Gå til innhold

Madonna og HM


Gjest trude.lutt

Anbefalte innlegg

Heia,

grrrrrr jeg skulle gå til kassen og fikk teknisk feil ........hva skjer med klærne mine?? blir de liggende i shoppingkurven??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den som har vært på alle reklameplakater. Med v-ringning, litt kinaaktig. Gå inn på campaign images, så kommer den opp.

ok er ikke den jeg leter etter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dro like greit i butikken. Har jo fortsatt ikke kommet inn her - så jeg var nok smart.

Det siste skjerfet kjøpte dama foran meg i køen. :ler: Var allerede nokså utsolgt av enkelte ting.. Mye store størrelser igjen, men jeg forelska meg i den svarte (og hvite) buksa med smale ben. Sikkert den som hører til en dressjakke. Selvsagt ikke størrelsen min igjen.

Så da ble det bare solbriller på meg.

Vet du om buksene var store eller små i størrelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i den butikken jeg var i, hadde de det meste - men som sagt, det begynner å bli utsolgt allerede.

*sitter med kule solbriller* :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia,

grrrrrr jeg skulle gå til kassen og fikk teknisk feil ........hva skjer med klærne mine?? blir de liggende i shoppingkurven??

ja, det gjorde det iallefall til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tweek

jeg har ikke så mye penger på konto som jeg kan bruke på disse klærene, men hvor lang tid tar det å få månedsregning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok da har jeg handler_

- hvit veske

- hvite solbriller

- hvit silkebluse

- hvit kjole med rynking under brystet

- den hvite trechcoaten.

Fornøyd :) Nå skal jeg ta meg en tur til Zara i Bogstadveien. Er i shoppinghumør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mills: Aner ikke. Det var ikke noen størrelser som kunne passet til meg igjen, så jeg prøvde ingenting. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, i den butikken jeg var i, hadde de det meste - men som sagt, det begynner å bli utsolgt allerede.

*sitter med kule solbriller*  :briller:

Du er kjapp du :klappe: Kjenner jeg blit litt små misunnelig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i den butikken jeg var i, hadde de det meste - men som sagt, det begynner å bli utsolgt allerede.

*sitter med kule solbriller*  :briller:

Fint du ble fornøyd. Jeg har bestilt brillene i sort, håper jeg liker de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Veronica Mars

Jeg har også vært i butikken, men kjøpte ingenting. De hadde ikke de to kjolene jeg ville ha i riktig farge, og jeg syntes annet ingenting var så fint at jeg måtte ha det. Størrelsene er forøvrig små, måtte opp en størrelse i alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...