Gå til innhold

Hvilken film/tv-serie gråter du alltid av?


Gjest Frysepulver

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lever meg veldig inn i handlingen når jeg ser på film og TV, og tyr lett til tårene, men det er ikke så mange ting som rører meg like sterkt etter å ha sett det 50 ganger. Men her er noen kandidater.

TV-serier:

Juleepisoden av Akutten sesong 1.

De siste 10 minuttene den siste episoden av Seks fot under

Når Jane utrykker sin glede over sin forlovelse med Bingley ovenfor Lizzy i miniserien Stolthet og fordom

Når kaoset når sitt klimaks og Giles redder dagen i episoden "The Wish" i Buffy.

De siste minuttene av "The gift", siste episode av sesong 5 av Buffy.

Film:

Dead Poets society

Eternal Sunshine of the Spotless Mind

Og litt flaut men: President Whitmores tale i Independence Day

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg så også på den filmen på tv 2 natt til søndag..tårene rant for harde livet.

sleepers er en film jeg gråter av hver gang jeg ser den..jeg har ikke sett den alt for mange ganger men de gangene jeg har sett den har jeg gråti..men den filmen/serien jeg har gråti mest av er tsunami aftermath..da gråt jeg så og si gjennom hele første delen og gråt litt etterpå og.

Endret av sebra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

Jeg er også en sånn sippeguri. Gråt på fredag da jeg så Happy Feet...

Dead poets society - er en skikkelig grine film!

Ringenes Herre - return of the king, da den ene hobitten synger "hjemlengselsangen" akkurat da den store krigen bryter ut..

Ellers så griner jeg mye, både til filmer, nyheter, bøker, etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den friends-episoden der Ross hadde holdt på med hun kopi-dama og Rachel og Ross har en kjempekrangel når Rachel finner ut av det.

Ross sier at dette kan ikke være slutten,og så sier Rachel: det er visst det eller noe sånt.

Griner alltid :grine:

"Then how come it is....." Kjempetrist!

Synes også filmen Den grønne mil er utrolig trist, gråter vel minst hele siste halvtimen av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*La vita e bella -helt på slutten, når den amerikanske tanksen dukker opp. jeg trenger ikke se resten av filmen, kan bare sette på den scenen og tåren triller på et øyeblikk.

*Titanic -stort sett sammenhengende fra isfjellet treffer... :sjenert:

*Siste episode av Dawsons Creek

*Siste episode av SATC

*Finding Neverland.

...og veldig mye annet. Er reltivt lettrørt, for å si det mildt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig emosjonell, men likevel har jeg aldri grått av Titanic 8og jeg ELSKER den filmen) :forvirret:

Men jeg har grått av:

* Finding Neverland (men bar en gang, og det var 3 gang jeg så den..) da Moren dør.

* Min beste venns bryllup

* Brudens far

* Mens du sov

* og sangen Nobody Wants to be Lonely

De fire siste fordi jeg så de på nettene da jeg ble dumpa av en fyr som 14-åring, og da sitter følelsen igjen når jeg ser de (eller hører sangen da)

Også grein jeg for 5 år siden, i Mammas 40 års lag da pappa sang sangen "Close your Eyes" av James Taylor, mens onkel spilte gitar, på grunn av refrenget:

"So close your eyes

You can close your eyes

It's all right

I don't know the love songs

I can't sing the blues anymore

Oh, but I can sing this song

And you can sing this song

When I'm gone"

Også gråt jeg da jeg skulle fortelle han for noen mnd siden hvorfor jeg gråt så fælt den kvelden! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kermit

Shadowlands - Etter at Joy har dødd og Lewis og Douglas sitter på loftet og griner.

Tornefuglene- Når Ralph dør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg griner alltid en skvett på slutten av "Løvenes konge", når Simba går opp på fjellet og lar kongebrølet runge utover savannen.... Ungene holder på å dø på seg når jeg sitter der å snufser...... :sjenert:

Og gjennom stort sett hele "Broene i Madison County". Sepsielt under den badekarscenen.... " ...yet I was more myself then ever before..." ...hulk og snufs....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får klump i halsen av Donnie darko filmen. på slutten der når "mad world" sangen spilles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Jeg er ganske lettrørt har jeg funnet ut, og tårene presser seg ofte på. Jeg gråter når jeg ser Løvenes Konge, og selvfølgelig Lillefot..

Jeg gråter av The Shawshank Redemption, når Tommy blir skutt.

Jeg gråter av slutten på Donnie Darko som det også ble nevnt over her.

Jeg gråter av Band of Brothers, særlig den episoden hvor de oppdager konsentrasjonsleiren.

Jeg gråter av Tornefuglene.

Jeg gråter av Lonesome Dove.. hver gang :grine:

Og sikkert masse masse annet også :) Deilig å grine litt innimellom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ca. hele La vita e bella, ikke bare slutten nei!

Og Finding Neverland. Hver gang.

Mad World kan jeg knapt høre uten å grine, så slutten i Donnie Darko har satt sine spor ja. Hjelper ikke at jeg har sett filmen sikkert ti ganger...

Alltid vært lettrørt jeg. Når jeg var lita grein jeg så det sang hver gang det var en sånn dum engelsk tegnefilm med en kaninunge som gikk seg bort. "Korr e mamman hænn daaaa? :grine: "

:ler:

Endret av miow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fryktelig lettrørt og gråter ofte av ting jeg ser. Så jeg klarer ikke å komme på noen bestemte ting nå. Men denne er iallefall fryktelig trist, har hulka meg gjennom den. :grine:

The Champ. En gammel, gammel boksefilm med Jon Voigt, Faye Dunaway og Rick Schroeder....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Griner nesten aldri av sånt, men filmen Mysterious Skin rører meg. Kan og huske at jeg grein på slutten av Brokeback Mountain og avslutningen på Six Feet Under.

Slutten på American History X er og trist.

Vet det er flere, men jeg kommer ikke på de akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første må jeg få si at jeg er imponert over hva dere husker av titler og episoder....

Jeg gråter mye og ofte av filmer og serier, men har problemer med å huske titler osv. Men jeg gråt så tårene sprutet når Lizzy(eller Izzy eller hva hun nå het) i Greys Anatomy mister sin elskede ( han som dør) som nettopp har uttrykt sin kjærlighet til henne.

Ellers gråt jeg mye under filmen "Lilja forever" eller hva den nå het ( sa jeg var elendig på navn!!!!) For en forferdelig tragisk og trist film!

Ellers er vanskelig kjærlighet, sorg og savn alltid en garantert trigger på mine tårekanaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...