Marna Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #821 Del Skrevet 13. mai 2008 NÅ kan vi hoppe, danse og utfolde oss for at det er 1 måned igjen til !!! :juhu: :banantroll: :dåne: God natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anea Skrevet 14. mai 2008 #822 Del Skrevet 14. mai 2008 :danser::danser: :hoppe::hoppe: :skaal: For 1mnd igjen!!! Skjønner godt du ikke har mye tid til overs til KG! Jeg sliter med å få oppdatert jeg også, og jeg bygger ikke hus (men jeg har en aktiv da Tar litt tid det også gitt!) Hvordan går det med husbyggingen? Er dere kommet langt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 14. mai 2008 #823 Del Skrevet 14. mai 2008 1 mnd til !!! :banantroll: :juhu: :juhu: :banantroll: :danser: :hjerte: :danser: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 14. mai 2008 #824 Del Skrevet 14. mai 2008 :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: 1 måned!! :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 14. mai 2008 #825 Del Skrevet 14. mai 2008 :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: 1MÅNED IGJEN!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 14. mai 2008 #826 Del Skrevet 14. mai 2008 :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: 1 mnd igjen :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marna Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #827 Del Skrevet 16. mai 2008 :danser::danser: :hoppe::hoppe: :skaal: For 1mnd igjen!!! Skjønner godt du ikke har mye tid til overs til KG! Jeg sliter med å få oppdatert jeg også, og jeg bygger ikke hus (men jeg har en aktiv da Tar litt tid det også gitt!) Hvordan går det med husbyggingen? Er dere kommet langt? Tusen takk for hopping og dansing! Tenk, nå er det under en måned igjen! IIIk! Skjønner det er hektisk med en aktiv gutt for deg ja! De vet å trimme foreldrene sine disse små Husbyggingen går sin gang, det går ikke så fort, siden vi gjør alt selv og i tillegg på kveldstid. Men i dag har vi støpet banketten (det som er under gulvet, som huset skal stå på, så det går fremover Blir så bra atte. Men pga den teite naboen blir vi ikke ferdig slik at vi får til å ligge over der på bryllupsnatten, det synes jeg er litt trist. Men men, sover noen timer på hotell også vi Og tusen takk for herlig engasjement fra madam_mim, Pysepus, sandra82 og *Siri* Jeg holder på med perlehjertene på kirkedekorasjonene, fikk 600 perler som skal trees... Har lagd to stykker nå, dvs brukt 60 av dem Men egentlig koser jeg meg masse når jeg sitter der, hører på musikk og slapper av Håper dere får en flott 17 mai i morgen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 19. mai 2008 #828 Del Skrevet 19. mai 2008 Du er flink til å lage mye fra bunnen av til bryllupet, altså :dåne: Perler hjerter, broderer bordkort osv.. Flink!! :-D Og tenk at snart er dagen her, det er jo bare helt utrolig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 19. mai 2008 #829 Del Skrevet 19. mai 2008 Ååå det nærmer seg for deg også ser jeg!! Blir bra når huset blir ferdig da! Er du i rute til bryllupet ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 25. mai 2008 #830 Del Skrevet 25. mai 2008 Hvordan er formen i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 25. mai 2008 #831 Del Skrevet 25. mai 2008 Hvordan er formen i dag da? Noen som har blitt drukket ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 25. mai 2008 #832 Del Skrevet 25. mai 2008 Noen som har blitt drukket ut? En smule! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 25. mai 2008 #833 Del Skrevet 25. mai 2008 En smule! Håper bruden kommer med referat! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 25. mai 2008 #834 Del Skrevet 25. mai 2008 Vil tro hun gjør det, men kanskje ikke med det første! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 25. mai 2008 #835 Del Skrevet 25. mai 2008 Vil tro hun gjør det, men kanskje ikke med det første! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 25. mai 2008 #836 Del Skrevet 25. mai 2008 Hørte jeg utdrikningslag?? Venter spent på referat!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. mai 2008 #837 Del Skrevet 27. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marna Skrevet 28. mai 2008 Forfatter #838 Del Skrevet 28. mai 2008 Er dere spente? Ja, har hatt et kjempefint utdrikningslag, skal prøve å få til et referat i kveld 16 dager igjen, IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK!!!! Rimelig stressa! Skal oppdatere listen min her inne nå først, har fått unna litt småtterier i det siste, DEILIG! Kommer plutselig med u-lag referat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 28. mai 2008 #839 Del Skrevet 28. mai 2008 :juhu: :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. mai 2008 #840 Del Skrevet 28. mai 2008 Vi venter i spenning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå