Hinata Skrevet 16. mai 2008 #281 Del Skrevet 16. mai 2008 For mange år siden var jeg og eksen min helt i startfasen av forholdet, og alt skulle prøves ut. Vi hadde lest en glimrende artikkel om hvordan få kvinnen til å ejakulere. Så jeg gikk til verks, og kjørte et virkelig hardt løp. Og jaggu kom hun ikke.... og senga blei kjempevåt. Stolt sa jeg "Ja, det var jaggu litt av en sprut!", hvorpå hun får fart på seg og dytter meg av seg, og jeg endelig så at det var gått hull på vannsenga.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pokahonta Skrevet 16. mai 2008 #282 Del Skrevet 16. mai 2008 Det var da jeg og min søster hadde en affære. Da sa hun til meg; KALL MEG MAMMA KALL MEG MAMMA!!! Sorry, men hvorfor blir ikke slike inscest lignende innlegg fjernet? Tråden var morsomt helt til da.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2008 #283 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg hadde møtt en fyr på byen som jeg hadde sett et par ganger tidligere. Han la ann på meg og jeg ble med han for en kjapp en i noen busker så vi ikke skulle bli oppdaget.. Det var deilig helt til han ropte "AU", busken klorer meg.. Jeg ble forbanna fordi det var ikke busken som skrapte han, men det var jeg som ikke hadde barbert meg.. Siste gang jeg møtte han iallefall og siste gang jeg går ut på byen ubarbert! ha ha ha....fy f...dENNE TOK KAKA!!!!!!!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2008 #284 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg ler så jeg griner av denne tråden . Her kommer et bidrag fra meg. Jeg var ung og hadde vært gift tre-fire år med en mann som hadde vært sjømann og kunne være "røff i kjeften". Det vennet jeg meg til etterhvert. Men situasjonen ble annerledes da noen tok ham med på Filadelfia, Betlehem (vi bodde i Oslo den gangen) whatever. Han ble frelst, som man sier, og ble heretter svært "gudelig". Jeg fikk store problemer med å forholde meg til ham, og det kulminerte en natt i sengen. Han var like ivrig som ellers og sa at dette var etter Guds vilje og at Gud var midt mellom oss nå. Da detter det ut av meg, "da ligger han jamen trangt!" Det ble ikke noe sex på en tid, kan man si. ha ha ha!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 16. mai 2008 #285 Del Skrevet 16. mai 2008 For mange år siden var jeg og eksen min helt i startfasen av forholdet, og alt skulle prøves ut. Vi hadde lest en glimrende artikkel om hvordan få kvinnen til å ejakulere. Så jeg gikk til verks, og kjørte et virkelig hardt løp. Og jaggu kom hun ikke.... og senga blei kjempevåt. Stolt sa jeg "Ja, det var jaggu litt av en sprut!", hvorpå hun får fart på seg og dytter meg av seg, og jeg endelig så at det var gått hull på vannsenga.... Fantastisk bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2008 #286 Del Skrevet 16. mai 2008 En aldri så liten misforståelse: Hadde et forbigående forhold til en fyr engang, varte i noen måneder. Midt i akten, han: Er det godt? Jeg hører i stedet "har det gått?" og svarer som sant er Nei... (ikke var det spesielt godt heller, han var en dunker) Er det ikke godt?? sier han igjen. Jeg hører fortsatt "har det ikke gått??" og rister på hodet. Han: Ikke?? Jeg, lettere irritert: Nei, er det noen spesiell grunn til at du tror det? Jeg skjønte etter hvert at det hadde oppstått en misforståelse, han skjønte det aldri. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M Skrevet 21. mai 2008 #287 Del Skrevet 21. mai 2008 En aldri så liten misforståelse: Hadde et forbigående forhold til en fyr engang, varte i noen måneder. Midt i akten, han: Er det godt? Jeg hører i stedet "har det gått?" og svarer som sant er Nei... (ikke var det spesielt godt heller, han var en dunker) Er det ikke godt?? sier han igjen. Jeg hører fortsatt "har det ikke gått??" og rister på hodet. Han: Ikke?? Jeg, lettere irritert: Nei, er det noen spesiell grunn til at du tror det? Jeg skjønte etter hvert at det hadde oppstått en misforståelse, han skjønte det aldri. Hahahahahaha!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrika89 Skrevet 21. mai 2008 #288 Del Skrevet 21. mai 2008 Dette skjedde rett etter at jeg ble sammen med han jeg er med nå, jeg var akkurat kommet ut av et dårlig forhold med en bekjent av han, og vi synes det var litt artig og tenke på at vi hadde møtt hverandre før uten noen tanker om forhold til hverandre og så satt vi plutselig der... Dette skjedde ikke under selve akten, men vi hadde lagt oss om kvelden lå å halvkosa litt og skravla. plutselig kommer det fra han du er sånn wrent a wreck du.... Ble ikke noe mer kosing den kvelden hvertfall!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2008 #289 Del Skrevet 21. mai 2008 Ler til jeg griner! Første gang jeg og kjæresten skulle sove i samme seng hadde jeg gitt streng beskjed om at vi ikke skulle ha sex enda fordi jeg var jomfru. Han ville kose litt, og det var jo greit nok. Plutselig rigger han seg til over meg, og jeg gir klar beskjed om at han kan glemme å ha sex. Svaret jeg fikk var: "Neida, jeg skal ikke putte den inn. Jeg skal bare utvide jomfruhinna di litt". (og han mente å bruke snabben sin) JAAAVEL???!!!??? I tillegg har han en ekkel vane når han har strøket og kjælet seg ferdig med meg. Han tørker av fingrene sine på låret mitt! Hva f... er det???? Ikke noe mer kos på han før han lærer seg bedre manerer.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 22. mai 2008 #290 Del Skrevet 22. mai 2008 I tillegg har han en ekkel vane når han har strøket og kjælet seg ferdig med meg. Han tørker av fingrene sine på låret mitt! Hva f... er det???? Æsj, så jævlig ekkelt. Det er litt samme greia som å kysse rett etter at han har vært "der nede". Minner meg om den Sex og singelliv episoden hvor Miranda blir helt sjokkert over det :gjeiper: hehe.. Må si meg enig der ass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2008 #291 Del Skrevet 22. mai 2008 Æsj, så jævlig ekkelt. Det er litt samme greia som å kysse rett etter at han har vært "der nede". Off topic, men er det så ekkelt da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pemille Skrevet 22. mai 2008 #292 Del Skrevet 22. mai 2008 Utrolig gøy å lese her! Og mens jeg leste kom jeg på en pinlig misforståelse jeg selv har vært utsatt for... Kommentaren var uforglemmelig, men om det egentlig er morsomt, er jeg litt usikker på. I 18-årsalderen bodde jeg på hybel som jeg delte med en kamerat. Det ble etter hvert til at vi delte både det ene og det andre, også seng i blant, uten at det var noe problematisk ved det. Begge var klare på at vi ikke var interesserte i noe mer, og det var i grunn bare gøy og hyggelig! En dag vi hadde oss, var han tydeligvis i gang med noen spesielt bra triks, for jeg husker jeg sa noe i retning "Jeg elsker det!" Og, joda... Han hørte feil! Så at han bare ble litt rar i ansiktet, skikkelig forvirra, og helt ute av stand til å kunne gjengjelde min "kjærlighetserklæring". Det tok noen sekunder før jeg skjønte hva som hadde skjedd, og jeg ble så paff at jeg ikke klarte å rydde opp i situasjonen, for jeg var jo ikke heeelt sikker på at han hadde misfortstått! Den dag i dag blir jeg litt flau over det når jeg treffer ham, men stemningen er alltid god, og han fikk aldri noen annen grunn til å tro at jeg var forelska. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2008 #293 Del Skrevet 22. mai 2008 Turnoff første gangen: Sleip fyr, han var av typen som mistet 90% av respekten og beundringen for kvinnen etter første sexen, og dette skjønte jeg dessverre litt for sent... Men så til kommentaren: Etter en helt perfekt kveld ellers, begynner vi å varme opp til det vi har lengtet etter i noen uker. Vi kommer godt i gang, og han gjør alt riktig, en riktig velskolert og dyktig elsker ut til fingerspissene. Nesten litt perfeksjonist, han visste akkurat hvordan han ville ha det. Og jeg min "kløne" har det med å komme med små kommentarer under akten, ikke ofte og ikke mye, egentlig ganske naturlig synes jeg, spesielt "første gangen" med en ny da ting skal læres og oppdages, men ikke noe som har plaget andre tidligere. Men det burde jeg ikke ha gjort! "Ikke snakk! Du snakker du! Du må ikke snakke!!!" Jeg trodde ikke mine ører, han tullet vel? Jeg prøvde å holde meg alvorlig, men tre minutter senere skjedde noe under akten slik at jeg måtte le litt. "Du må konsentrere deg, ikke le!!!" Merkelig nok klarte jeg å komme, men det tok tid gitt :gjeiper: Har noen opplevd det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 22. mai 2008 #294 Del Skrevet 22. mai 2008 Off topic, men er det så ekkelt da? Det er vel forskjellig fra person til person, men jeg personlig syns det er ganske nasty ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2008 #295 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg synes ikke det er ekkelt. Faktisk så er det svært pirrende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
utlendingen Skrevet 22. mai 2008 #296 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Her var det jammen meg mye bra. Mitt bidrag tror jeg må være "Du holder jo ut i evigheter, vi kan knulle og knulle og knulle..." Saken var at jeg lå under han, kom meg ikke av flekken og ventet bare febrilsk på at han skulle bli ferdig...noe han aaaaaaldri ble. Det var jo ikke spesielt godt en gang. Ellers slet jeg veldig den gang elskeren min skulle kle seg sexy for meg. Vi kledte av oss og der hadde han på seg verdens styggeste tanga som han selv synes var så sexy. Tro meg, jeg hadde gåsehud i det han førte hendene mine rundt der for at jeg skulle kjenne på det også. Heldigvis skjedde det bare denne ene gangen. Åja! Tangaen har jeg opplevd også. Stakkars, snille mannen kom i rød tanga med strass. - Kom på to andre. Den første fra mamma... for ung til å ha sex, men har besøk av kjæresten og tror vi er alene hjemme. Da døra går opp, ser hun sitt barn sitte oppå en like ulovlig ung fyr; jeg rir heftig i vei men stopper selvsagt opp, livredd, når jeg ser henne. Hun står også stille i to sekunder, så sier hun "unnskyld!" og går ut. Aldri nevnt det siden... Den andre var en skikkelig fin franskmann. Jeg snakker ikke språket godt nok til å vite om faste uttrykk, men jeg skjønte hva ordene betydde da han spurte "skal vi lage en unge?". Ble en smule skremt (når man ennå ikke har ligget sammen, er det kanskje litt tidlig å planlegge reproduksjon?), men tok heldigvis sjansen på at han kanskje ville bruke kondom. Det betyr visstnok bare "skal vi pule?". Endret 22. mai 2008 av utlendingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2008 #297 Del Skrevet 23. mai 2008 Det er vel forskjellig fra person til person, men jeg personlig syns det er ganske nasty ja. Hehe....dvs at fitta di er ganske nasty da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mamma1_* Skrevet 23. mai 2008 #298 Del Skrevet 23. mai 2008 haha, for en tråd:) Jeg har et par å komme med: En jeg var sammen med når jeg var 15, han var 17. Vi hadde ikke sex, men koste litt med hverandre. Dette var tidlig på 90 tallet så det var moderne med heldekkende body. Vi ligger litt og koser i senga, og han stryker og knar frenetisk ene ribbeinet mitt. Hvorpå han sier "så deilige pupper du har" Ritig nok hadde jeg utstående ribbebein, men de kan ikke forveksles med pupper... Jeg ler enda når jeg tenker på det. Den neste er mer ekkel enn morsom men: En annen jeg var sammen med når jeg var 16/17 var veldig plaget av kviser, både i ansiktet og på kroppen. Han var vel et par og tjue (Skjønner ikke at jeg orket) Plutselig mens vi lå i misjonærstillingen, så sprekker det en gedigen kvise i ansiktet hans.. Jeg ligger der med blod og gørr utover hele kinnet. Seriøst den verste turn-off jeg noen gang har opplevd.... Det hører med til historien at begge er arkiverte. Ons: Jeg ble med en type hjem for noen år siden, en som var omskjært. Han var skikkelig gira, og hadde verdens minste ståtiss.. Vi var rimelig fulle begge to, og jeg såg det komiske i situasjonen. Jeg kjente bare at det rørte seg litt helt ytterst i "inngangen" min. Brisen som jeg var, bryter jeg ut i et heftig latteranfall.. Han ble skikkelig fornærma.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah_83 Skrevet 23. mai 2008 #299 Del Skrevet 23. mai 2008 En aldri så liten misforståelse: Hadde et forbigående forhold til en fyr engang, varte i noen måneder. Midt i akten, han: Er det godt? Jeg hører i stedet "har det gått?" og svarer som sant er Nei... (ikke var det spesielt godt heller, han var en dunker) Er det ikke godt?? sier han igjen. Jeg hører fortsatt "har det ikke gått??" og rister på hodet. Han: Ikke?? Jeg, lettere irritert: Nei, er det noen spesiell grunn til at du tror det? Jeg skjønte etter hvert at det hadde oppstått en misforståelse, han skjønte det aldri. LOL jeg ler så jeg griner av denne her. Fantastisk tråd forreseten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gompen Skrevet 23. mai 2008 #300 Del Skrevet 23. mai 2008 Som nevnt i transformertråden; Transformergal eks ved navn trond som lå på senga og sa sleskt "Kom til megatron" Nei huff og fyse! Åhahahahaha! Jeg ville sagt, ja vil du ha bank av Optimus Prime så kom igjen! Megatron Tror jeg nok bare hadde ledd av den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå