Gå til innhold

Croft`s Diary


LaraCroft

Anbefalte innlegg

Flinke LaraCroft :klappe: Jammen effektiv du

Jeg er også hvit, så vet hva du snakker om :ler:

Takk for det linky. Ja det var faktisk ikke så ille å starte på pakkinga som jeg hadde trodd. Og det går faktisk ganske kjapt også....

:hallo: Innom for å ønske god helg!

Og så kan jeg også melde meg inn i klubben som hvit, evt blir jeg hummerrød hvis jeg er litt for lenge og litt for uforsiktig i sola.

:sol:

Så godt å høre at det er flere enn meg som sliter med lys hud....Har endelig lært etter mange år i :sol: at solkrem faktisk er rimelig viktig :ler:

Selv om jeg ser mange bruke lav faktor, så tar jeg frem min som alltid er mye høyere enn andres...bruker 15 her i landet og 20-25 i syden....på sensommeren går jeg ned til 8...

Og i :sol: var det jammen varmt idag. Dro til ei venninne og satt der og sola oss på verandaen. Det var no "inni gransakauen varmt altså"... Det var jo en helt tett veranda, og ikke noe luftgjennomstrømning.Var vel ute i tre timer så dro jeg og henta kjæresten på skolen, og hjem til nok en enkel middag, men så godt da... ;) Kylling i pita, men gode grønnsaker....yammi...

Så nå har jeg tenkt til å pakke en-to esker til, så skal jeg sløve på sofaen etter det med en pose salt potetgull...nam-nam ;)

Ha en god helg alle sammen :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nam, den middagen hørtes god ut :spise: Da vi var mitt i pakkestyret i fjor syntes jeg bare det var kjekt. Gleda meg sånn til å flytte inn i nytt hus så da var motet på topp :ler:

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neria
Bare digger disse solfykte dagene altså....håper det fortsetter lenge jeg :)

Er sååååå enig! Sommer er deilig! :sol:

Og enda en eske er pakket.....jippi....

Da er snart dagens pakkeøkt over og jeg er klar til å stige ut i :sol:

Flink du er :)

Og jeg kan gjerne melde meg inn i rosaklubben jeg også. Leggene mine får ikke farge samme hvor lenge jeg sitter ute og hvis jeg har glemt solkremen når jeg soler meg er jeg garantert knallrød, flassende hud. Som blir nesten like lys igjen så snart rødfargen gir seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin kveld :klem:

Takk for det linky, i like måte :)

Er sååååå enig! Sommer er deilig! :sol:

Flink du er :)

Og jeg kan gjerne melde meg inn i rosaklubben jeg også. Leggene mine får ikke farge samme hvor lenge jeg sitter ute og hvis jeg har glemt solkremen når jeg soler meg er jeg garantert knallrød, flassende hud. Som blir nesten like lys igjen så snart rødfargen gir seg.

Godt å høre at det er flere enn meg ;) ikke vondt ment altså..

Blir en del av oss lyshudede :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sol: idag igjen....jippi...

Etter en noe kjeitete start på dagen, nok en gang med tanke på flytting, så bar det avsted ut på tur til en badedam i nærheten. Fikk avlevert kjæresten på skolen underveis, så hentet jeg venninne med fullt barnevognmundur....ut på tur aldri sur :)

Så fikk vi parkert bilen og begynte å gå for å komme frem....Litt glad jeg ikke hadde barnevogn jeg da, for det var oppoverbakke hele veien....absolutt hele veien... :ler: men det gikk greit, med noen stopper og litt hjelp til bæring kom vi oss frem...

Så deilig å være ved vann :)

Når solingen så var over og følget var hjemattkjørt, så ble det en kjapp dusj før jeg skulle besøke ei venninne som er på sivilforsvarskurs i byen her...ho hadde nemlig vaktrunde i ett døgn og det var visst ikke så givende...

Ikke visste jeg at alle mellom 18 og 65 år kan bli innkalt på noe slikt???? Og det varer i tre uker.

Men etter hva ho fortalte var det jo veldig lærerikt - førstehjelp, brannslukking, opplæring i leteaskjoner osv osv...masse nyttig de er gjennom.

Så var dagen virkelig over og klokken nærmet seg egentlig sofakos på en lørdagskveld. Hentet kjæresten på skolen, men han var så kjei at han måtte ta en hvil, og jeg sovna jeg med :ler: blir visst litt kjei selv i varmen jeg ;)

Så spiste vi litt og han måtte jobbe videre...jaja, ikke lenge igjen til han er ferdig nå...begynt på innspurten.

Så det er greit med internett, tida går forsåvidt fort foran pc`n da ja ;)

Endret av LaraCroft
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Johoo...da er en ny uke i gang og tida går så utrolig fort.

Regnet gjennom dagene igår kveld og det er jo bare i overkant av to uker før vi flytter herfra og har ferie :roll: ...Alt møblement skal lagres i en mnd mens ferien pågår...Så plutselig følte jeg at jeg hadde kort tid på å pakke :klø:

Igår hadde jeg den deiligste dagen, lå utenfor og bare leste og solte meg hele dagen.... :hoppe:

Men idag har det vært mye dårligere vær, blåst kald vind også :sur:

Så etter enda noen tlf og papirarbeid dro jeg til ei venninne og ble der et par timer, før jeg dro tilbake og hentet kjæresten på skolen, og så lagde middag.Lasagne - yammi ;)

Så ble jeg så trøtt, og bare sløva litt på sofaen...er litt uggen i magen også...

Men vil ikke lage meg noen forhåpninger enda...

Så da ble det litt innom her istedet for å starte pakking...men jeg må ta meg i nakkehårene om ikke lenge og få sett å kommet igang...

Så er det jo meldt dårlig vær denne uka da, så da blir det ikke noen dager ute... da håper jeg at jeg får et skikkelig kick igjen og blir mer eller mindre ferdig her oppe før jeg går igang med bodene...plutselig står man der med nøkkelen i hånda og ikke har et sted å bo...hehe....

Begynner å glede meg skikkelig nå til å flytte...men aller først ferie med kjæresten :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferie blir deilig, vet du! Greit med litt dårlig vær når man har mye å gjøre inne, sikkert. Man blir jo ganske daff av varmen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy å glede seg både til flytting og ferie - jeg venter på det samme selv.

:vinke: Ha en fin uke, LaraC!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det regna her i går og det var faktisk deilig.

Det er liksom greit at været ikke er supert når jeg skriver eksamensoppgaver. ;)

Høres ut som at du er i rute med pakking egentlig.

Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter, koselig at dere titter innom :)

Nå har det dårlige været kommet for å bli ser det ut til.

Våknet i dag før klokken, og det er lenge siden jeg har gjort...Kan det ha noe med traktoren som kjørte frem og tilbake rett utenfor soverommet å gjøre tro??? :sur:

Jaja, så da var det å stå opp da, og hadde de planene for dagen.

Har ikke fått gjort annet enn en jeg :sprettoy:

Har jo selvfølgelig gjort litt husarbeid da, men tenkte mer på planene om pakkinga....Nei, etter å ha ringt og fått ordnet midlertidig adresseendring( må ha det i en mnd), så la jeg meg litt på sofaen for å lese nok en bok av Isfolketserien....Dette er vel syvende gangen jeg leser den nå ;)

Så plutselig sovnet jeg :ler: har sovet i trekvarter jeg :ler:

Men må få se å få gjort noe nå.... ;)

Endret av LaraCroft
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neria
Hei jenter, koselig at dere titter innom :)

Nå har det dårlige været kommet for å bli ser det ut til.

Våknet i dag før klokken, og det er lenge siden jeg har gjort...Kan det ha noe med traktoren som kjørte frem og tilbake rett utenfor soverommet å gjøre tro??? :sur:

Det var en traktor eller søplebil eller no som bråka utenfor hos oss i dag tidlig også. Fryktelig irriterende, helt enig! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titt tei jenter :)

Da er nok en dag snart over og pakking unnagjort, har litt igjen da, men det går rimelig greit.

Her har det vært sol/regn i hele dag og bare 7 grader.... :fryser:

Og dette i juni ;)

Har fått unna en del idag og er rimelig fornøyd med meg selv. Skal henge opp og sette på en ny vask, og så blir det at jeg starter på kjøkkenet.

Etter første økt tok jeg meg en tur til ei venninne for en :kaffe: , og når jeg da var kommet hjem igjen ringte kjæresten og lurte på om vi skulle spise middag.

Han tok meg med på Egon *yammi* ...og det er godt å ha litt tid med han, siden han er så mye borte.

Blir mye bedre neste uke da fortsettelse på masteroppgaven går fra kontoret hans her hjemme :tommel:

Hei og hopp :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regn i været her og kjølig i luften.....og humøret er ikke på topp kjenner jeg.

Har ventet nå i spenning i to uker, slik at jeg endelig kunne ta en CB test...Tanta skal ikke komme før i morgen da, men klarte ikke vente.

Testen - negativ :tristbla::tristbla::tristbla:

Står jo på pakka da at man skal teste med morgen urin, men jeg hadde jo ikke testen liggende, måtte jo handle først så da ble det jo ikke slik.

:grine:

Så da blir det å slukke sorgen i en haug med esker da. Har fått opp en del esker fra boden som jeg skal gjennomgå og sortere ut, før jeg starter med pakking igjen.

Vil ikke ha med mer enn nødvendig.

Kjenner at jeg begynner å lure på meg selv her....Vet ikke om det er vanlig jeg???Samtidig prøver jeg å trøste meg selv med å si at det er flere som har det slik...

Men likevel :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! Titter innom deg en tur... :vinke:

Har lest litt i boka di og skjønner at du/dere har litt av hvert på gang med både flytting og baby-planer... Skjønner at du er skuffet nå, men tenkte jeg kunne nevne at mannen min og jeg brukte en god del tid på "å få til" førstemann...OM det er noen trøst, da..Men jeg vet akkurat hvordan det er; man har forventninger og så blir man SÅ skuffet når det ikke klaffer. :tristbla:

Ønsker deg allikevel en fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oj, har dere baby-planer? Det har ikke jeg fått meg meg da.

Så dumt at den testen var negativ, skjønner det er skuffende. :tristbla:

Vi går med litt småplaner vi også. Er spent på hvordan det blir med prøving og sånt.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Leela_

Inn og oppdaterer meg, vært litt sløv med å sjekke dagbøker i det siste. Og må jo slå til med en :klem: , synd med negativ test. Håper det slår til neste gang da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neria
Regn i været her og kjølig i luften.....og humøret er ikke på topp kjenner jeg.

Har ventet nå i spenning i to uker, slik at jeg endelig kunne ta en CB test...Tanta skal ikke komme før i morgen da, men klarte ikke vente.

Testen - negativ :tristbla::tristbla::tristbla:

Står jo på pakka da at man skal teste med morgen urin, men jeg hadde jo ikke testen liggende, måtte jo handle først så da ble det jo ikke slik.

:grine:

Du... Det kan kanskje, kanskje, kanskje hende du er gravid selvom du testa negativt i dag... For jeg er så definitivt gravid nå, men jeg testa negativt på morgenurin dagen etter at mensen skulle kommet. Og jeg testa negativt 2 dager etter det. Det var først 5 dager på overtid at jeg fikk positiv test.

Så ikke bli helt nedslått ennå... Hvis ikke mensen kommer i morgen, så tester du i overimorgen, med morgenurin. Mye sikrere resultat da for om morgenen er det mye større konsentrasjon av hormoner i urinen.

Skal krysse fingrene for deg litt til jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...