Gå til innhold

Croft`s Diary


LaraCroft

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for det linky :) skal hilse kjæresten jeg...

Har hatt nok en strålende dag :sol: , og nå begynner jeg å få noe som kan kalles farge...hehe...

Har kost oss skikkelig nå i kveld ;) men nå sitter han igjen med oppgaven så da får jeg tid til en titt innom her.

Og vi spiste til middag det han ville ha idag...mc`ern- mat :ler: men men, det er nå helt greit det siden det er så varmt og jeg egentlig ikke har så veldig lyst til å stå inne å lage noe i dette fine været...

Gleder meg om 15 dager, da er han ferdig..da har vi en mnd ferie, mhmmhmmhm...gleder meg til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ferie skal bli deiligt :juhu: :juhu: :juhu: :is:

Ha en fin dag :klem:

Takk for det linky :) med :is: i fryseren så er dagen reddet..

En månedes ferie hørtes skikkelig deilig ut :)

Skal dere gjøre noe spennende?

Jepp, en mnd er digg det :) Vi skal jo flytte til en annen landsdel vi, så mnd med ferie skal gå til å si "hadet" til familie som kommer til å bo laaaangt vekk fra oss, og så skal vi kjøre helt til det nye hjemstedet og det i seg selv blir en ferie, har ikke vært i den landsdelen før jeg....vanskelig å gjette hvilken eller??? :ler:

Nok en dag med strålende :sol:

Dagen startet med nylagd kaffe på sengen til kjærsten og masse kos da, er visst ikke helt over gårsdagen for min del :hjerter_rundt: i love him altså...

Så startet dagen med tlf runde for å ordne en del ting, og det gikk forsåvidt greit det...

Hadde en liten downperiode fordi det som er planlagt på nytt hjemsted så ut til å gå vasken - men det viste seg å være en feil...HELDIGVIS :)

Så etter dette ble dagen bare helt knall :-D

Gjorde unna litt :husarbeid: før jeg og ei venninne dro ut på festningen i byen og var der hele dagen for å slikke sol...

Bare sååå deilig....

Kom hjem svett og klam, men en god og kjølig :dusje: gjorde susen...så bar det ut på handling av esker og emballasje og teip og sprittusj....så nå er jeg klar for pakking.

Etter en snar middag ble det kamp på tv, men med så mye frisk luft jeg har fått i det siste så duppet jeg av jeg... :ler:

Livet er herlig dere :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Leela_

Hørtes ut som du hadde en herlig dag igår, selv klarer jeg ikke vente til helgene og ferien som kommer. Håper bare sola ikke gjemmer seg bak noen skyer.

:sol: her også idag, men jeg sitter inne og ser Dr. Phil, huff huff, ikke morro å være syk og innse hvor mye rart som går på tv på dagtid. :forkjola:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom og oppdaterer meg. Det blir sikkert deilig med ferie ja. Vi begynner ferien om en uke og jeg gleder meg. Håper bare jeg blir frisk til da.

Ha en fin og :sol: dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du gleder det til han er ferdig med oppgaven. Samboen min gleder seg til at jeg er ferdig med mine oppgaver. Da har vi også ferie. :)

Hørest ut som at du nyter livet, din heldiggris!!!

Det er bra. :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en :sol: dag idag...

Og startet igjen med :kaffe: på sengen til kjæresten, det er nesten sånn at sola gjør det bare sååå lettere å stå opp om morgenen.

Fikk etterhvert gjort litt fornuftig da, som å ordne med anbud på flyttebyråer og fyllt ut noen papirer.

Klarte også å få til noe husarbeid før jeg tok meg litt lunsj, for deretter å ordne til solsengen og legge med og slikke litt sol :)

Så etter tre timer i sola bar det inn foran kjøkkenbenken og ordne til middag. Veldig enkel vel og merke, kylling og ris...men det er greit nok det. Har liksom ikke så stor matlyst i denne varmen jeg...Kanskje jeg drikker meg mett... :overrasket:

Bare digger disse solfykte dagene altså....håper det fortsetter lenge jeg :)

Endret av LaraCroft
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som du hadde en herlig dag igår, selv klarer jeg ikke vente til helgene og ferien som kommer. Håper bare sola ikke gjemmer seg bak noen skyer.

:sol: her også idag, men jeg sitter inne og ser Dr. Phil, huff huff, ikke morro å være syk og innse hvor mye rart som går på tv på dagtid. :forkjola:

Jepp hadde en fin dag igår ja:)

Nei sola går ikke bak noen skyer når ferien kommer, jeg har bestilt sol hele ferien jeg ;)

God bedring da Leela :)

Innom og oppdaterer meg. Det blir sikkert deilig med ferie ja. Vi begynner ferien om en uke og jeg gleder meg. Håper bare jeg blir frisk til da.

Ha en fin og :sol: dag.

Du får ha en god ferie da monja, og jeg skal krysse mine fingre for at du skal bli frisk....god bedring på deg med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kylling og ris er jo yummi :sikle: Bare send over restene til meg om du har :spise::ler: Jeg pleier heller ikke å ha den store matlysten når det er varmt ute, da er det best med kald drikke.

Du har sikkert fått god farge du nå som slikker så mye sol?!? :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Ble pølse med brød på oss, så vi tar det også temmelig lettvint...

Høres ut som du har deilige dager, både med kjæresten og sola. Godt å høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farge og farge fru blom....eller linky da ;) nei jeg er av den sorten med lys hud jeg, så farge er det så som så med :ler: men noe skille har jeg da fått...

Da har nedpakkingen startet;

Jippi....fått pakket to esker ikveld :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo:

Ble pølse med brød på oss, så vi tar det også temmelig lettvint...

Høres ut som du har deilige dager, både med kjæresten og sola. Godt å høre.

Jepp deilige dager både med sol og kjæreste, det har jeg :hjerter_rundt:

Og som du sier Kayli så der det godt med lettvint mat innimellom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvordan det er med lys hud ja. Stort sett blir jeg bare råssa og så går det over til hvitt igjen. Festlig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så flink du er til å pakke ;)

Ønsker deg ei god helg :klem:

Takk for det linky :)

Nå er enda en eske full....dette går så det suser ;)

Vet hvordan det er med lys hud ja. Stort sett blir jeg bare råssa og så går det over til hvitt igjen. Festlig :ler:

Hehe...nesten som du beskriver meg jo ;) ....har tenkt at nå skal jeg være flink å prøve å holde fargen...ta litt solarium hvis det blir dårlig vær. Men er litt skeptisk til solarium da :forvirret: ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og enda en eske er pakket.....jippi....

Da er snart dagens pakkeøkt over og jeg er klar til å stige ut i :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Leela_

:hallo: Innom for å ønske god helg!

Og så kan jeg også melde meg inn i klubben som hvit, evt blir jeg hummerrød hvis jeg er litt for lenge og litt for uforsiktig i sola.

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...