :( Får håpa det går fort over!

Kjenner på meg at det er på tide å finna senga no! God natt. :søvn:

Kjedelig da :troest: Håper formen blir bedre! God natt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig da :troest: Håper formen blir bedre! God natt! :klem:

Eg var pottetett då eg våkna i dag, og følte meg skikkelig uggen. Heldigvis har eg blitt bedre utover dagen, så no går det ikkje så verst. :) Men tempane mine er jo heilt på styr for tida, sidan eg har litt feber. :sur:

:hallo:

*pirke borti* må bare sjekke om du lever ;):klem:

Joda, eg lever eg. :fnise: Men eg er trist, lei og skuffa i kveld! :( Kjæresten min har nemleg bestilt tur til Syden i dag. Han reiser allerede i morgon, og blir vekke ei veke. :gråte: Skuffa over at han gjorde det, sjølv om eg sa at eg absolutt ikkje likte at han reiste. Eg kan jo ikkje nekta han det, men eg synst godt han kunne latt vera, når eg mislikar det så sterkt.

Så dagen i dag er litt sånn bob bob, kan du sei!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Rope litt inn i dagboken til* "Hallo!" "Hallo" Er visst ekko her ;)

:ler:

Har vore ein litt kjip dag i dag, som du skjønnar - så eg har ikkje hatt verken tid eller ork til å kikka innom dagboka mi før no. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eg var pottetett då eg våkna i dag, og følte meg skikkelig uggen. Heldigvis har eg blitt bedre utover dagen, så no går det ikkje så verst. :) Men tempane mine er jo heilt på styr for tida, sidan eg har litt feber. :sur:

Joda, eg lever eg. :fnise: Men eg er trist, lei og skuffa i kveld! :( Kjæresten min har nemleg bestilt tur til Syden i dag. Han reiser allerede i morgon, og blir vekke ei veke. :gråte: Skuffa over at han gjorde det, sjølv om eg sa at eg absolutt ikkje likte at han reiste. Eg kan jo ikkje nekta han det, men eg synst godt han kunne latt vera, når eg mislikar det så sterkt.

Så dagen i dag er litt sånn bob bob, kan du sei!

:troest: så kjedelig at du har en dårlig dag!! Dumme, dumme kjæresten :rope::nei::kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i allverden reiser han alene?? Kunne det ikke vært en tur for to da?? *skjønnerikkeslikemannfolk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: så kjedelig at du har en dårlig dag!! Dumme, dumme kjæresten :rope::nei::kjefte:

Ja, eg er heilt enig! Akkurat no er eg sur, og skikkelig skuffa over kjæresten min. :gråte: Typisk mannfolk altså, å berre stikka av på den måten. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...