Gå til innhold

Madonna og HM


Gjest trude.lutt

Anbefalte innlegg

De butikkene som har hatt best salg i dag vil få påfyll av klærne i morgen. Dette gjelder feks KarlJohan og Galleriet i Bergen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis noen finner ut om det er en jumpsuit i en eller annen butikk så let me know :) da blir jeg suuuuper glad :sjarmor:

Hvor bor du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stavanger. Men hvis den finnes et annet sted i landet så hadde jeg blitt kjempe glad hvis noen kanskje kunne kjøpt den å sendt hit? :sjarmor: Betaler seff litt ekstra :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var de i str?

Størrelsene var kanskje en anelse mindre enn vanlige H&M-størrelser, men synes allikevel det gikk greit med den størrelsen jeg vanligvis bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis noen finner en jumpsuit i str 38 noe sted, så blir jeg også SÅ glad -> :hoppe: hvis de gidder å si i fra/holde den av til meg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom HM på Stortorget i Oslo nå, på vei fra et møte til et annet, og der hadde de fått påfyll av det meste, i de fleste størrelser. Klærne henger akkurat der du kommer opp rulletrappa i andre etasje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også på H&M ved Stortorvet, og de hadde en god del igjen av jumpsuiten. De hadde blant annet to stk i størrelse 34 og en i størrelse 38. Tror ikke de som jobber der vil holde av noen av Madonna-plaggene, så det er bare å løpe til butikken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen sett det sorte og creme hvite silketørklet med logo i noen av Oslo butikkene ? Jeg MÅ bare ha det .. :)

På nettsidene ble det utsolgt på 3 minutter... Jeg ville også ha det tørklet.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har noen sett det sorte og creme hvite silketørklet med logo i noen av Oslo butikkene ? Jeg MÅ bare ha det .. :)

Jeg har vært på 3 HM i Oslo og en i Lier og de hadde det ikke der. Tror det er utsolgt overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mulig de får det inn hvis noen ikke vil ha det, men det tviler jeg på.

De har mange til salgs på ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen mulighet for at de får det inn igjen i nettbutikken tro ?

I fjor fikk dem jo mye inn igjen i nettbutikken etter noen uker. Muligens pga. returer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ble det av skoene, det brede belte og selskapsvesken (sort og i sølv)?  :grine:  noen som vet?

Det var ingen som kjøpte sko når jeg var innom H&M. Antagelig fordi de hadde hæler fra helvete! Men hvis du klarer å gå med så høye hæler, så misunner jeg deg :)

Veskene hadde de også mange av, men de så skikkelig billige ut (selv om de kostet 298). Intet tap vil jeg tro.. Du finner liknende på Accesorize.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...