Gå til innhold

Madonna og HM


Gjest trude.lutt

Anbefalte innlegg

Fint du ble fornøyd. Jeg har bestilt brillene i sort, håper jeg liker de.

Jeg kjøpte de også i svart. De er kanskje litt store, men det jeg falt for var den M'en på hver side. :ler::rodme: Følger med en pusselapp med masse M'er på og et skinn-etui.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da sier jeg meg fornøyd, eneste jeg ikke fikk tak i var et sort belte. Bestemte meg vel egentlig for at jeg ville ha det litt for sent.

Men dette ble resultatet:

- sort kjole

- hvite nikkers

- halterneck-topp

- solbriller

Og ikke har jeg blakket meg helt heller, det hele kom på litt over 1400 kr. :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært i butikken, men kjøpte ingenting. De hadde ikke de to kjolene jeg ville ha i riktig farge, og jeg syntes annet ingenting var så fint at jeg måtte ha det. Størrelsene er forøvrig små, måtte opp en størrelse i alt.

Oh no...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok da har jeg handler_

- hvit veske

- hvite solbriller

- hvit silkebluse

- hvit kjole med rynking under brystet

- den hvite trechcoaten.

Fornøyd :) Nå skal jeg ta meg en tur til Zara i Bogstadveien. Er i shoppinghumør :)

åh nå ble jeg misunnelig, du fikk virkelig kapret en del av kolleksjonen du :) og en tur på Zara etterpå.. åh jeg og vil! men jeg er blitt forkjølet så jeg kommer meg ikke utenfor døren.. Du får oppdatere shoppingdagboken din senere da Miracl3 så kan jeg underholde meg med den mens jeg forsøker å bli frisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært i butikken, men kjøpte ingenting. De hadde ikke de to kjolene jeg ville ha i riktig farge, og jeg syntes annet ingenting var så fint at jeg måtte ha det. Størrelsene er forøvrig små, måtte opp en størrelse i alt.

:hår:

Da får jeg vel bare leve på grøntfor og vann en stund da.

Jeg kjøpte de også i svart. De er kanskje litt store, men det jeg falt for var den M'en på hver side.  :ler:  :rodme: Følger med en pusselapp med masse M'er på og et skinn-etui.

Tøft! Gleder meg til å få de. Hater å vente på slike ting egentlig.. :misunnelig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kermit
hvor finner jeg månedsregning? Jeg må skaffe meg det.

Det velger du når du er på tur gjennom kassen. Bare velg konto som betalingsmåte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å da endelig var jeg ferdig...

Ble den sorte penkjolen med rynker under boobisene og puffermer. De viste den i beigebrunt, men jeg tenkte sort er mer anvendelig senere.

Noen som har sett den i Real Life?

Håper de ikke er mini i str. ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kermit
Jepp

Pokker! Får satse på at den kommer i retur en dag da.

Størrelsene er forøvrig små, måtte opp en størrelse i alt.

:sur: Nå blir det vel til at man helgarderer og bestiller 2 str. av alt.

Du prøvde ikke tilfeldigvis de sorte og hvite ullbuksene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker! Får satse på at den kommer i retur en dag da.

Går det? Jeg mener hvordan vet du hvis den har kommet i retur? :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tweek
Det velger du når du er på tur gjennom kassen. Bare velg konto som betalingsmåte.

Ok, så da bare lager jeg da?

Jeg trykket på fortsatt og det har stått sånn i 5 min ca. nå :(

å da endelig var jeg ferdig...

Ble den sorte penkjolen med rynker under boobisene og puffermer. De viste den i beigebrunt, men jeg tenkte sort er mer anvendelig senere.

Noen som har sett den i Real Life?

Håper de ikke er mini i str. ...

Jeg bestilte den kjolen i hvit. håper den ikke er gjennomsiktig ewller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isj...små i størrelsen....

Da spørs det om det jeg har kjøpt passer i S. (Tenker speseilt på skjørtet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kermit

Hvis noen som har bestillt den bestemmer seg for at de ikke vil ha den alikevel og sender den i retur regner jeg med at den vil bli lagt ut for salg i nettbutikken igjen. Får bare gå innom sidene og se med jevne mellomrom i dagene framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kermit

Hvor lang tid tror dere det tar før disse klærne begynner å dukke opp på Ebay? Til blodpris selvfølgelig. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang tid tror dere det tar før disse klærne begynner å dukke opp på Ebay? Til blodpris selvfølgelig. :ler:

Tipper uke 13 :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang tid tror dere det tar før disse klærne begynner å dukke opp på Ebay? Til blodpris selvfølgelig. :ler:

Sikkert lagt ut alt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...