Gå til innhold

Marnas bryllupsdagbok

Marna

Anbefalte innlegg

Hm, begynner å bli litt småstresset i forhold til at vi ikke har bestemt oss for band! Aner jo ikke hvem som er flinke, og jeg synes god musikk er en kjempeviktig del av dagen!!! Åh :tristbla:

Forloveden har snakket med en som kunne anbefale noen band da.. men igjen usikker på om han har samme musikksmak som oss... :sur:

Hm, ikke lett dette... Bare et hjertesukk fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klem: :klem: Nå vet ikke jeg helt hva eller hvor lang tid det tar å bestille sånne ting, men tror ikke det er sånn kjempestress med mindre dere er veldig kresne på det... Det er fremdeles 10 mnd og en uke igjen! :rødme:

Tenk at det begynner faktisk å nærme seg litt mer nå... når det går ned i 9 og 8 mnd så føles det nesten som 6 mnd også blir det liksom 4 mnd også 2 også plutselig er vi der! :juhu:

Men sånn med musikk og band og sånt... ta det helt med ro! Det ordner seg til det beste, det gjør alltid det :) Dere finner nok ut av noe fint og smart noe! ...sånn som med temaet deres.. som er sååååå nydelig!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, Tassie, du er suuuuperflink til å få opp humøret mitt altså! Tusen takk for oppmuntring, den hjalp og varmet godt! :kose:

Er ikke så kresne nei, så vi får sjerpe oss en dag og bare bestille et band! Vi får si hva vi ønsker av musikktyper, og kan de de vi øsnker, ja da er det jo ikke noe problem. Det jeg er veldig skeptisk til er band som skal være så vittige og skal arrangerer selskapsleker og slikt. Var i et bryllup der det var sånn, åh, det ble så slitsomt!!!

Ellers får jeg alt for lite tid på KG for tiden, husriving krever sin kvinne! Det tar TID!!! Forloveden karte å rive deler av taket i kappsaga vår i kveld, så nå må vi kjøpe en ny en! Så unødvendig, da denne var tatt i bruk nå for 14 dager siden!!! :frustrert: Jaja, litt svinn må en vel regne med, overlever vel den utgiften også... Bare så surt...

Jeje, da er det :dusje: og sove tid her. Ha det fint så lenge alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

:hallo:

Ser ut som Marna har nok å henge fingrene i for tiden :) Selv om det må være slit å rive hus, så må det jo være spennende også - det er jo noe bra som kommer ut av det liksom :tommel:

Band... det må være vanskelig å velge... :sjenert: Men når det gjelder sånne som har show så kan det bli bra - ble veldig bra i bryllupet til mamma og stepaps :) Tror det kommer veldig an på gjestene også. Vi kunne ikke hatt det :ler: Rart nå, vi kommer i den delen av planleggingen som faktisk har med bestemmelser å gjøre :) HERLIG! :hjerte:

Ellers så vil jeg sende deg en stooooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ballerina!! Ja, Marna har alt for mye å gjøre om dagen... :sjenert: Desverre må KG bli nedprioriert i en hektisk hverdag! Egentlig har jeg jo min første ferie, men den blir ikke særlig avslappende.. Ja, det er spennende å rive hus, finner både gamle julekort fra 1958, 5 mynter fra gammel tiden og et gammelt negativ fotografi som vi skal framkalle. Og ja, det er jo noe bra som kommer ut av det, vi kommer et steg nærmere husbygging!! :tommelopp:

Ellers så ringte de fra panduro på onsdag for å fortelle at alle 650 satengrosene var kommet samt de ringene til stetten på glassene! Så nå får vi planlegge en dag å dra til byen for å hente de, jeg gleeeeeder meg til å betale og få den utgiften ute av verden! :ler: Og ikke minst til å prøve se hvordan hele "settingen" kommer til å bli!!! :hopper:

Og i kveld har jeg vært på besøk til min snart 90 år gamle spreke mormor og hatt det trivelig sammen med tanter og onkler mm... De har satt av datoen og gleder seg MASSE!!! Ble en :skaal: og to også :) Har hatt det sååå koslig!!

Ellers så vil jeg sende deg en stooooor :klem: og :blomst: til ALLE!!! Fordi dere fortjener det! Sov godt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja, det er jo noe bra som kommer ut av det, vi kommer et steg nærmere husbygging!! :tommelopp:

Så nå får vi planlegge en dag å dra til byen for å hente de, jeg gleeeeeder meg til å betale og få den utgiften ute av verden! :ler: Og ikke minst til å prøve se hvordan hele "settingen" kommer til å bli!!! :hopper:

Og i kveld har jeg vært på besøk til min snart 90 år gamle spreke mormor og hatt det trivelig sammen med tanter og onkler mm... De har satt av datoen og gleder seg MASSE!!! Ble en :skaal: og to også :) Har hatt det sååå koslig!!

Det er så bra at dere har kommet igang med rivingen så det neste steget faktisk blir husbyggingen! Håper dere får det greit videre i det prosjektet.. synes dere har hatt altfor mye å streve med der, så nå kan det ikke bli verre, nå blir det baaaare bedre :):klem: :klem: :klem:

Jippi for panduro-tingene :juhu: Det blir moro kan jeg tenke ja! Jeg også var sååå gira når jeg skulle ut og faktisk kjøpe alt som var planlagt å kjøpe der... (bare at jeg ikke bestilte sånn at de seff ikke hadde mine ting der da :ler: ) Det blir såååå fint! :hoppe:

Oi ja de begynner å bli gamle de bestemødrene altså! Synes nesten det er ille nok at mamma og pappa blir pensjonister, men at farmor er hele 90 år er nesten helt rart! Så koselig det hørtes ut :) Hos oss så regner vi egentlig ikke med at våre besteforeldre lever til bryllupet vårt, men så blir det heller en fin overraskelse om de faktisk gjør det :)

Stooooooore :klemmer::klemmer::klemmer: på Marna også! fordi DU fortjener det! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tassie:

Ja, det er HERLIG å ha kommet så godt i gang med husrivingen. Og siden de andre er på jobb nå, har jeg formidagenen for meg selv til internett og litt brodering og tvtitting. Deilig!!!

Og i går kveld kom svigerfar (han er skikkelig ivrig til min store :overrasket: ) og søsteren til forloveden kom også og hjalp til. Hun hadde jeg ikke ventet at skulle dukke opp i det hele tatt! Hun har ikke vært noe for dette prosjektet slik som hele svigerfamilien min har vært. Derfor er det så godt å være i gang slik at de får se en gang for alle at dette virkelig skjer, det er ikke bare snakk. :tommelopp:

Og ja, satser virkelig på at naboene slutter å klage og syte og lar oss bygge huset vårt!!! Og krysser alle fingre og tær for at kommunen skal ta til vett og fatte vedtaket om husbyggingen slik at de som evt skal klage på huset kan klage og så vi endelig får avgjøre saken! Alt er så uendelig komplisert, håper virkelig ikke det er dette alle unge førstegangsetablerende husbyggere blir møtt med! Utrolig berg og dalbane følelsesmessig, men det kan bare gå oppover nå satser vi på!!!! *bankibordet* :duskedame:

Jeg var også gira da jeg skulle på panduro å kjøpe alt, men det hele endte som hos deg Tassie, de hadde jo ikke noe av det jeg skulle ha! Så derfor er alt bestilt og nå klart for henting!!! Så på lørdag blir det tur, og en hel fridag fra husriving :juhu: Små gleder som dere forstår, hehe. Gleder meg til å starte å pusle med dette om ikke så alt for lang tid, håååååååper det blir like fint som oppi hodet mitt da :ler:

Ja, det er rart det med besteforeldre, jeg har fortsatt 3 som lever, mens forloveden har kun en farfar. Mormor og forlovedens farfar er over 90 når vi gifter oss, så de regnes virkelig som en bonus om de får til å være med på vår store dag. Er jo slitsomt med så mye folk og inntrykk, så jeg håper de i allefall får bli med i kirke og på middag. Pappas foreldre er 80 og relativt spreke, men de kan plutselig få det for seg at de ikke kan komme likevel av ulike grunner. Så alt i alt blir besteforeldrene en STOR bonus om de får til å komme ja!!!

~~~~~~~~~~

Ellers har jeg fått tiaraen min, men er litt usikker på om jeg blir å bruke den. Kjøpte den på qxl, og den var veldig fin, men den var endel mindre en jeg hadde sett for meg. :kjefte: Så jeg får se om det blir den eller ei... :sjenert:

:love: :love: :love: 10 MÅNEDER IGJEN TIL VÅRT BRYLLUP :love: :love: :love:

Tudelitu for nå, ha en fin dag alle sammen! :klemmer::klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal håpe og krysse fingrene alt jeg kan for at dere er ferdig med alt det dumme med tanke på husbyggingen :klem: Nå skallll det bare bli bedre! Bedre og bedre, dag for dag :jepp:

Det blir kjempegøy på lørdag da :juhu: Endelig begynne med alt dilldallet :) Men du har jo allerede gjort et utrooolig krevende detaljarbeid! Du er så flink så! :kose:

Dumt med tiaraen da... jeg husker ikke helt om det var noe bilde på den, men det er ikke alltid man trenger å ha tiaraen så veldig 'stor'.. du kan jo kanskje prøve noen forskjellige i noen butikker så finner du kanskje ut om du vil ha den eller ikke? :) Min tiara er ganske liten egentlig, men etter å ha prøvd den så er den faktisk i største laget! Men jeg er jo så liten og hodet mitt er sikkert også mye mindre enn alle andres :ler:

Jippi for 10 måneder igjen!!!! Dette kommer til å gå kjempefort! :love: :hjerte:

:klemmer::klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, begynner å bli litt småstresset i forhold til at vi ikke har bestemt oss for band! Aner jo ikke hvem som er flinke, og jeg synes god musikk er en kjempeviktig del av dagen!!! Åh :tristbla:

Forloveden har snakket med en som kunne anbefale noen band da.. men igjen usikker på om han har samme musikksmak som oss... :sur:

Hei Marna, den tanken der skjønner jeg. Hvem vet egentlig hva som er bra før de står der. Noen kan sikkert synes at et band er veldig flinke, mens andre kanskje synes at de er dårlige. Ikke lett det der altså.

Hurra for riving av hus, så bra å komme igang. Det er mange opp og nedturer med et sånt prosjekt sikkert, men vi krysser det vi har for at det skal gå bra.

Panduro har jeg gitt opp som butikk. Alt jeg skal ha må bestilles uansett. Jeg vet ikke hva det er med de butikkene der, har de ikke lager..? Men nå har jeg også bestilt alt på nett. Kostet ikke så mye å få det i pakke og da får man alt samlet. Men det er litt vanskelig å bestemme seg på nettet om hva som er fint. Liker å kjenne på ting jeg. :ler:

10 måneder igjen, det har vel gått ganske fort eller? I morgen har vi 1 år igjen, regner med en liten fest hos meg i dagboken min på dagen. :duskedame:

Endret av Pesto
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og ønsker deg en god helg :klemmer: Håper bestillingen er helt i orden og at dere får det dere skal!

....tror iallfall det var idag dere skulle hente på Panduro....?

Iallfall så må dere ha en kjempegod helg! :klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for innlegg i dagboka mi Tassie og pesto!

Tassie: NÅ begynner alt dilldallet ja, endelig!!! :) Har fått hamstret det jeg skal, så nå er det bare å sette av tid til å faktisk gjøre det! :ler: Og ang tiaraen, skal prøve litt i brudebutikk neste gang jeg er i storbyen, og se litt på utvalget deres... Kan godt hende at denne er akkurat passe stor, bare så vanskelig å se for seg mtp hårfrisyre og slikt... Og ja, det var på lørdag vi var på panduro, fikk handlet alt nødvendig, fikk til og med 20% rabatt på mine 650 satinroser :fnise: Det liker vi :) Vi har kost oss masse i helgen, lå over i 2 netter hos min bror, fikk møtt to venninner på kaffe og fikk også tid til å besøke bestisen min som i tillegg hadde besøk av flere venner vi kjenner (det rimte til og med *kniiis*) Sååååå koslig alt sammen!! Håper du også hadde en superfin helg!! Får ønske deg en fin fin uke Tassie vennen!

Pesto: Sååå koslig å se deg her altså, jeg gleder meg over de små ting jeg :) Jeg var inne på tanken å bestille alt på nett via panduro sine sider jeg også når jeg oppdaget at de ikke hadde noe av det vi ville ha i butikken. Men da jeg så på nettsiden til panduro, så jeg at rosene jeg skulle bestille ikke var de samme på nettet som i butikken. Og da jeg snakket med butikken sa de at de tar de rosene fra en annen leverandør. Så da turte jeg ikke bestille via nettet, vanskelig å se fargeforskjeller ol på nettet. Og de var endel billigere i butikken også. Men synes de har alt for lite lagerkapasitet ja, de bestiller jo ikke opp nesten ingenting! Feks satinbåndene jeg skulle ha hadde de hele 7 stk ruller igjen av, og jeg vet de fikk dem inn forrige onsdag! Teit. Men veldig fornøyd nå da når jeg kan få startet litt med syslingen :)

Åh, tenkte meg innom boka di på "1 år igjen" dagen deres, men det gikk i glemmeboken et sekund og jeg har ikke hatt nettilgang i helgen. Så derfor, YEY, endelig under et år igjen!!! :juhu: :juhu: Skal oppdatere meg i boka di i morgen jeg! Gode klemmer kommer til Pesto fra meg :klemmer:

Da er det lalle tid for meg, begynner å bli forkjøla, å i morgen er siste feriedag... Og ute er det bekkmørkt. Høsten er her jenter!

:danser: :danser: I morgen begynner saksbehandleren i kommunen på igjen etter sommerferien, nå kan ting endelig skje igjen!!! Nå er det å krysse fingre og tær for at han skal få tid til vår hjertesak (vet, hørtes utrolig egoistisk ut, men vi sendte jammen inn søknaden tidlig i mai...) :danser: :danser:

Natti natti :søvn: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en kjempekoselig tur dere hadde :)

Skulle nesten bare mangle å få litt rabatt på sååå mange silkeroser altså :ler: Men det var jo kjempebra at dere fikk det! Alt man kan spare på er jo kjempebra! :hoppe:

Også er jeg innom og krysser fingrene for at kommunen skynder seg litt!

:klem: :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:forkjola: :forkjola: :forkjola: *host* *hark* *tett i pappen*

Blæ, er hjemme fra jobb i dag, det er sååååå kjedelig for jeg orker ikke å gjøre en dritt... Alt av bryllupsmateriale ligger klart og jeg skulle ryddet her hjemme i toppetasjen her vi bor. Men det må bli en annen dag tror jeg... Forloveden jobber overtid så jeg er hjemme alene og sitter nå her da. Fri i morgen, så starter jeg på jobb torsdag på ettermiddagen.

I går kveld fant jeg og forloveden ut hvilket band vi ønsker skal spille i bryllupet! :danser: Så mamma skal ringe dem i kveld for å høre om de er ledige den dagen :) Rimelig spent, hadde vært typisk om de heller ikke kan nå da... Den som lever får se! Ordner seg sikkert :jepp:

Og i går kveld diskuterte jeg og forloveden solosanger som skal synges i kirka av en mannlig solist (aner ikke hvem ennå...) Tror vi ønsker "amazed" og "ingen er så nydelig som du". Er så mange fine sanger, så jeg skulle gjerne hatt med 10 sanger jeg :sjenert: Men får vel spare gjestene fra en 3 timers vielse :hoho:

Tett pappen og en svett :klemmer: til den som tør å ta i mot :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er utrolig mange fine sanger/musikkinnslag man kan ha ja :) Vi er i et musikkmiljø også, så har flere venner som kan bidra. Men 3 timers vielse bør man vel unngå ja :ler:

Kanskje vi skal lage konsert i stedet :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er utrolig mange fine sanger/musikkinnslag man kan ha ja :) Vi er i et musikkmiljø også, så har flere venner som kan bidra. Men 3 timers vielse bør man vel unngå ja :ler:

Kanskje vi skal lage konsert i stedet :tunge1:

Åh, så heldige dere er!!! Ingen av våre venner er særlig musikalske (slik at de synger eller spiller), så det må vi sette bort vi. Men finner sikkert en mann som kan synge, men det er jo veldig fint når feks en venn/venninne synger! Jaja, lite å gjøre med det...

Tihi, ja er med dønn på å lage konsert :) Må bare vente til døgnets tider blir utvidet til 30 timer... :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kjefte::kjefte::kjefte: Hadde skrevet DET innlegget, og nå forsvant det!!! Er det muuuuulig??

Hmf... Jeje. I dag har jeg vært flink synes jeg! Dro ned til byen i dag tidlig og sjekket ut frisørsalonger for brudehåroppsetting. Har 5 salonger, derav jeg glemte av to som jeg må høre med siden(plass en og to). Den tredje er uaktuell ettersom min kjære skal fikse håret sitt der den dagen. Og på den fjerde plassen var de kjempeblide og utrolig imøtekommende. Det er en liten salomg, men ettersom jeg ønsker at mine to forlovere også skal være sammen med meg før vielsen og ordne håret på samme salong, så skulle det gå i orden og de kunne fikse flere folk den dagen. Ønsket meg hjerteligvelkommen tilbake og ønsket sterkt at jeg ble "deres kunde". Sjønner jo det, men fint å høre alikevel synes jeg da... De tok 290 kroner halvtimen for brud, og jeg tror hun sa 270 for prøvetime ca 14 dager i forveien (hører hvordan jeg vil ha det og setter det opp sånn ca som det blir)

På den femte plassen ble jeg møtt av en dame som virket sur og stresset. "2000 for det" sa hun kort og da jeg spurte om sminke kom i tillegg svarte hun at det selvfølgelig kom i tillegg og at det var minst 2-300 kroner, hvis prisene ikke hadde gått opp til neste år da... Ble litt satt ut av den dama jeg, så jeg glemte helt å spørre om prøvetime og slikt... Så der vil jeg ikke, uansett om de er flink eller ikke ønsker jeg ikke at jeg eller noen av mine forlovere skal bli utsatt for hun der altså!!! Makan til kvinnemenneske!!

Og hjertet mitt er tuuuusen ganger lettere. For alle de 600 satinrosene jeg skal bruke til invitasjon og serviett stod det i "oppskriften" at de skulle sys på for hånd!!! Tenk deg det arbeidet da, grøss. Så jeg har vurdert lim, men det blir nok ikke noe fint, for da kommer limet til å komme gjennom silkebåndet og det blir ikke pent... Så dama på hobbyshappa anbefalte med slike suuuupertynne limputer men kan forme slik en ønsker, det skulle sitte godt! Kjøpte de, og jeg er i himmelen! :danser: Ordnet et sett med invitasjon, serviett og rose på stetten da jeg kom hjem, og jeg ble så fornøyd at det fremdeles står fremme på stuegulvet :)

Måååå jo bare vise frem da :jepp::jepp::jepp:

Oversiktsbilde over alle tingene

Servietten. Og middagstallerkenen i serien vi skal ønske oss til bryllupet

Nærbilde av servietten. (Dette er ikke serviett typen vi skal bruke da, har ikke funnet den ennå. Men den skal være hvit, bare tykkere. Dere ser i allefall ca hvordan det blir)

Bryllupsinvitasjonen

Og bordkortet uten brodert navn på enda

Resten av dagen er gått med på riving/rydding av hus (jeg var stoooor på å kutte lange planker så de passet i tilhengeren, endel redd kappsagen, men jeg har fortsatt 10 fingre :ler: ) og jentekveld med to venninner. Og nå sitter jeg her, skikkelig GIRA, er glad og forelsket. Samboer er så søt, han poengterer så ofte at han virkelig GLEDER seg på å gifte seg med meg, og til vi (forhåpentligvis) skal få en baby! Er så godt å høre, og jeg gleder meg minst like mye til begge tingene. Åh, er godt å være Marna, tross forkjølelse og teite naboer og kommune. Men de tenker jeg minst mulig på, det SKAL ordne seg! Det gjør jo det for snille piker :sjenert:

Må vel komme meg i seng da, skal på første jobbdag etter ferien i morgen ettermiddag. Åh, jeg liker så å være oppe om natten, det er så stille og godt da! Men men, søvn må man ha, er vel bare å komme inn i rutinene igjen...

Så da sier jeg god natt til alle!!! :søvn: Masse :klemmer::klemmer::klemmer: kommer fra en sliten, gira og forelsket Marna :rødme: !!!

*Edit: Linkene fungerte selvsagt ikke, måtte legge inn dem enda en gang... hehe, er visst sengetid her nå*

Endret av Marna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åhh, synes du har vært så flink! Ble kjempefint med de rosene på, og jeg kan tenke meg du var glad du slapp å sy de på for hånd :ler:

Rart hvordan noen mennesker i serviceyrker oppfører seg altså - hun ene du hadde snakket med hadde tydeligvis ikke hørt om vanlig folkeskikk.. men det blir jo hennes tap det! ;)

Håper forkjølelsen din går over etterhvert!

:klemmer: til deg, håper du får en fin dag i dag også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Marna! :klemmer:

Så du også har begynt å sjekke frisør nå ja... kanskje jeg må få satt igang en gang snart istedet for å bare si det hver bidige dag til meg selv :ler: Synes du burde velge de som var koselige jeg... det betyr så utrolig mye på selve bryllupsdagen at man har hjelpere (av alle slag) som er hyggelige og har lyst til at dere skal få en fin dag, og da blir også dagen myyyye mye bedre! Også synes jeg faktisk det hørtes ut som en grei pris også :)

Det må være utrolig deilig å slippe å sy de for hånd etter alt det du har sydd! Og det ble jo såååå fint!! Lim på silkebånd har jeg prøvd selv, og jeg kan garantere at det ikke blir fint ja :ler:

...også kunne jeg ikke la være å se den asjetten du hadde lagt det på.. det er akkurat sånn som vi drømmer om å få til bryllupet :ler:

Men du får ha en god dag på jobb! Gleder eller gruer deg til å begynne på'n igjen? Jeg synes det var godt med ferie, men til slutt så syntes jeg det ble litt kjedelig, så jeg er litt glad for at skoledagene har begynt for fullt og det er normal rytme igjen :)

:klemmer::klemmer: på Marna-jenta mi :hoppe: Og vet du hva? Det er under 300 dager igjen! 296 hvis jeg ikke husker feil! :hoppe:

*krysser fingrene fortsatt for at kommunen skal ha tid til deres sak*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MellonCollie:

Åh, tuuusen takk for skryt! Å ja, ble så lettet for å slippe å sy, hadde bare blitt knotete og ikke pent det. Og all den tiden jeg kan bruke på andre ting da :jepp:

Kjemperart at dama ikke lærer seg en mer normal måte å snakke på, fikk høre i går kveld at det er enda ei slik sur dame på salongen, egentlig bare ei grei på min alder som jobber der. Så det blir deres tap ja, for dit skal jeg ikke.

Litt bedre av forkjølelsen i dag, du får ha en knallfin dag du også!! :klemmer:

Ballerina:

Takketakk!!!! :) åh, så snill og søt du er :juhu:

:klemmer: til Ballerina jenta med ønske om en flott dag!

Tassie:

Heisann!

Ja, jeg og har startet med frisør-leting... Så du får bestemme deg for en dag og si "NÅ eller aldri". Ha det som et mål for dagen og etterpå kan du få unne deg noe ekstra om det hjelper på motivasjonen. Jeg er i allefall slik, må ofte en gulrot til :ler:

Hittil kommer jeg garantert til å velge den lille salongen med koslig personale, men må høre med de to andre før jeg booker timen(e) :) At man skal bruke 2-3 timer på en frisør i løpet av bryllupsdagen sin er egentlig litt sært å tenke på, derfor er det viktig å ha herlige snille folk rundt en som lager rammen før vielsen. Og gleder meg sånn til å sitte å fnise sammen med forloverene mine! :hoppe:

Og prisen var heller ikke avskrekkende nei, hadde som smått regnet med over 3000 jeg for prøvetime og oppsett selve dagen. Nå blir det 2000 for hele pakka hvis jeg bruker 3 timer, og det tror jeg blir passe tid, regner med de vet hvor lang tid de skal sette av etter prøvetimen.

Helt himmelsk å ikke måtte sy dem på for hånd, for den type sying liker jeg IKKE! Sparer masse tid og jeg trenger ikke bli irritert over at det ikke går fort nok :ler:

Bare å ønske seg slike tallerkener i bryllupet det ;) Serien kommer fra 'Villeroy & Boch' og heter 'Grey Pearl'. Knallfint og tidløst (men dyyyrt), vi vurderer å ønske oss kaffeservise i samme serie også.

Joda, nå har jeg hatt ferie i 3 uker, men kunne godt tenkt meg litt til... Føler ikke at det ble tid til noe i år, men slik er det nå en gang da. Så jeg går på jobb med en visshet om at nå kommer høsten og ting kommer til å skje og tiden vil helt sikkert fyke avsted! Og jeg er glad for at jeg har en jobb å gå til jeg :-D Blir nok godt med normal rytme igjen ja, særlig når man glemmer hvordan det var å ha ferie :tunge:

Juhu, under 300 dager & netter til vi er :bryllup: Ikke verst altså!!

:klemmer::klemmer: tilbake på Tassie-jenta mi!!! :kose:

Ønsker deg en fin fin dag!

-------------------

Mamma ringte i sted og sa at bandet vi nå har bestemt oss for mest sannsynlig er ledig den 14.06.2008 :) Skal få det bekreftet i kveld :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...