Karius Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #461 Del Skrevet 19. oktober 2007 Dere blir ikke helt kvitt meg her inne altså, kommer nok til å være her fortsatt. Men vil nok begrense litt mer hvor personlig jeg skriver. Idag er jeg uten vikaren min her på jobb. Utrolig hvor vant jeg har blitt med selskap, og holder på å kjede ræva av meg uten henne! :kaffe: Men har fått gjort unna litt småtteri, så litt effektiv har jeg da vært. Skal ta tidlig helg, Baktus kommer å henter meg rundt kl 3. Da sjekker vi inn på hotell, og går ut for å spise en bedre middag på Grønn pepper. Deretter Øystein Sunde-konsert - en herlig luksuskveld for oss to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Stella Skrevet 19. oktober 2007 #462 Del Skrevet 19. oktober 2007 Det høres helt herlig ut! Og vel fortjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karius Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #463 Del Skrevet 20. oktober 2007 Det ble en kjempekoslig kveld og dag sammen med Baktus. Nå skal vi se film og spise popcorn. I morra blir det spareribs-middag på restaurant sammen med foreldrene mine. (50-årsgave til mamma) Prøver å fortrenge at Baktus skal være bortreist fra man-fre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karius Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #464 Del Skrevet 23. oktober 2007 Nå står det en fristende hjemmelaget pizza i ovnen. Snart kommer en kollega på besøk, vi skal spille PS3 og prate skit - gleder meg! Baktus er bortreist frem til fredag, prøver å aktivisere meg selv mest mulig. Jeg takler ikke det å være alene hjemme spesielt bra for tida... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. oktober 2007 #465 Del Skrevet 23. oktober 2007 Skjønner godt at du ikke liker å være alene hjemme. Jeg liker det aldri jeg Så godt at du får besøk og dermed får kveldene til å gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily Skrevet 23. oktober 2007 #466 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hørtes koselig ut med besøk da Jeg liker heller ikke å være alene hjemme, men på den andre siden er det litt fint å få savne sambo også, da blir det så mye bedre når han kommer hjem :rødme: Håper tida frem til fredag flyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Stella Skrevet 23. oktober 2007 #467 Del Skrevet 23. oktober 2007 Åja, du er hjemme alene denne uka da... Håper du og kollega får en koselig kveld sammen iallefall! Hjemmelagd piza høres forøvrig deilig ut, her venter vi på levering fra Peppes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karius Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #468 Del Skrevet 26. oktober 2007 Endelig fredag, og ikveld kommer Baktus hjem. Alene-uka har gått greit, jeg har fått aktivisert meg bra både sosialt ute og litt her hjemme. Igår var jeg sammen med lille A hele dagen. Vi kosa oss i deilig høstvær utendørs i noen timer, plukka kongler og utforska hagen. Innendørs går det mye i klatring for tiden, rimelig aktiv tuppa gitt! Når foreldrene kom hjem, spiste vi middag sammen og det ble en veldig bra dag. Idag er det kontroll på sykehuset, i tillegg til sukkerbelastning. Så her sitter jeg, rimelig småkvalm og kan ikke spise noe - kun innta vann. Men har vært superflink de siste ukene, har holdt meg unna sukker så jeg tror testen går bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karius Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #469 Del Skrevet 26. oktober 2007 Det ble en lang dag på sykehuset, fra 0830-1300. Men alt ser bra ut med Lille Spire, her er dagens oppsummering: Uke 26+6 Blodtrykk: 130/72 Ødem: 1 (får merker etter sokker og gifteringen...) Magemål: 25 (ligger litt over normalkurven, men som jm sa; du følger din egen kurve du vettu... ) Vekt: +7 kg Hjertelyd baby: 135 Ang. sukkerbelastningstesten får jeg vel svar i løpet av neste uke. Traff igjen 2 av legene til Lille Pi, mens jeg venta. Jungeltelegrafen har visst gått på nyfødt intensiv, så de var godt informert om Lille Spire. Det var utrolig koslig å prate med dem igjen, og jeg fikk streng beskjed om å komme ned å vise frem Lille Spire når ting har roa seg litt for oss. Tror nok at hvis vi ikke kommer ned til dem, så får vi besøk oppe på avdelingen. Baktus sitter i Oslo, og venter på fly. Det er allerede forsinket med 1 time, mulig det bli mer... Har visst vært litt hektisk på Værnes pga tåke idag, så ingen fly har fått landa/tatt av før utpå formiddagen. Da blir det litt forsinkelser utover kvelden...kjipt! Jeg skal hente han etterhvert, håper det ikke blir altfor seint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 26. oktober 2007 #470 Del Skrevet 26. oktober 2007 God helg, håper du får en fin helg med mannen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. oktober 2007 #471 Del Skrevet 26. oktober 2007 Så fine tall fra kontrollen. Herlig å få hjem mannen kan jeg tenke meg. Kos dere masse i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily Skrevet 26. oktober 2007 #472 Del Skrevet 26. oktober 2007 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karius Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #473 Del Skrevet 27. oktober 2007 God helg til dere oxo - imli, Monja og Lily! Vi har fått ny bil!! :juhu: Føltes utrolig luksuriøst å kjøre en splitter ny bil hjem fra bilforhandleren tidligere idag! Den hadde kun kjørt 2 km når vi henta den, rimelig rett fra fabrikk med andre ord. Skal ut å kjøre langtur etterpå, må jo teste litt! Utrolig deilig å få hjem Baktus igår kveld, ble noen lange timer ifb forsinkelser og greier før han landa. Men nå er han hjemme, og jeg har sovet kjempegodt i natt! Våkna et par ganger av at Baktus lå helt inntil og strøk på magen. Lille Spire hadde en lite show i går kveld, med masse spark som pappa'n både fikk se og kjenne utenpå magen. I tillegg turna hun vilt der inne til langt på natt, sprek liten frøken! Idag passerer vi 27 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karius Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter #474 Del Skrevet 28. oktober 2007 Deilig med en time ekstra i sengen - uten at man får dårlig samvittighet! Nå er Baktus i full gang med skikkelig cowboy-frokost, egg, bønner og bacon. Blir en tur opp til Bror idag, deretter ut til foreldrene mine for å hente noen kg fersk hjortekjøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Musica Skrevet 28. oktober 2007 #475 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hjortekjøtt er jo såååå godt! Mam&pap har også hentet det nå nettopp, men jeg fikk bare beskjed om at det skulle ligge i fryseren til jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 28. oktober 2007 #476 Del Skrevet 28. oktober 2007 Gratulerer med 27 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karius Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #477 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hjortekjøtt er jo såååå godt! Mam&pap har også hentet det nå nettopp, men jeg fikk bare beskjed om at det skulle ligge i fryseren til jul! Hjortekjøtt er nammis! Nå har vi 15 kg liggende i fryseren, skal smake på årets hjort idag! Gratulerer med 27 uker! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karius Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #478 Del Skrevet 29. oktober 2007 Idag blir det Ikea-tur. Baktus har startet på prosjekt rydd kontoret, og trenger esker o.l for å pakke unna litt saker i. Han fikk faktisk gjort ganske mye på et par timer igår, så i løpet av uka tror jeg rommet er rimelig shina. Det skal brukes som gjesterom ei helg i november, før vi kan gjøre om til garderobe-rom. Forhåpentligvis blir det ferdig til jul?!! Det er avhengig av at vi finner skap som passer til målene på veggen, og at det ikke er bestillingsvare med x antall uker med venting. Og jeg digger den nye bila vår, den er helt perfekt å kjøre. Nesten så jeg vurderte å kjøre meg en tur i lunsjen, bare for å nyte den gode skinnlukten og ikke minst farten! Tror jeg blir ei uke ekstra på jobb, har i utg.punktet sykemelding ut denne uka. Men gidder ikke å dra ned på sykehuset bare for å hente meg ei sykemelding. Skal uansett på kontroll neste fredag, jobber 50% frem til da. Er bare 2 arb.dager i neste uke, så skal nok holde ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karius Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #479 Del Skrevet 30. oktober 2007 Produktiv tur på Ikea igår, og jeg tror vi har funnet skapene vi trenger til garderobe-rommet. Skal prøve å få de i bøk-bjørk/eikskrog. Hjørneløsning (glass/alum.dører) Skyvedørskap I tillegg skal vi se etter en smal kommode/evt. skoskap, da blir rommet komplett. Idag har jeg stekt hjortekjøttkaker, som skal serveres med fløtesaus, grønnsaker og mandelpotet i ettermiddag. Vi får middagsgjester, gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Stella Skrevet 30. oktober 2007 #480 Del Skrevet 30. oktober 2007 Gratulerer med 27 uker og gratulerer med ny bil! :hopper: Litt misunnelig - fordi jeg har lyst på sånn bil dere har (og bebis i magen)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå