Anea Skrevet 14. november 2007 #301 Del Skrevet 14. november 2007 Bare innom å snoker litt jeg :-) Så forresten en kjole med et lilla bånd rundt livet i det nye Bryllupsmagasinet, og da tenkte jeg på deg Var veldig fin, men litt smal da. Hadde ikke sånt fint a-linje skjørt som den du la ut link på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 14. november 2007 Forfatter #302 Del Skrevet 14. november 2007 Bare innom å snoker litt jeg :-) Så forresten en kjole med et lilla bånd rundt livet i det nye Bryllupsmagasinet, og da tenkte jeg på deg Var veldig fin, men litt smal da. Hadde ikke sånt fint a-linje skjørt som den du la ut link på. Å så søt du er som tenkte på meg... Det kan jo hende at jeg fester et lilla bånd uansett på en enkel hvit kjole, jeg gjorde det her forleden på en enkel sort kjole jeg har, og det ble kjempekult... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 14. november 2007 #303 Del Skrevet 14. november 2007 Ja, nå ble jo ikke jeg noe saerlig nysgjerrig. Så kanskje jeg kan få PM med meny? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 14. november 2007 Forfatter #304 Del Skrevet 14. november 2007 Ja, nå ble jo ikke jeg noe saerlig nysgjerrig. Så kanskje jeg kan få PM med meny? U got mail... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 14. november 2007 #305 Del Skrevet 14. november 2007 Å så søt du er som tenkte på meg... Det kan jo hende at jeg fester et lilla bånd uansett på en enkel hvit kjole, jeg gjorde det her forleden på en enkel sort kjole jeg har, og det ble kjempekult... Det var i allefall kjempefint på den kjolen. Ligger bildeserie på sida deres forresten hvis du vil se ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 14. november 2007 Forfatter #306 Del Skrevet 14. november 2007 Det var i allefall kjempefint på den kjolen. Ligger bildeserie på sida deres forresten hvis du vil se ) Var det den kjolen som bildene er tatt i Norge, av ei blond ei og kjolen er fra Brudehuset i Lillestrøm? Den var pen da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 14. november 2007 #307 Del Skrevet 14. november 2007 Var det den kjolen som bildene er tatt i Norge, av ei blond ei og kjolen er fra Brudehuset i Lillestrøm? Den var pen da... That's it Men prinsippet kan jo overføres til de fleste kjoler da. Synes det er veldig stilig med bånd rundt livet, og visstnok veldig moderne sier de som mener å ha greie på dat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 15. november 2007 #308 Del Skrevet 15. november 2007 Takk for PM! Menyen höres deilig ut, ble nesten litt sulten her på morgenkvisten. Lilla bånd rundt livet höres kjempestilig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabana Skrevet 24. november 2007 #309 Del Skrevet 24. november 2007 Titt tei Går ting fremover med dere? Vi får ikke datoen vi ville ha Så nå blir det enten 5 eller 19. Vi sees om en uke, og da håper jeg på gode nyheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 24. november 2007 Forfatter #310 Del Skrevet 24. november 2007 Titt tei Går ting fremover med dere? Vi får ikke datoen vi ville ha Så nå blir det enten 5 eller 19. Vi sees om en uke, og da håper jeg på gode nyheter OM EN UKE???? Det er vel om TO uker vi skal møtes? No ble jeg litt ehh her... 8. des skal vi prøve brudekjoler ja, riktig? Får ikke dokke? Det er jo dumt...hvorfor får dere ikke det egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabana Skrevet 25. november 2007 #311 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Ja, to uker var det... om en uke er jeg ferdig med eksamen...sånn var det Vi får ikke den datoen fordi kirka er satt opp til fri da. Er ikke gudstjeneste og slikt hver helg, men presten går på "rundgang" der oppe. Onkelen min skulle sjekke om han kunne ordne noe da, så vi får se. Endret 25. november 2007 av Shabana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 29. november 2007 Forfatter #312 Del Skrevet 29. november 2007 Ja, to uker var det... om en uke er jeg ferdig med eksamen...sånn var det Vi får ikke den datoen fordi kirka er satt opp til fri da. Er ikke gudstjeneste og slikt hver helg, men presten går på "rundgang" der oppe. Onkelen min skulle sjekke om han kunne ordne noe da, så vi får se. Håper det ordner seg for dere! Her er det bare eksamensstress...jeg innbiller meg at jeg er mer nervøs iår enn tidligere, men jeg var sikkert like nervøs før eksamen i våres... Jeg trodde det ville hjelpe å bo sammen med min kjære når jeg studerte, men jeg er like nervøs allikevel.. Men i helga skal jeg være streng med han og KREVE at han skal bruke sin tid og kunnskap på meg.. Han jobber innen IT og er genial med det, jeg skal ta IKT eksamen på mandag.. så da SKAL han hjelpe meg... hehe.... Jeg har en venninne som trodde jeg var sint på ho fordi jeg svarte så kort og surt mente hun på sms hun sendte for tiden... Jeg måtte bare pent si til henne at det var bare eksamensstress og da er jeg kort og asosial... Sliter litt på jobben min som lærer med å være positiv og glad, når jeg inni meg er kjempestressa og har helt eksamensangst.... Men det går greit så lenge (slik som idag) at elevene har tentamen, og jeg sitter der og leser til eksamen, passer på elevene og får betalt for det. Så lite bryllupstanker her i huet... men blir vel bedre etter at jeg og Shabana skal prøve brudekjoler dagen etter siste eksamen, altså den 8.des...GLER meg!!! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 29. november 2007 #313 Del Skrevet 29. november 2007 Lykke til på eksamen! Ikke slit deg helt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 29. november 2007 Forfatter #314 Del Skrevet 29. november 2007 Lykke til på eksamen! Ikke slit deg helt ut Takk så mye Anea! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shabana Skrevet 30. november 2007 #315 Del Skrevet 30. november 2007 Jippi! Nå er det ihvertfall bare en uke til Lykke til på eksamen da vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majva Skrevet 30. november 2007 #316 Del Skrevet 30. november 2007 Lykke te på eksamen snuppå!! Det går helt sikkert kjempebra! Noko nytt med bryllupsplanlegging? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 2. desember 2007 #317 Del Skrevet 2. desember 2007 :juhu: for 8 måneder!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 2. desember 2007 #318 Del Skrevet 2. desember 2007 :hoppe: :juhu: :juhu: :banantroll: 1-2-3-4-5-6-7- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sympatia Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #319 Del Skrevet 2. desember 2007 Juhu!! Fest i boka mi!! Hehe...sykt å tenke på at det er bare 8 måneder igjen! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Musica Skrevet 2. desember 2007 #320 Del Skrevet 2. desember 2007 Veldig rart å tenke på at det bare er 8 mnd igjen Tida raser avgårde, og jeg klarer ikke helt å følge med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå