Gå til innhold

Croft`s Diary

LaraCroft

Anbefalte innlegg

Hei på dere jenter:) Hyggelig med visitter her :vinke:

Nå sitter jeg virkelig i det, jeg venter på arbeidsavtale som skal komme i posten neste uke en gang på en stilling 100% vikariat og i går kveld ringer en sjef i kommunen som jeg også har vært i kontakt med tidligere og sier han håper jeg søker på stilling han skal utlyse, også 100% stilling, og bedre lønn faktisk....bare hva skal jeg gjøre....venter spent på posten og så kommer en utlysning om ikke lenge.... :forvirra:

Men det gir en god følelse at jeg er ønsket da...og så er det i samme kommune da...hehe....

Så i dag klarnet jeg hodet mitt med shopping :tommel: det var morsomt det...ei venninne i fødselpermisjon med barnet og jeg, dro avgårde og brukte hele dagen i butikker....stakkars barn :Hehe:

Nei, det gikk så fint vettu...lillegutt var rolig hele tiden...

Men lommeboka mi fikk svi....fant overdeler og masse tilbehør....

Vi koste oss lenge med lunsj og :kaffe: mens lillegutt fikk sove og så bar det i vei igjen...det er så deilig altså å gå i butikker og faktisk finne noe man liker og som passer....pleier alltid og ikke finne noe når jeg har planer om det, men i dag gikk det så pengene flagret :klaske:

Og nå i kveld kommer venninne med mann og nyfødt og skal overnatte til i morgen....gleder meg...de bor 5 timer unna så det er ikke så ofte vi sees....gleder med til å se lille :babyjente: deres igjen:)

En god dag har det vært og det er så koselig når kjæresten hvisker meg inn i øret og sier " det er akkurat som jeg er nyforelsket igjen"... :hjerter_rundt: det gjør meg også nyforelsket og oser av kjærlighet :hjerter:

:juhu:

Endret av LaraCroft
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja så kom fredagen og venneparet med baby måtte reise tidlig pga lang reiseveg, men de kommer igjen på tilbaketuren....jippi :danse:

Kjæresten dro i et møte og jeg styret med mitt...Så kom kjæresten tilbake og sa han hadde parkert rett på utsiden av døra (det er liksom ikke lov siden vi bor i et borettslag)...så da visste jeg at det var noe på geng;)

Kjæresten skulle ta meg med på shopping, igjen???? Hehe....storkoste meg jeg, han ville spandere klær på meg. Så jeg fikk meg to par flotte bukser :)

Kvelden tilbrakte vi i sofaen med snack, leiefilm og hverandre....mhmhmhmhmhm :hjerte:

Lørdagen kom og sola tittet endelig frem, men vinden er fortsatt litt kald. Men ut på tur med venninne ble det likevel, og det var deilig det...Gikk i en time og tre kvarter, og varme ble vi, da det meste var motbakker i starten...puh...

Deretter bar det hjem, og klargjøring til årets første grilling...nam-nam...

Pakket sakene og kom oss avgårde til venneparet som holdt grillingen...kos det :-D

Søndag morgen og første pinsedag. Kjæresten ville at vi skulle være kjappe med frokost, slik at vi kunne ut på en treningstur. Har vært en stund siden han trente sist ( ikke det at jeg er noe bedre altså)...men det var godt det, varme ble vi og melkesyren kom smygende ;)

Deretter var det litt husarbeid på programmet mitt...og middag til kjæresten, som hele tiden sitter med masteroppgave. Skal bli godt når han blir ferdig med den, da er det sommerferie...

Så vasket vi bilen utvendig og ga oss selv en belønning på mc`milkshake med jordærsmak....det er nam det...

Og håpløse som vi er...herregud altså...kveldsmaten var kl ti om kvelden...mc`chicken... :eeeh:

Ja en begivenhetsrik pinse har det vært...og idag kommer venninne med nyfødt :babyjente: igjen og blir til i morgen...kos blir det også...

Vi har det veldig godt vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir jo nesten forelska av å lese her :hjerte:

Høres ut som om du og kjæresten har det kjempefint sammen.

Herlig å lese sånt.

Og så har du fått kose med liten baby og. Heldiggrisen :hjerte:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at jeg påvirker deg også da monja;) sender ut forelskelses vibber jeg :tommel:

Ja vi har det kjempegodt sammen...Det er så godt det :hjerter:

Var så koselig med babybesøk, og i disse prøveperioder kan dere jo tenke dere hvor påvirket jeg er blitt :ler2:

Blir så stille nå som dem er dratt også, er så kos å gå med :babyjente: på armen, men vi ser dem jo til helgen igjen da...

Endelig har :sol: kommet frem her, har vært fremme i tre dager nå. Ny rekord!!!

Har så lyst til å starte å sole meg litt, men det blåser jo så fælt... :fryser: . Men temperaturen har nå steget betraktelig, og var 18 grader kl ett. Så det begynner å ligne noe, for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med sol, da!

Skjønner du blir babysyk når du har småfolk på besøk - det blir jeg òg! De er jo så søte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest _Leela_

Hei hei, koselig å lese boka di. Høres ut som du har en herlig kjæreste. Håper ellers du har det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen hit Leela, koselig med nye "fjes":)

Ja, nå har vi vært heldige igjen, meg og kjæresten...Siden han er forsvarsmann må vi jo flytte på oss innimellom, og det er så ymse hva vi får av standard på boligene :klø: ....alt avgjøres jo på poeng i det systemet...Men vi har nå fått splitter ny leilighet... :danser:

Så det skal bli festlig å innrede noe som helt nytt, det eneste er jo at det mest sannsynlig ikke er ferdig til vi ankommer stedet, men det blir vel en løsning på det også...:)

Men dagen igår var ikke så bra...da hadde jeg en "crap" dag...hvor tankene mine gikk til at vi flytter bare lenger og lenger vekk fra familie og venner :tristbla: ...men hva kan man gjøre, slik er det bare...så etter en lettere "utblåsning" :cry: gikk det så mye bedre, og kjæresten er der for å trøste meg :troest: ... han er god å ha i slike stunder... veldig forståelsesfull og sier de tingene jeg trenger å høre... :hjerte:

Og dagen idag har det vært strålende :sol: og det er bare så deilig....men soling, nei det har jeg ikke fått tid til...

Det ble innvendig rengjøring av :reise: ( bilen - ikke reise ;) )....så da ble den klar til vi skal ut på tur i morgen...

Så bar det av sted til frisøren, mhm mhm mhm... der ble det farging av ettervekst og nye lysere striper...ble så fin atte ;)

Kom hjem og tok en enkel middag, rekker jo ikke så mye, når vi skulle få to besøk på kort tid...et besøk dekket vel og merke :is:

behovet mitt så da kan jeg ikke annet enn å smile fornøyd :icon_smile:

Så er det helgen da, reiser til konfiramsjon til tantebarnet mitt. Det skal bli koselig å se familie igjen. Og så greit når det er slike selskaper, det dekker som regel mange familiemedlemmer... Så da slipper jeg å ha dårlig samvittighet for at jeg ikke får besøkt alle i sommer før vi flytter...puh...

Men stakkar kjæresten...han sitter med masteroppgave og jobber og sliter...prøver å oppmuntre og kose med han når det lar seg gjøre...tida bare flyr av sted...det er jo snart innlevering jo...det skal bli godt synes jeg da...ferie og bare kos i en hel mnd... :danser:

Ja så har vi :humpe: som best vi kan da de siste dager, og bare håper det gir noe resultater om 14 dager...det hadde vært noe det... ;)

Spennende tider i møte:)

God helg til dere som måtte besøke meg her :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennendes tid nå ja, håper det blir resultat snart :babysmokk: Vi skal og så stå på nå i ukene som kommer :humpe: håper det klaffer kjapt :ler: Morsomt om vi hadde blitt gravide noenlunde på samme tid da :)

Ha en fin fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Leela_

Så spennende med flytting til ny leilighet da, men skjønner det er rart å flytte lengre og lengre fra venner og familie. Kjenner til følelsen selv om jeg ved siste flytting flytta mer i riktig retning. Godt å ikke være avhengig av fly lenger for å treffe venner og kjente. Men uansett må man bare prøve og være flink til å holde kontakten, så utrolig kjekt med internett da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så hyggelig med besøk her selv om jeg har vært unna i noen dager :)

Har vært i konfirmasjon til et tantebarn og det var så hyggelig å møte alle familiemedlemmer igjen....det var :sol: og stillestående, så bunadskledde kjæresten og meg, vi holdt på å smelte :ler:

Men vil jo ikke klage på dette været heller da, har jo ventet på det så lenge nå....

Fikk tatt en drøss med bilder (197), så nå er de delt på nett med de som ønsket seg dem....

Men det ble slitsomt etter selskapet da, når vi har så lang reisevei. Vi var vel ikke hjemme før kl halv to på natta. Må jo komme oss fortest mulig hjem slik at kjæresten kan fortsette med masteroppg. sin. Det er jo så kort igjen til innlevering.

Men gårsdagen var fin den. :sol: :sol: :sol: :sol:

Og mens kjærsetn jobber med oppgave koser jeg meg ute i solen og prøver å slikke sol... lå vel ute i to og en halv time....kos det :)

Må jo prøve å gjøre noe fornuftig selv om solen skinner også... ;)

Idag igjen blir nok en bra dag.

:sol: :sol: :sol: :sol: :sol: :sol: :sol:

Dog det tar en stund før solen kommer på riktig side av bygningen, så skal jeg ut å sole meg i dag med. Og må jo finne på noe godt til middag også da, siden verdens beste mann har bursdag idag. Men det blir garantert :is: til dessert i denne varmen....

Og så skal jeg gi han det han øsnker seg i gave....et ministativ til fotoapparatet og allover body massage.... ;)

Vi skal kose oss idag for å si det sånn....hvertfall når han har pauser fra oppgaven og i kveld når arbeidet er over....

Ha en strålende dag alle sammen :)

det skal hvertfall jeg :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...