Gå til innhold

Croft`s Diary


LaraCroft

Anbefalte innlegg

Da er du snart ferdigpakket og klar, du da?

Skal du langt nord?

Jeg var på IKEA på fredag. Det ble en laaang dag, for å si det sånn..Ønsker deg ei fin uke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

IKEA er alltid kjekt :tommel: Mykje bra og til ein fornuftig pris. Ikkje har eg hatt mykje problemer med at det manglar delar eller skruer heller, so eg er veldig fornøgd!

Flytter eit godt stykke fra IKEA eg også no, men eg trur nok du kjem til å bu endå lengre vekke siden du skal langt nord ;)

Hatt ei fin helg sånn generelt?

Ja, jeg er veldig fornøyd med Ikea varer jeg har handlet ja, men prøver jo samtidig og lage min egen stil da ;)

En positiv ting er jo at nå skal Ikea utvide med to butikker til, og den ene skal være i byen til familien min, så da får jeg alltids dratt dit når vi er på hjemmebesøk :)

Ja Glow, jeg er rimelig fornøyd med helgen jeg :tommel: handla, pakket meg så ferdig som jeg kan, kjæresten har nå levert sin master oppgave, så helgen avsluttet med at jeg spanderte middag på han, kjempekos :hjerte:

Da er du snart ferdigpakket og klar, du da?

Skal du langt nord?

Jeg var på IKEA på fredag. Det ble en laaang dag, for å si det sånn..Ønsker deg ei fin uke! :)

Jepp, så klar som jeg kan få blitt Ottine:) Rimelig langt nord er det det blir, Troms, nytt og spennende. Har heldigvis gått fra litt skremmende til spennende, så det er bra :) Ja, helt utrolig hvor fort tida går på Ikea...ble der noen timer jeg også ;) Ha en fin uke du også da Ottine:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da ser det ut som :sol: titter frem her også da, men det har sett ut som noen tordenbyger kunne komme, men det gjorde det ikke. Det er litt synd for det er veldig lummert, blir så klamt liksom da...

Hadde en veldig kjei start på dagen idag i tillegg til at kjæresten vekket meg noe grusomt tidlig når vi nå endelig har mulighet til å sove lenge :forvirret:

Så jeg var både trøtt og lei meg....og begge deler var kjærestens feil :( og det er jo ikke så morsomt når jeg idag har EL og vi liksom skal ligge i hverandres armer for i det hele tatt å få noe resultat.

Så da ble det en lang prat (tidlig i morges) hvor det da løste seg, med rimlelig bra resultat. Vi endte nå hvertfall i senga :ler:;)

Senere ble det til at vi fikk kjørt bort søppel/ ting til fretex, og dere kan tro det er deilig og få bort slikt fra synet...Får litt god samvittighet også når man leverer noe brukbart fra seg :tommel:

Så ble det kaffe hos et vennepar før vi dro hjem og "slappet" av ;)

Deretter ble det middag borte, da et vennepar lurte på om vi ville ta en tur. Deilig salat med tilbehør ble servert :spise:

Så er dagen over - den endte mye bedre enn den startet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om vi nå har gått inn i feriedagene, setter jeg på vekkerklokka slik at jeg ikke skal "sova bort sumarnatta"...

Men jeg våknet jo før den ringte så, og det er merkelig med tanke på hvor sent jeg sovnet igår.

Men opp og hopp - egg og bacon til frokost :spise:

Så var det å sløve på sofaen, lese litt bok, så dro vi ut for å møte et vennepar på et kjøpesenter for kaffe og sladder.

Skulle også handle inn slik at jeg ikke går tom for sminke i ferien, og en vannfast mascara, det er rimlig lurt siden en god del av ferien skal tilbringes ved sjøen.

Men dette parfymeriet kan dere få gratis av meg, det er stadig vekk "tomt eller utsolgt" :frustrert: hvorfor bestiller de aldri inn nok?

Men fikk da slukket handlelysten likevel da, har gått lenge og på noen glass til telys fra "kremmerhuset" og nå kjøpte jeg dem...klarte ikke vente lenger + at jeg fant et fint fat i tillegg der, så da har jeg fat til lys på spisestua også :juhu: Gleder meg til å pynte i ny leielighet altså (akkurat som jeg ikke har sagt det før ;))

Fant meg også, nesten sikker på det, verdens beste morgenkåpe. Den var bare så sinnsykt myk at jeg ble gal - kjente på den i butikken (princess forresten) og hjernen min sa - "må ha det, bare må ha det"...Og slik ble det...

Så etter en rimelig lang dag, siden jeg fortsatt sitter her ved pc`n, så har dagen vært god :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohoj - Troms er jo ganske... NORD, ja...! Har vært der en del på sommerferie. Varierende vær, kan man si! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troms høres spennende ut!

Jeg er på en liten "so long"-runde, siden jeg drar på ferie i morgen. Ha det fint så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ohoj - Troms er jo ganske... NORD, ja...! Har vært der en del på sommerferie. Varierende vær, kan man si! ;)

Jepp, rimelig langt unna venner og familie, men det går. Og angående været så gruer jeg meg mer til det. Er jo vant med tidlig vår og hete sommere...Men alt er en positiv utfordring da, og to år går fort. (innbiller jeg meg selv hvertfall) ;)

Ellers har dagen idag gått rimelig treigt. Er så lei av å smyge mlm esker og se på dem står der :sprettoy: Så det var godt å komme seg litt ut, møtte et vennepar for kaffe på kantina, og deretter handle inn noen flere esker. Trengtes visst flere av dem på kontoret da kjæresten skulle starte sin opprydding der...hehe...Og så er det greit og ha sånn helt til slutten også, det blir alltid noe "ræl" som vi bare må stashje sammen helt til slutt.

Så når dette var over, og det meste av kontoret var ryddet, så bar det avgårde på handletur for at jeg skulle få ordnet med sminken min før vi drar på ferie.

Fikk tak i alt idag, inkl toalettmappe (enda en) slik at jeg nå kan starte nedpakking av baderomsartiklene våres.

Vi avsluttet handlingen med vaniljeis og jordbær, nam - nam...

Nå skal vi slappe av foran tv`n og bare kose oss, for å gjøre alt klart i morgen, slik at fredagen kan brukes til kos :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn så er det ikke i sør Norge, og jeg som bare er vandt med å bo i sør, en skikkelig søring er jeg ;)

Nord-Norge er bra, det kan jeg skrive under på, selv om jeg ikke er fra Troms. :)

Blir kanskje litt uvant med sol og lyst hele døgnet. :sol:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du bare skal bo der i to år; som du sier så går jo to år fort! Men det er mye som er bra med Nord-Norge: Som Midnattsol sier, sol hele døgnet om sommeren! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp, men lystett rullegardin ellernoe på soverommet kan være lurt ;)

Nå skal jeg straks ut å se på midnattsola. :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er det en stund siden jeg har vært innom min dagbok, men slik er det når jeg nå endelig har kommet meg på ferie. Den starter først med en tur innom min familie og vi skal være her i overkant av en uke. Hittil har vi hatt en dag med sol og resten regn, men det gjør ingenting. De første dagene går jo bare til å besøke nærmeste familie likevel, og det er en del kan jeg si. Jeg har jo fem søsken. Som igjen har fått seg familie, så det er morsomt å se på at de små vokser og vokser...

Ja som dere nevner over her så er det mange positive sider med Nord Norge. Og det skal bli en morsom opplevelse med både midnattsol og mørketid.... Og lystett rullgardin er allerede innkjøpt ;)

Skal prøve å komme inn her så ofte som mulig, men nå må jeg gå for idag skal jeg lage :kokk: til familien...

Ha en fin ferie alle innomtittere :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, dagene går fort, selv om vi bare har hatt regnvær. Det er jo så mye vann her at jeg blir nesten gal.

Er på ferie hos familien min i Larvik, og som dere sikkert har fått med dere på nyhetene så er det jo flom her. Stakkars alle de som dette rammer... Her om dagen (før mange veier ble setngt) kjørte vi rundt og så på alt vannet. Herregud for en kraft det er i naturkreftene....

Men nå begynner det å bli bedre vær her da, så godt er det.

Igår var to søsken, mamma, og kjæresten og meg på svipptur til sverige. Herregud for folk det er om sommeren...Men kos var det da. Regn i Norge, men sol i sverige.

Og visa`n fikk kjørt seg ja. Fikk både gave av mamma og av kjæresten. Så snille de er med meg... Elsker dem alle.

En lang dag ble det. Båten til Strømstad gikk kl halv to og vi var ikke hjemme før halv tolv igjen...Så folk var litt "mindre glade" på slutten av turen ja...Men vi ble jo sittende lengere oppe likevel når vi var kommet hjem da...Koste oss med kald drikke og godter...

Dagen idag har været bedret seg og solen titter frem innimellom...

Skal litt senere kjøre til nabobyen og hilse på ei studievenninne som jeg ikke har sett på en god stund. Middag og kos blir det da ja...

Jaja...blir vel ikke så ofte innom her, men skal nok gjøre det når jeg får tid.

Ha en fortsatt fin sommer alle sammen - det har jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke:

Kikker innom her!

Flom er noe hærk, ser ut som det kan bli flom her i sør også!

Kos deg videre på ferieturen!

-melloz-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Kikker innom her!

Flom er noe hærk, ser ut som det kan bli flom her i sør også!

Kos deg videre på ferieturen!

-melloz-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag ny uke nye muligheter, men fortsatt regn :frustrert:

Hvor blir det av sola da, jeg må jo liksom få til noen strandturer før jeg flytter nordover, men det ser dårlig ut det altså :forvirret:

Ja, siden vi nå er hos familie og vi er prøvere så er det mer slitsomt enn å være hjemme.

Får liksom ikke vist følelsene mine sånn som de skal være. Er lei meg idag igjen, da tanta kom til morgenen idag :tristbla:

Men jeg merket det på kroppen allerede igår kveld at denne evinnelige tanta skulle komme...igjen :frustrert:

Det positive med dagen idag er at jeg skal møte ei barndomsvenninne som jeg ikke har møtt siden 1999....oi det var lenge siden det.

Men det blir superkoselig tror jeg, ei kjempe jente er det nå ihvertfall.

Håper bare tankene mine ikke starter å vandre med tanke på prøvingen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...