Gå til innhold

Babyprosjektet vårt er i gang!

Mirabella76

Anbefalte innlegg

Gjest Neria

Hei du, måtte titte innom prøvedagboka di også. :hallo:

Folat er det bare å starte med så snart du kan, er bare bra å ta det før man starter prøvinga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du, måtte titte innom prøvedagboka di også. :hallo:

Folat er det bare å starte med så snart du kan, er bare bra å ta det før man starter prøvinga :)

Så hyggeleg at du ser innom prøvedagboka mi, Neria. :klem:

Folat skal bli. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, då er eggløysingstestane prøvd ut i 2 dagar! Litt rart og spennande å ta ein slik test. ;)

Eg er nødt til å starta testinga allerede no, for å vera sikker på at eg treffer eggløysinga. Menstruasjonssyklusen min varer nemleg frå alt mellom 25 til 34 dagar. Så det blir nok ein test kvar einaste morgon, ei heil stund framover. ;)

EL-testane slo ikkje ut verken i går eller i dag, men det hadde eg heller ikkje rekna med så tidleg i syklusen. Det er nemleg svært sjelden at syklusen varer i berre 25-28 dagar. Det vanlegaste er mellom 29 og 34 dagar, så då er det nok litt tidleg enda!

Eg håpar virkelig at testen slår ut i løpet av denne menstruasjonsperioden. Må innrømma at eg blir livredd om den ikkje gjer det, for det kan jo bety at eg ikkje har eggløysing i det heile tatt. :( Nei, no må eg vera positiv! Satsar på at testen slår ut ein dag! Då blir eg glad. :)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er litt i samme båt som meg du da, jeg har ikke helt stabile sykluser jeg heller. Men eggløsningene er der! Satser på at du finner EL du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er litt i samme båt som meg du da, jeg har ikke helt stabile sykluser jeg heller. Men eggløsningene er der! Satser på at du finner EL du også :)

Bra å høyra at du har eggløysing, til tross for litt uregelmessige syklusar. :) Håpar på at det same gjeld meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag slo eggløysingstesten ut. :danser: Det var ein deilig følelse å sjå ein positiv EL-test! Det betyr at eg har eggløysing, og det er jo heilt supert. Eg er altså i min mest fruktbare periode akkurat no. ;) Berre synd at kjæresten min er på jobb i Nordsjøen...

Kor mange dagar etter eggløysing, kjem mensen? Det hadde vore greit å vita!

Det rare er at eg ikkje har nokon eggløysingssymptom. Eg har gått og kjent etter symptom i heile dag, men nei...ingenting. Ikkje har eg eggløysingsslim heller. Eg pleier aldri å kjenna noko når eg har eggløysing, men tenkte kanskje at eg ville merka eitt eller anna, når eg veit at eg har eggløysing akkurat i dag. Men det gjer eg altså ikkje! Er det eit dårleg tegn, eller betyr det ingenting?

Eg og kjæresten min hadde sex uten prevensjon tysdagskvelden. I dag er det fredag. Er det nokon mulighet for at eg kan bli gravid då, når eg har eggløysing i dag? Tok testen tidleg på morgonen i dag. Vil jo tru at me hadde sex akkurat litt for tidleg til at eg kan bli gravid. Men eg veit at sædceller kan overleva i nokre dagar, så derfor lurer eg litt på dette.

Føler meg litt uvitande, her eg sit. :ler:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neria
I dag slo eggløysingstesten ut. :danser: Det var ein deilig følelse å sjå ein positiv EL-test! Det betyr at eg har eggløysing, og det er jo heilt supert. Eg er altså i min mest fruktbare periode akkurat no. ;) Berre synd at kjæresten min er på jobb i Nordsjøen...

Kor mange dagar etter eggløysing, kjem mensen? Det hadde vore greit å vita!

Gøy med positiv eggløsningstest :) Da vet du hvertfall at du har eggløsning og det er et bra skritt på vei mot baby :) Og teit med kjæreste i nordsjøen akkurat nå da...

Jeg tror det kan variere fra 12-14 dager fra eggløsning til mens.

Det rare er at eg ikkje har nokon eggløysingssymptom. Eg har gått og kjent etter symptom i heile dag, men nei...ingenting. Ikkje har eg eggløysingsslim heller. Eg pleier aldri å kjenna noko når eg har eggløysing, men tenkte kanskje at eg ville merka eitt eller anna, når eg veit at eg har eggløysing akkurat i dag. Men det gjer eg altså ikkje! Er det eit dårleg tegn, eller betyr det ingenting?

Jeg har heller aldri merket at jeg har eggløsning, så jeg tro ikke det er no dårlig tegn at du ikke merker noe. Enkalte av oss er vel bare ikke så veldig følsomme kanskje...? ;)

Eg og kjæresten min hadde sex uten prevensjon tysdagskvelden. I dag er det fredag. Er det nokon mulighet for at eg kan bli gravid då, når eg har eggløysing i dag? Tok testen tidleg på morgonen i dag. Vil jo tru at me hadde sex akkurat litt for tidleg til at eg kan bli gravid. Men eg veit at sædceller kan overleva i nokre dagar, så derfor lurer eg litt på dette.

Føler meg litt uvitande, her eg sit. :ler:

Jeg mener at de små svømmerne kan overleve i 5 dager, men er ikke helt sikker på det. I så fall er det jo en liten sjanse for at det holder med tirsdag :)

Og på lommelegens sider står det at sjansen for å bli gravid er størst 4-5 dager før eggløsning. Det kan jo love bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy med positiv eggløsningstest :) Da vet du hvertfall at du har eggløsning og det er et bra skritt på vei mot baby :) Og teit med kjæreste i nordsjøen akkurat nå da...

Jeg tror det kan variere fra 12-14 dager fra eggløsning til mens.

Jeg har heller aldri merket at jeg har eggløsning, så jeg tro ikke det er no dårlig tegn at du ikke merker noe. Enkalte av oss er vel bare ikke så veldig følsomme kanskje...? ;)

Jeg mener at de små svømmerne kan overleve i 5 dager, men er ikke helt sikker på det. I så fall er det jo en liten sjanse for at det holder med tirsdag :)

Og på lommelegens sider står det at sjansen for å bli gravid er størst 4-5 dager før eggløsning. Det kan jo love bra :)

Ja, kjempegøy med positiv eggløysingstest! :hoppe: Det er absolutt ein fordel, når ein planlegg å bli gravid. ;)

Så det går 12-14 dagar frå eggløysing til menstruasjon altså. Eg trudde det kun gjekk ca 10 dagar. Eg får notera ned tidspunktet for eggløysing, så får eg sjå kor mange dagar det går før mensen kjem!

Bra du ikkje trur det er eit dårleg tegn å ha fråverande EL-symptom. Håpar du har rett! Det eg egentlig synst er rarast, er at eg ikkje har el-slim, for det skal ein jo liksom ha... Eg har utflod innimellom, men altså ikkje no når eg har eggløysing. Mystisk... Er det forresten forskjell på vanleg utflod, og el-slim?

Står det virkelig på Lommelegen at sjansen for å bli gravid, er størst 4-5 dagar før eggløysing? Det høyrest litt rart ut. For i bruksanvisningen til eggløysingstesten som eg tar, står det at dei to dagane EL-testen er positiv, er dei to dagane ein er mest fruktbar! Så ikkje veit eg. Men det hadde jo vore skikkelig kult om eg vart gravid allerede, etter dei tre rundane med :humpe: tysdagskvelden. :Hehe:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet, det er noen par som treffer blink på første forsøk :) Skal krysse fingrene for dere :tommel:

Ja, det er det jo. :tommel:

Søstera mi vart faktisk gravid på første forsøk begge gangane ho har vore prøvar, så då er det kanskje håp for meg og? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og velkommen i prøverklubben! Håper du slipper så altfor mange pp før spiren sitter. Tar meg den frihet i å svare deg på noen spørsmål og gi deg litt info:

- Sædcellene kan leve opptil 6 døgn

- EL-testen gir positivt utslag dagen før EL. Har du positiv EL-test i dag, er sjansen stor for at du har EL i morra.

- I snitt er lutealfasen (tiden mellom EL og mens) 14 dager. Alt mellom 10 og 18 dager er normalt.

- Ikke alle har EL-symptomer, og ikke alle har EL-slim. Hostesaft og grapefruktjuice er kjerringråd for å produsere mer EL-slim.

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og velkommen i prøverklubben! Håper du slipper så altfor mange pp før spiren sitter. Tar meg den frihet i å svare deg på noen spørsmål og gi deg litt info:

- Sædcellene kan leve opptil 6 døgn

- EL-testen gir positivt utslag dagen før EL. Har du positiv EL-test i dag, er sjansen stor for at du har EL i morra.

- I snitt er lutealfasen (tiden mellom EL og mens) 14 dager. Alt mellom 10 og 18 dager er normalt.

- Ikke alle har EL-symptomer, og ikke alle har EL-slim. Hostesaft og grapefruktjuice er kjerringråd for å produsere mer EL-slim.

Lykke til! :)

Velkommen til prøvedagboka mi, og tusen takk for oppklarande svar. :klem:

Kjekt å vita at sædcellene faktisk kan overleva så lenge som 6 døgn. :-D

Aha, så testen gir altså utslag dagen før eggløysing. Då kan eg jo fortsatt få EL-symptom.;)

14 dagar i snitt ja, mellom EL og mens. Det er veldig greit å vita!

Bra at ikkje alle har EL-symptom og EL-slim, så slepp eg å bekymra meg sjølv om det ikkje skulle dukka opp i morgon heller. Kva er forresten poenget med kjerringråd for å produsera meir EL-slim? Har EL-slimet ein funksjon, sidan det finst kjerringråd for dette?

No føler eg meg litt klokare. :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL-slimet gjør det lettere for mannens svømmere å nå frem :)

Jeg tror forresten ClearBlue sine EL-tester slår ut 1-2 dager i forkant, så du kan få EL i morgen eller over i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra at ikkje alle har EL-symptom og EL-slim, så slepp eg å bekymra meg sjølv om det ikkje skulle dukka opp i morgon heller. Kva er forresten poenget med kjerringråd for å produsera meir EL-slim? Har EL-slimet ein funksjon, sidan det finst kjerringråd for dette?

No føler eg meg litt klokare. :smile:

Som darkness skriver så "hjelper" EL-slimet svømmerne fram, og visstnok så er det gode leveforhold for dem i slimet. EL-slimet kommer gjerne et par dager før selve eggløsningen. Vil anbefale deg å lese på denne sida, her er det mye nyttig informasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL-slimet gjør det lettere for mannens svømmere å nå frem :)

Jeg tror forresten ClearBlue sine EL-tester slår ut 1-2 dager i forkant, så du kan få EL i morgen eller over i morgen.

Aha, så det er derfor EL-slimet er der altså. ;)

Ja, eg leste i bruksanvisningen på EL-testen, at testen vanlegvis slo ut dagen før eggløysing. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som darkness skriver så "hjelper" EL-slimet svømmerne fram, og visstnok så er det gode leveforhold for dem i slimet. EL-slimet kommer gjerne et par dager før selve eggløsningen. Vil anbefale deg å lese på denne sida, her er det mye nyttig informasjon.

Hmmm...så kvifor har eg fortsatt ikkje hatt el-slim? :sur:

Eg skal sjekka ut den sida!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

No har eg lest litt på sida du linka til, Kylling. Og det var mykje interessant og nyttig informasjon der, ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No i kveld fekk eg negativ EL-test. Så då er vel min mest fruktbare periode over for denne gang!

Eg hadde positiv EL-test fredag morgon, fredag kveld og lørdag morgon. Men i kveld, altså lørdag kveld, var testen negativ igjen.

Er det vanleg at EL-testen er positiv i ca 1 1/2 døgn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt kjipt viss det er sånn då... Det kan jo bety at eg faktisk ikkje har hatt eggløysing, sjølv om EL-testen var positiv. :( Begynnar å bli litt bekymra no eg, sidan eg ikkje har kjent eit einaste ørlite EL-symptom. Ingen stikkingar eller andre smerter, og ikkje noko EL-slim. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neria
Litt kjipt viss det er sånn då... Det kan jo bety at eg faktisk ikkje har hatt eggløysing, sjølv om EL-testen var positiv. :( Begynnar å bli litt bekymra no eg, sidan eg ikkje har kjent eit einaste ørlite EL-symptom. Ingen stikkingar eller andre smerter, og ikkje noko EL-slim. :sur:

Men Mirabella... Ikke ta det så tungt. Som jeg skrev før, jeg har aldri hatt et eneste EL symptom eller sett noe EL-slim og jeg er faktisk gravid nå, etter bare 2 PP. Skal en bekymre seg for alt mulig når en prøver så får en jo ikke gjordt annet :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...