Gå til innhold

Hvilken film/tv-serie gråter du alltid av?


Gjest Frysepulver

Anbefalte innlegg

Gråter av omtrent alt dere har nevnt, dessuten av musikkvideoen til Moby, den med de små aliensene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

My Girl - når hun kommer inn i begravelsen og vil de skal ta på ham brillene  :grine:

Å ja denne hadde jeg glemt. Jeg er ikke i stand til å se den filmen lenger. Kan begynne å hulke bare jeg tenker på den scenen.

Jeg griner ikke så mye, men må alltid snufse litt når Monica frir til Chandler.

Samt i siste episoden av Buffy, og i "The Body" når moren dør. Og ja, når Ozz drar første gangen, nå har jeg sett serien en fire ganger tror jeg, men disse episodene snufser jeg av hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg er så sentimental! Jeg gråter av alt jeg, triste ting som glade ting, hehe. Gråt senest i går da jeg så Den Grønne Mil, sett den filmen sikkert 4 ganger, men jeg tuter like hardt hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
Du mener den utrolige reisen vel? Tror det finnes flere (èn?) oppfølger(e).

Åh ja, fy søren, husker jeg så den som liten, og jeg og mamma og lillesøstra mi sippa og strigråt om hverandre.  :grine:

Ellers gråter jeg av alt mulig rart for tiden. For eksempel Dansefeber  :sjenert:

Ja, det var det,ja. :sjenert:

Jeg sipper fortsatt like besatt, det er en tøff film. :grine:

Kom forresten på en ting til: andungen Kvakk-Kvakk .

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Griner av alt som er nevnt her. Påsken var også stri, men alle de humanitære "reklamene" som var på helligdagene.

Den lottoreklamen med hun gamle damen på hjemmet som gir vinnerkupongen til den fæle pleiersken setter meg helt ut. kan heller ikke høre den sangen uten å bryte ut i snørr og tårer.

Har kjøpt en film som heter Den siste enhjørningen, vet ikke om jeg tørr å se den engang. Må kjøpe mer kleenex isåfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Todd og Copper, begynnelsen når mammaen til Todd gjemmer ham og blir så blir skutt.

Brødrene Løvehjerte, greier ikke å se den filmen uten å stortute, samme søren! :grine:

E.T.

Edward Saksehånd.

Silkesvarten.

Den utrolige reisen ja, selvfølgelig! Begynner jo å grine bare jeg tenker på den!

Slutten av Man on Fire.

Flere scener i Ringenes Herre-trilogien.

Terminator 2, når Arnold Senker seg selv ned i lavaguffa.

The Others, når de skjønner hvordan det hele henger sammen.

Hver episode av Ghost Whisperer, griner så jeg holder på å forgå av enkelte episoder.

Kunne sikkert ha fortsatt i evigheter, jeg er si skikkelig sippeguri. :ler:

Endret av Vendie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tangerine

Den grønne mil

Frustrerte fruer..:P haha

Lillefot

Big Fish (og jeg gråt og da jeg fant ut at han som spiller karl er død)

Six Feet Under

LOTR

Edward Scissorhands

Friends i blant

My Left Foot

In The Name Of The Father

Finding Neverland

og Donnie Darko og ja.

Men den verste gråtefilmen er Pans Labyrint.

Så fin og så fæl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutten av Man on Fire.

Den har jeg bare sett en gang, men gråt og gråt på slutten. Får klump i halsen bare av å tenke på hva som skjer..

Den grønne mil gråter jeg også av, hver eneste gang.

Endret av Lily
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gråter av omtrent alt dere har nevnt, dessuten av musikkvideoen til Moby, den med de små aliensene.

Ja, for det minner meg litt om forholdet mellom mennesker og dyrene på denne jorden og hvor overlegne og arrogante vi er overfor de, spesielt med tanke på hvordan vi behandler de(kyllingdrap, verpehøns, melkekyr, vanskjøtsel av dyr....)

... The Shawshank Redemption. Mange scener i den filmen, særlig da Brooks (tror det er rette navnet) slipper ut av fengselet etter å ha tilbrakt nesten hele livet der.

...

Ja, og når han slipper fri fuglen han har passet på alle disse årene.... uff og uff....

Og når han henger seg etter noen dager i frihet. snufs.

...I tillegg blir jeg veldig rørt når de drikker øl på taket...

Storsinn i praksis.

I tillegg tuter jeg når jeg ser "De andres liv", selv om jeg har sett slutten på den filmen flere ganger....

Endret av MiniMjau
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...