Gå til innhold

Croft`s Diary


LaraCroft

Anbefalte innlegg

Nok en dag med :sol: oppe når jeg står opp, det er oppkvikkende det.

Men jeg er så trøtt for tida når jeg våkner....Er det for mye tanker frem og tilbake i hodet mitt ang flyttingen som gjør det??? Vet ikke jeg...Men jeg vet at jeg styrer og steller og pusser opp inni hodet mitt...sånn vil jeg ha det og sånn vil jeg ha det ;)

Men jeg fikk nå dratt meg ut av senga da, og kjæresten lagde en god frokost idag, eggerøre og spekeskinke.....han er så god han :hjerter_rundt:

Fikk tatt med meg kjæresten igår på en liten snartur innom Ikea, sjekka nettet om de hadde trekk til sovesofen våres, har så lyst til å bytte trekket og få det lyst. Men så var det feil på nettsiden deres, så da ble det en tur innom istedet. Det gjorde absolutt ingenting ;) , trekkene var på tilbud, så nå fikkk vi to trekk for 98kr :ler:

Og en annen ting ( som kjæresten kom på at jeg hadde sagt jeg ønska meg) hvite trepersienner fant han til meg...snille han :hjerte:

Men det er vel fordi han har kjøpt ny tv i en str større enn jeg kunne tenke meg...nemlig 46" ;) synes det holder med 40" jeg da, vi har nå 42"...men han vil ha full hd, så da ble det ny tv. og han kan jo ikke gå ned i str...hehe...

Men menn er menn, han kan styre med tekniske duppeditter så kan jeg styre med interiør utover det...en fordeling vi begge liker godt :ler:

Nå er det bare siste ting som skal pakkes. På kjøkkenet blir bare det nødvendigste igjen idag, har planer om å få pakket alt det andre.

Og så blir det å rydde og pakke siste på stua. Det ble litt mer enn først antatt når jeg ryddet boden, og det havnet jo på stua det i mellomtiden. Nå smyger vi oss mellom esker...*puh*... skal bli godt å bli ferdig også...

Ha en god dag alle innomtittere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snart klar for flytting nå da. Blir sikkert godt å komme ut av pappesketilværelsen igjen, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir sikkert godt å komme ut av pappesketilværelsen igjen, ja.

Ja det skal jeg love deg!!!

Nå er jeg så lei av pakking og smyging frem mlm esker at du vet ikke....

Begynner å bli litt sliten av å være den eneste som pakker her...men slik er det jo når en er opptatt...

Endret av LaraCroft
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold ut, girl - det blir bra etterhevert, vet du! :) Innmari kjett med flytting når det står på.. Synes det begynner å ordne seg her nå, men TING TAR TID. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Leela_

Skjønner det er slitsomt med pakking ja og smyging mellom esker. Jeg når alltid et punkt hvor jeg bare blir helt oppgitt og må virkelig ta meg sammen for å komme i havn. Men blir gøy å pakke ut og innrede et nytt sted da. Håper nyleiligheta er akkurat sånn dere ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hold ut, girl - det blir bra etterhevert, vet du! :) Innmari kjett med flytting når det står på.. Synes det begynner å ordne seg her nå, men TING TAR TID. ;)

Ja, takk for støtte. Er klar over at det tar tid, men jeg holder da ut ;) Snart ferdig nå:)

Hadde et svakt øyeblikk bare :ler:

Skjønner det er slitsomt med pakking ja og smyging mellom esker. Jeg når alltid et punkt hvor jeg bare blir helt oppgitt og må virkelig ta meg sammen for å komme i havn. Men blir gøy å pakke ut og innrede et nytt sted da. Håper nyleiligheta er akkurat sånn dere ønsker.

Jepp, det punktet du refererer til hadde jeg i ettermiddag, men det gikk fint til slutt :) Og gleder meg skikkelig til å pakke ut og ordne i nyleilighet ja. Men vi har ikke noe å si i fht den nye da, for det er tildelt fra Forsvaret. Det eneste vi vet er at den er nybygd. Så det er mange ting som gjør at jeg gleder meg ;)

innom for å ønske deg en fin ferie :sol:

Tusen takk for det linky, fortsatt litt tidlig for meg enda. Må vente en uke til, men det går da fort. Men du reiser vel om ikke lenge du?

Etter mitt noe svake øyeblikk her i ettermiddag, tok jeg meg selv i nakken og fikk pakket ned noe mer på kjøkkenet.

Men sånn i halv ni tida fikk jeg en msn melding fra et vennepar som lurte på om vi ville komme på grilling. Så da ble det god mat i magen. Kanskje ikke det beste så sent på kveld, men det smakte :)

Kjente at det var godt for meg å komme meg litt unna eskene ja, hadde på følelsen at de bare krøp nærmere og nærmere :ler:

Men nå begynner det å lakke mot kveld og kjenner det skal bli godt å :sove: . Må være opplagt til en ny økt (forhåpentligvis den siste) i morgen. Og så skal jeg lese mer korrektur for kjæresten da...

Endret av LaraCroft
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grillmat er digg :sikle:

En uke går nok unna skal du se, jeg reiser om ca. 7 timer, og jeg har enda ikke komt meg i seng :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, hallo!

Artig at du skal i ny leilighet du også ;) No skal ikkje eg inn i ein heilt ny leilighet då, men eg skal flytte og det ser eg fram til. Slepp heldigvis den store flyttesjauinga også siden eg har leid møblert.

Har allerede flytta fleir gonger enn eg hadde trudd eg skulle gjere i løpet av livet :)

De skulle flytte til ein mindre plass sant?

Ha ein fin dag!

Ja, hadde det enda vært ferdig møblert...Men er på en måte glad for å få med meg tingene vi har også da. Alltid noe positivt og negativt med alt man foretar seg...

Men er rimelig glad for at det er kjærestens arbeidsgiver som betaler flytting ja, den er noe helt grasat svinedyr!!! Hadde vi skulle betale selv måtte jeg tatt opp lån...Herregud, visste ikke at det kostet så mye...

Det har blitt en del flytting på meg opp igjennom også, og flere vet jeg det skal bli...Men men...That`s life, isn`t it?

Ja en bitteliten plass skal jeg til, mot normalt :ler:

Men det blir sikkert en opplevelsesrik tid dette også :)

Endret av LaraCroft
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sol:

Fint vær idag også, men det er litt kjølig vind da. Og jeg som hadde planlagt soling på meg til helgen når pakkinga var overstått. Slik ser det ikke ut til å bli, etter værmeldinga jeg så på tv i sted. Regn hele helgen er det meldt :sprettoy:

Vært en skikkelig sløving hittil idag :ler: bare sittet vad pc`n jeg.

Ja, har gjort èn fornuftig ting da, lest korrektur nok en gang, ikke akkurat det morsomste. Men det er for en god sak så da....Håper kjæresten får god tilbakemelding på masteren sin, det fortjener han etter all den jobbingen hans :)

Men skal jeg få se og få gjort litt :husarbeid: og litt pakking da? Bare lite igjen så jeg tenker det går fort. Etter det er planen å gå igjennom klærne mine...

Ha en fin dag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi ferdig pakket på kjøkkenet :juhu:

Litt nysgjerrig på hvor det er du skal flytte. ;)

For å si det sånn så er det ikke i sør Norge, og jeg som bare er vandt med å bo i sør, en skikkelig søring er jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kortid er datoen for den store flytten då?? Kan ikkje heilt forestille meg å bu nord for Møre eingong eg :sjenert: hehe!

Håper du får ei flott helg!

Flyttedatoen er satt til den 25 juli. Da står flyttebyrået på døra :eeeh:

Kunne aldri forestilt meg tidligere at jeg skulle flytte til dette stedet, men hva gjør man ikke for kjærleiken :hjerter_rundt:

God helg :klem:

Tusen takk neria, i like måte:)

Har hatt en sløv dag idag som godværet er erstattet med noe dårligere. Men det er fortsatt varmt i lufta da. Har ligget på 22 grader...

Lå og dro meg en time i senga etter at klokka hadde ringt, det var godt det. Hva venter da? Ikke annet enn pappesker ;)

Så idag var det lang tid på badet med god egenpleie før en enkel frokost, mens kjæresten var på møte ang masteren sin ( jippi bare to dager til levering- blir ferdig før tiden).

Så var det å sette musikken på full guffe :digge: og pakke en eske til...

Har også fått ryddet i alle papirene mine og ordnet dem inn i arkiv :klappe: rart hvor mye unødvendig man sparer på...

Så en rimelig avslappet dag avsluttes med god middag med kjæresten og leiedvd - " the wicker man". Ikke så bra som vi trodde, elendig slutt...men men

Så nå blir det vel " mord og mysterier" før leggetid. Det er det som er greit med mediasenter, kan bare ta opp flere program samtidig og se det når det passer :)

En god dag har det vært, selv om jeg merker på kroppen at det skulle blitt noe tordenvær snart...blir liksom så tung i hodet.

Ha en fin St.hans helg dere som er innom her :)

Endret av LaraCroft
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Og jeg har vært på Ikea - Og jeg har vært på Ikea - Og jeg har vært på Ikea - og brukt mye penger der"... :danser:

Er bare såååå fornøyd nå altså:)

Handla; brødform, kakeform, paiform, muffinsform, trefjøl, plastikkfjøl, så nå blir det ordentlig :kokk: to klassiske vaser i kremfarge, en vase i glass stor str, tre vaser i glass i små str, en pk med telysholdere, nattbord-lamper ( så litt "mekking" blir det), to lampeskjermer i lys farge, store myke puter og trekk (også lyse farger)til både sofa og seng, og mange rammer i forskjellige str (igjen lyse farger), og sist men ikke minst en bokhylle med dører ( også hvitt).

Ååååå - det skal bli så fint i ny leilighet :-D

Men nå får jeg pakke unna alt...det blir ikke like festlig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neria

Hihi, IKEA er så gøy :)

Jeg kommer alltid hjem med masse ting jeg ikke hadde tenkt å kjøpe når jeg har vært der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hihi, IKEA er så gøy :)

Jeg kommer alltid hjem med masse ting jeg ikke hadde tenkt å kjøpe når jeg har vært der...

Godt å høre at det er flere som meg :ler:

Men denne gangen var jeg rimelig flink. Har sittet før jeg dro dit på nett og sjekket ut hva jeg trenger o.l Så listen min var lang, men jeg klarte så vidt å holde meg til den. Ble jo selvfølgelig noe mer enn jeg hadde forutsett, men hva gjør vel det?

Må jo "hamstre" inn før jeg flytter, for i den landsdelen jeg kommer til er det jo ikke Ikea, da er nærmeste i nord Sverige :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er det ikke mye igjen som skal i ekser da...Er ferdig med alt jeg har av kontorutstyr og diverse + at jeg nå har pakket ned alle fagbøkene mine også.

Har bare klærne mine igjen, men lurer på om jeg bare skal gå igjennom dem og se hva jeg skal ha og ikke. Og så bare pakke alt slik at jeg tar dem med på ferien. Vi skal jo kjøre hele veien uansett. Både på ferien og til nytt hjemsted...

Merkelig; følelsen av å kunne innrede og styre og stelle på nytt sted har begynt å overgå feriefølelsen.... :overrasket:

Endret av LaraCroft
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danse: Da er jeg ferdig med å gå igjennom klærne mine også, ble en stor pose og en vanlig bærepose til fretex dette her:) :danse:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det minner meg om at jeg burde ta en opprydding i klesskapet mitt... Tror knapt jeg bruker halvparten av klærne mine. Fretex er fine geier - da kan man bli kvitt brukbare klær og samtidig bevare samvittigheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...