Gå til innhold

Croft`s Diary


LaraCroft

Anbefalte innlegg

Koselig med tilbakemeldinger jenter :)

Ja, idag våknet jeg til sol og det gjør meg så glad....så jeg kom med et godt forslag til kjæresten min...vi kunne jo kjøpe blomster til altanen???( han er så lei av å være inne...) han ler og sier...herregud vi skal jo flytte snart, det er jo ikke nødvendig å bruke penger på blomster da.... ;)

Nei, kan skjønne tankegangen....men jeg synes jo det er fint likevel jeg da...men jeg føyde meg...får heller kjøpe inn noen buketter nå og da....

Men han kom med et noe uvanlig mannsspm....om vi skulle dra på kjøpesenteret og handle??? JA selvfølgelig ;)

så da ble det to gensere og en bukse på mannen....jeg venter til jeg får skatte penger og bruke laaaaang tid der, for det vil ikke mannen bli med på ;)

Etterpå kom venner på kaffe og is...nam-nam...

Og så kom regnet :grine:

Men en annen fin ting...vi kjøpte inn tv kort til TV2 sporten....jeg er nemlig veldig glad i å se på tippeligaen, og SANDEFJORD er mitt lag...hehe...så idag blir det kamp for alle pengene ;)

Alt i alt etter denne dagen....ser det går en lysere tid i møte :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde min mann foreslått å dra på kjøpesenter å handle hadde jeg blitt sånn :hakeslepp: Mannen drar bare å handler når han MÅ :ler: men sånn er vel de fleste mannfolk. Jeg derimot har svart belte i shopping :sjarmor: he he

Så kjekt med venner på is å kaffe da :) Ha en fin fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det Linky....kjenner meg igjen med menn og shopping "problematikken" ja ;)

Herregud jeg er så trøtt for tiden jeg, så idag våknet jeg ikke før kl halv elleve :forvirret:

spiste frokost, chattet litt med venner og satte meg ned med en kopp grønn eplete, klokken var plutselig halv to...dagen bare går....så fort...

så da ble det til at jeg fikk dratt med meg kjæresten på en liten gåtur, det er så koselig det, vi har en fin liten sti med en bekk rennende ved siden, i en liten skog med hvitveis i skråningen....åååå det er så godt å gå en tur i slike omgivelser :)

etterpå ble det den gode gamle kræsj- pink isen på nærmeste statoil forretning...hehe...

en annen ting som surrer litt i hodet mitt, har med vår prøving å gjøre :forvirret: , jeg hadde EL smerter på søndag, og vi gjorde jo vårt for at det kanskje skal bli noe resultat ;) , har siden torsdag gått med ømme bryster, det gjør meg enda mer :forvirret:

kan det være et tegn eller er det bare psyken min som spiller meg et puss???? tanta kommer jo ikke før ei uke (etter planen) så får jo ikke testet meg heller....

undrer fælt jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en spennende tid i møte Kayli :) det er fortsatt i dag også ;)

Ja, nå har kjæresten nesten blitt frisk fra sin forkjølelse og arbeidet er startet igjen på masteren. Merker så godt da vettu når han ikke får gjort noe på den, da går han rundt i sin egen verden og bare tenker på den hele tiden :) , men forstår han jeg. Kjempe viktig oppgave da...

Men så har jo jeg blitt smittet...eller, jeg er jo ikke akkurat forkjølet da, har bare veldig vondt i halsen min :tristbla: har ikke lyst til å gå slik på festdagen :flagg: ....

Men men...dagene går og har sittet lenge og chattet med ei venninne idag, og fått henne nå inn på :kghjerte: , jippi...

Ho hadde mange spm om forskjellige ting, jeg føler at jeg har fått svar på masse her inne så da må jeg jo anbefale stedet ;)

Men når det var over, så bar det på med hverdagslige sysler igjen....

Middagslaging og rengjøring og klesvask, ikke akkurat favoritthobby, men det må jo gjøres....da er det enda godt at musikken kan skrus opp...kjenner da at kluten går fortere ;)

så etter middag ble det en middagslur og litt kos ;) mhm mhm mhm....

Kjenner at jeg har det veldog godt inni meg...og da virker alt så mye bedre :)

Hadde jo også en forsmedelig tlf samtale idag..hehe... jeg har jo vært i kontakt med en potensiell arb.giver, men fikk ikke svar på forrige tlf. Så idag ringte de meg opp og gjett hvem som fikk den hostekula med brekninger og det hele... :rødme: ...en noe flau opplevelse, men fikk nå stotra frem at jeg er litt syk da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk jenter :)

Her regner jeg nesten bort :sjokkert: ... noe kjedelig med tanke på at det snart er 17 mai og man skal være ute nesten hele dagen...

Men men, været får man ikke gjort stort annet med enn å kommentere det ;)

Idag våknet jeg en time etter kl hadde ringt, for en syvsover altså...hehe...

Men siden ingen jobb venter på meg i øyeblikket ( har jo fått jobb på nytt bosted da, jippi for det) så gjør det ingenting om jeg sover litt lenger noen dager. Og jeg blir så trøtt i grått vær også da..

Har jo fått vaska noen klær da, deriblant bunadskjorta..puh... så nå er det bare stryking som gjenstår...

Fikk hvert litt aktiv i dag også da, etter å ha pratet med kjæresten på senga igår ang handle inn litt maling og håndklær...Vi dro på Ikea, en hver manns mareritt..hehe..men det gikk så greit atte ;) Har så lyst til å bytte ut alle håndklærne våre, men de hadde jo ikke noe jeg hadde lyst på på Ikea, så da gikk jo den turen veldig fort....

Så da blir det å saumfare andre butikker da, med noe stivere priser...

Lunsjen hadde vi på Burger King...hehe...slafse slafse...

Vi er så spent begge to her hjemme, om det kan bli to blå streker i løpet av uken... vi ønsker det like mye begge to...det er så morsomt :)

Endret av LaraCroft
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er formen, LaraC? Jeg ønsker deg en fin 17. mai, håper det ikke er så fælt regnvær ihos dere i morgen. Det er kjedelig på en sånn dag.

Spennende å følge med på :gravid: -prøvingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har hatt en fin dag. Innom for å ønske deg god helg - jeg reiser på tur i morgen og blir borte hele helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ble en stund borte herfra jeg.... Endelig tilbake:)

Får da starte med 17. mai....ble ikke helt som jeg hadde tenkt, men det var en fin dag likevel...

Jeg var utrolig sliten og trøtt den morgenen, så jeg fant ut at vi bare ble hjemme på formiddagen. Det var helt i orden for kjæresten sin del...han ble faktisk lettet over dette....Så da ble det å se Norge feire dagen på tv, men det er koselig det også da. Så var det sendinger fra hjemsted og fra stedet der storesøster bor, så det var faktisk ganske hyggelig å se de stedene på denne dagen...

Fredagen besto i å vaske ned kontor/gjesterom, for litt utpå dagen fikk jeg ei venninne på besøk langveisfra.Koselig:) Så da var det å slarve da utover ettermiddagen så bar det avgårde til Ikea...Hjalp henne å handle mye, hun skulle ha nesten alt nytt til stue, morsomt....

Så var det å sove lenge på lørdagen og det var så utrolig godt. Lenge siden det nå, sto vel ikke opp før 11....mhmmhmmhm....

Så tok vi en jentetur til et av byen shoppingsentere og storkoste oss der i forskjellige klesbutikker....brukte vel mer enn jeg skulle, men men, det får bare være for denne gang, ble fornøyd med det jeg handlet jeg;)

Så var det natt til søndag tanta kom:( så da ble det ikke noe av denne mnd heller....det var godt at det skjedde på natta siden jeg hadde besøk, da fikk jeg brukt den til å tenke og gråte litt.... og etter at vi hadde sendt avgårde et koselig besøk, var dagen rolig. Jeg tok en ettermiddagslur (siden jeg ikke hadde sovet så mye på natten) og vi dro en tur ut å spiste, før vi dro til et vennepar på kaffe....hele dagen var forsåvidt grei, men når vi kom hjem igjen så tok vi oss en prat ang prøvingen og kjæresten er så god og støttende....han skjønner også at dette er noe som vi jenter tar mer innover oss enn menn ( han ønsker selvfølgelig like mye som meg) men jeg merker det litt mer på kroppen liksom....Det som var så rart denne gangen var at jeg har gått så lenge med ømme bryster...en hel uke, merkelig det med hormoner...ble litt bekymret pga dette jeg...det er jo greit, jeg pleier jo å ha ømme bryster hver mnd ved tante besøk jeg, men det er bare to dager ca....

Dagen idag har startet litt mutt....fikk jo "puffet" kjæresten ut av sengen da ( etter hans ønske - for ikke å forsove seg) men han virker som om han har hodet fullt av tanker....jeg spør og han svarer ikke....men han skal få lov til å ha en dårlig dag han også...håper bare han forteller meg hva det er som "plager" han...

Så dagen min har gått til husarbeid og surfing på nettet....håper bare den vil bedre seg litt...kjenner rullgardinen ikke har gått helt opp enda....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Ja, det var synd tanta kom, men jeg har fattet mot :tommel:

Nå går dagene som bare det, plutselig er jo juni her jo...går så fort atte;)

Her går jeg i den samme duren da, skal bli delig å komme seg i arbeid....Men det skjer jo ikke før vi har flyttet. Men jeg har jo fått jobb på det nye stedet :tommelsmil: jippi jippi jippi....

Så det blir litt husarbeid og chatting da...helt frem til nedpakking starter...puh...

Ikke det mest givende, men det må jo gjøres.

Så på ettermiddagene går kjæresten og jeg en tur, det er godt det.

Han etter lange dager med masteroppgave og jeg etter mine "slitsomme" dager...hehe...

Men kom meg i tillegg på treningssenteret i dag, det var godt for kroppen det.

Kvelden skal tilbringes foran tv - champions league finale....får besøk av den grunn...det er koselig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er til å trene! Jeg er helt fastlåst denne uka. Samboer jobber ettermiddag, og da blir jeg sittende inne når ungene har lagt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...