Gå til innhold

Hvilken film/tv-serie gråter du alltid av?


Gjest Frysepulver

Anbefalte innlegg

Gjest Frysepulver

Nevn gjerne sted i filmen/episode etc :)

For meg er det disse:

Frieriet mellom Monica og Chandler i Friends

Siste episode av Friends hvor Rachel kommer inn til Ross og sier "I got off the plane"

Siste episode av Sex and the City når Carrie sitter på huk i resepsjonen på Paris-hotellet og Big kommer inn

Notting Hill: når Julia R. står foran den godeste Hugh og sier det om at hun egentlig bare er en vanlig jente etc.

Amerika for mine føtter (barndommens høydare for min del): når Eddie Murphy tar av sløret på bruden også viser det seg at det ER hun han elsker

Dette var de jeg kom på i farten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest DyneTryne

Alle er fra den første lillefotfilmen:

Når mamman har dødd og lillefot ikke skjønner det

når han gamlefardinoen prøver å trøste og lillefot sier "Jeg har vondt i magen :("

når han tror han ser mamman sin og løper bort og slikker, men så er det bare skyggen :grine:

masse annet innimellom som jeg har fortrengt

når han kommer til den store dalen og treffer besteforeldrene igjen :grine: :grine: Herregud og faen jeg skal aldri se den filmen mer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle er fra den første lillefotfilmen:

Når mamman har dødd og lillefot ikke skjønner det

når han gamlefardinoen prøver å trøste og lillefot sier "Jeg har vondt i magen :("

når han tror han ser mamman sin og løper bort og slikker, men så er det bare skyggen :grine:

masse annet innimellom som jeg har fortrengt

når han kommer til den store dalen og treffer besteforeldrene igjen :grine: :grine: Herregud og faen jeg skal aldri se den filmen mer!!

Tror jeg har sett den filmen, men husker ikke dette. Likevel fikk jeg gråte-følelse av det første der :tristbla:

Jeg gråter ALLTID av Pearl Harbor jeg da. Når Josh Hartnet dør :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DyneTryne

Jeg gråter på titanic når leonardo blir mobbet av de rike mennene og ikke får drikke cognac og røke sigar med dem APRILSNARR!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frysepulver
Alle er fra den første lillefotfilmen:

Når mamman har dødd og lillefot ikke skjønner det

når han gamlefardinoen prøver å trøste og lillefot sier "Jeg har vondt i magen :("

når han tror han ser mamman sin og løper bort og slikker, men så er det bare skyggen :grine:

masse annet innimellom som jeg har fortrengt

når han kommer til den store dalen og treffer besteforeldrene igjen :grine: :grine: Herregud og faen jeg skal aldri se den filmen mer!!

min kusine fortalte fra denne filmen da vi var små, så jeg har alltid nektet å se den

Tror jeg har sett den filmen, men husker ikke dette. Likevel fikk jeg gråte-følelse av det første der  :tristbla:

Jeg gråter ALLTID av Pearl Harbor jeg da. Når Josh Hartnet dør  :grine:

:overrasket: Da skal jeg IKKE se den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste episode av Cold Feet (Kalde føtter).

De siste episodene av Dawson's Creek der Jen dør og slikt.

Shadowlands og The Color Purple er også filmer som får meg til å gråte like mye hver eneste gang. Synes også My Girl er forferdelig trist, samt Lillefot og vennene hans og Løvenes konge, der faren dør.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud dette kommer jeg til å angre på at jeg skriver :ler:

Jeg kan ikke engang huske alt jeg har felt en tåre for, men den siste gangen det skjedde... var når jeg så siste episode av sesong 3 - The O.C (slutt scene)

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gråter MYE og til MANGE filmer.

"Bridges of Madison County", på slutten av filmen når hun (Meryl Streep) sitter i bilen sammens med mannen sin og han (Clint Eastwood) sitter i bilen foran...

"Åndenes hus", når Meryl, igjen, sitter på kafe sammens med Glenn Close, og hun stryker henne over armen... da gråter jeg over disse to fantastiske skuespillerne!!!

"Høst i New York", når han (Richard Gere) finner igjen klokken sin etter at hun (Winona Ryder, som forresten er fantastisk pen i denne filmen), er død.

Flere kommer etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gråter også av Lillefot-filmen (den første). Så trist når han mister mamma'n sin :(

Samme med Løvenes Konge, når Pappa'n til Simba dør.

Og så blir jeg litt rørt når jeg ser extreme makeover f.eks. og når de folka som er med griner og er så glade.. :sjenert:

Endret av Mediocre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sex og singelliv, når Carrie har fortalt Aiden (?) at hun har vært utro, og han kommer til bryllupet, og begge elsker hverandre, men han klarer ikke være sammen med henne!

*HULK*

:grine:

(Og når moren til Lillefot sier: "Du må følge hjertet ditt!")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Den friends-episoden der Ross hadde holdt på med hun kopi-dama og Rachel og Ross har en kjempekrangel når Rachel finner ut av det.

Ross sier at dette kan ikke være slutten,og så sier Rachel: det er visst det eller noe sånt.

Griner alltid :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud dette kommer jeg til å angre på at jeg skriver :ler:

Jeg kan ikke engang huske alt jeg har felt en tåre for, men den siste gangen det skjedde... var når jeg så siste episode av sesong 3 - The O.C (slutt scene)

;)

Samme her, pluss den aller siste episoden - så du er ikke alene i hvert fall. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Når hovedhunden til familien Bundy (i TV-serien med samme navn) dør.

* Når moren til Homer Simpson (i Simpsons) drar fordi hun er forfuglt av politiet.

* Og en lang rekke barnefilmer (spesielt Disney) som jeg så da jeg var liten.

og litt på siden

* Fola, fola blakken (sangen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så som i himmelen

One tree hill episoden der Keith blir drept

Sluttscenen i Brokeback Mountain

Grey's Anatomy episoden der han stakkars fyren våkner fra koma etter mange år, og kona vil ikke møte ham. Hun har fått seg ny mann og alt. STAKKARS STAKKARS mannen :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest *Tara*

En film jeg så på TV2 igår kveld/natt: "Mitt liv som hus" - forferdelig trist :grine:

Når det gjelder sanger, så gråter jeg hver gang jeg hører "Hurt" med Christina Aquilera ... og Fola, fola blakken - som minner meg om mor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prestekrage
Notting Hill: når Julia R. står foran den godeste Hugh og sier det om at hun egentlig bare er en vanlig jente etc.

Åhhh, du er ikke den eneste: Har sett filmen et unevnelig mange ganger og tårene triller HVER gang.

Ellers er jeg ei skikkelig sippegurine når jeg ser på film/serier. Kan få tårer i øyekroken av å høre gleden hos Lottovinnere tilogmed!!!

Er spesiet svak for fødsler- spes dramatiske med premature (egen erfaring).

Siste episode av "6 feet under" fikk jeg nesten ikke sammenhengen i pga hulk og tårer....

Endret av prestekrage
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Extrem oppussing USA gråter jeg av nesten hver gang. Og istid. Gråter egentlig av ganske mye jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle er fra den første lillefotfilmen:

Når mamman har dødd og lillefot ikke skjønner det

når han gamlefardinoen prøver å trøste og lillefot sier "Jeg har vondt i magen :("

når han tror han ser mamman sin og løper bort og slikker, men så er det bare skyggen :grine:

masse annet innimellom som jeg har fortrengt

når han kommer til den store dalen og treffer besteforeldrene igjen :grine: :grine: Herregud og faen jeg skal aldri se den filmen mer!!

:grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...