Gå til innhold

Croft`s Diary


LaraCroft

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner at du ble skuffa, men det kommer nye sjanser. Dere har vel ikke prøvd så veldig lenge, heller? Det kommer nok til å bli resultater etter hvert, skal du se!

Her har det vært kaldt og regn i dag også - det var bare 5,8 grader i dag tidlig :fryser: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge mensen ikke er kommet er det jo lov å klamre seg til håpet. Her ble det ikke klaff denne mnd heller, men det er bare å gå på igjen med friskt mot neste syklus. Men det er kjipt ja, det er sikkert :tristbla:

Krysser fingre for dere.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er det bekreftet, tanta har kommet og det er bare å vente til neste mnd.... :tristbla: Kjedelig, men ikke noe å gjøre med det. Som dere sier så kan dette ta tid, og vi har heller ikke prøvd så lenge. Det er bare at det er så utrolig kjedelig når testen er negativ, men idag går det mye bedre. Har fått bearbeidet nå ;)

Takk for snille og koselige kommentarer alle sammen, det gir god støtte i slike situasjoner.

Og :velkommen: hit inn Ottine, bare koselig med nye "fjes" :)

Ja, gårsdagen var den mest effektive jeg hadde ang pakkinga....Kan tro jeg finner mye unødvendige saker :ler: Har nå fyllt fire spølesekker, fire bæreposer og en eske, som jeg skal levere på fretex...Men de tar jo ikke tlf når jeg ringer, så stua er fyllt til randen av ting som er i veien... :sur: Men håper i løpet av dagen og få kjørt det bort...

Har pakket ned nesten hele kjøkkenet også...hoi og det gikk unna her igår...For ikke å glemme de to bodene vi har som nå er gått igjennom og masse skal på dynga...

La faktisk ut noen saker på finn.no i går, og har allerede solgt unna noe av det. Det gikk kjapt altså.... :) Var her tidlig til morgenen idag....puh...

Så idag blir det litt pakkepludring, for det er ikke så altfor mye igjen...

Og det går helt fint, siden været er så dårlig. Er jo bare 9 grader ute her og regn.

Tok forresten litt solarium igår, og det merkes for å si det sånn ;)

Ble litt rød på stompen :ler:

Endret av LaraCroft
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er, godt med alt som er gjort :tommel:

Her er det faktisk sol i dag, men aner ikke hvordan temeraturen er da siden jeg ikke har vært utenfor døra enda ;)

Ønsker deg ei super duper god helg

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest _Leela_

:juhu: Helg...

:sol: her, men tror det er kaldt, kanskje finne et solarium jeg også. Prøver liksom å være brunere enn kjæresten, men det er en tapt kamp, men lov å prøve seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tidlig var det 3,5 grader her, så det ble fram med dongerien igjen... Ønsker deg en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi :sol: er kommet frem igjen...

Etter en skikkelig effektiv dag på torsdag hadde jeg planer om at gårsdagen skulle bli likedan. Det ble den ikke...

Etter å ha sittet ved pc`n en stund, ble det til et kaffebesøk og en tur på det store kjøpesenteret som er her i byen.

Men jeg var effektiv der da :ler: fant meg tre overdeler jeg ble veldig fornøyd med.

Så idag tenkte jeg at jeg skulle ta meg inn igjen. Nok en gang slo det feil :ler:

:sove: lenge idag, sto ikke opp før kl kvart på elleve. Så var det en lang frokost...

Etter det dro vi en tur og handlet flere esker og mer emballasje. Og spiste :is:

Så nå skal jeg se og få gjort litt mer. Håper jeg da ;)

God helg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deiligt å sove lenge i helgene, selv sto jeg ikke opp før kvart over 11.

Nam, nam is er jo såååå godt :sikle:

God pakking da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sol: idag igjen....jippi for det...bare jeg ikke hadde tatt solarium i går kveld. Ble litt rødere enn jeg hadde regnet med :ler:

Men men....selv om solen er fremme så er det varmt bare der det er lunt, og det er det ikke på plenen her :sur:

Så håper på mindre vind, men fortsatt sol i uka som kommer.

Har blitt skikkelig sløv nå altså...har bar fått pakket to og en halv eske idag....*hmfrfr*....

Blir liksom sittende lenger enn jeg regner med hver gang jeg er innom pc`n :sprettoy:

Men hvert det, det er det jo :ler: Planlegger sydentur til vinteren med et vennepar. Så nå går det i planlegging før planleggingen kommer ordentlig igang :ler:

Men men...nå gleder jeg meg skikkelig til å innrede ny leilighet...skal bli så fint atte ;)

Jeg får dra meg selv i ørene nå og bli ferdig med dagens kjøkkenpakking, slik at det bare er boden, klærne og dilldall som er igjen.

Pakker også en nødvendighetseske også etter et flyttetips jeg fikk.

Fortsatt fin søndag til de som hilser på her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny uke, nye muligheter ;)

Har fått endelig fått til en avtale med flyttebyrå, og også fått vite at nye leiligheten er ferdig tidligere enn beregnet :danser:

Nå er det ikke så mye igjen som skal pakkes *puh*

Har bare småstash igjen egentlig, litt igjen i boden, men den har jeg startet på idag (etter en skikkelig sjau der forrige uke).

Ja og så er det kærna da, men det er siste ting å pakke....så nå har jeg god tid...Kan pakke litt og sulle litt ;)

Men herregud og leiligheten her ser ut nå, får jo fnatt av mindre.

Rot og esker overalt. Går liksom ikke an å holde det ryddig heller.

Så det skal bli deilig å få alt ferdig....Og som jeg drømmer om å få alt i orden i ny leilighet...Har kommet inn i en hvit fase også ;)

Har sittet og sortet bilder idag, kan tro det tok tid. Var vel gjennom 30 etuier med bilder. Så nå er det album som står på ønskelista :ler:

Ellers vil jeg ønske lesere en god uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å,Guuud - ikke nevn bilder og album,a Lara...! Eh... :sjenert: Ikke MEST prioritert her den siste tida, kan man si. Faktisk ikke på nesten 1 1/2 år!!!Uff...

Her er det også masse rot FORTSATT... :sur: Nå må jeg få ordnet de IKEA tingene snart.

Ha ei fin uke da! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest _Leela_

:hallo: Må innom å ønske deg ei fin uke.

Har vel samme problemet med bilder som alle andre, de blir gjerne liggende i en skuff, nå er det faktisk blitt ennå verre, de blir bare liggende på pcen. Men prøver nå å fremkalle feriebilder da.

Må iallefall ha lykke til med pakkeinnspurten, må være godt at man ser enden på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes - bilder og album er jo egentlig en koseting, er det ikke? Hvorfor blir de da liggende så lenge :ler:

Men til høsten da skal jeg lime og lappe - må det, bare må det!!!

Ja nå skulle dere vært her og sett hvor stusselig det ser ut her nå, alle gardiner er tatt ned ( har persienner - så ingen ser inn), og alle bilder på veggene er tatt ned.

Ganske lys leiligheten blir da altså ;)

Ja det er godt å se en ende på ting, og nå er det bare 6 dager til kjærestens innlevering av master - hysj hysj- han vil ikke at jeg nevner det høyt, han synes det er så kort tid igjen ;)

Men jeg gleder meg noe skikkelig til det altså :hoppe:

Så det ser ut som om jeg blir ferdig med all pakking til neste uke kommer. Fikk kjæresten i et ledig minutt igår til å gå igjennom klærne sine - og nok en gang ble fire bæreposer fyllt til randen og puttet i klesdunken på nærbutikken. Det står humana.org på den, vært inne å sett på nett hva det går til, men er det noen som har kjennskap til at det faktisk kommer frem?

Ååååå - kjenner feriefølelsen kommer snikende :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...