Gå til innhold

Madonna og HM


Gjest trude.lutt

Anbefalte innlegg

Tok en runde på HM i går og må si at jeg er VELDIG positivt overrasket..... Syns Madonna kolleksjonen var helt sinnsykt stilig... Mye bedre enn både Lagerfeldt og Mccartney og de to siste fyrene som jeg ikke husker navnet på....

Endelig kommer det klær på HM som jeg liker :klappe: Det har det ikke vært på flere år. Har lyst på masse penger så jeg kan kjøpe alt!!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hentet Madonna-H&M pakken min i dag. Den svarte bag'en var OK. Ikke helt som jeg hadde tenkt meg, men den beholder jeg. Den svarte buksen var kjempefin, og i god kvalitet, men den var for liten. Beltet jeg bestilte i naturhvit er jeg ikke helt fornøyd med; blir nok sendt tilbake det også.

Venter på en til pakke fra Madonna-kolleksjonen, solbrillene, tørkleet og en bluse. :)

Endret av Lumiah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også pakken min igår og alt går i retur til hm......to snekkerbukser og trenchcoaten.(i str 34).....synd men denne kolleksjonen passet ikke til en tynn stilk som meg :) hjelper vel heller ikke at jeg er "miss boobless" :) snekkerbuksene var for små i str 34 men for store i str 36 som jeg prøvde i butikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på min lokale HM i går, og fikk endelig sett klærne live. Det var masse klær der, trenchcoaten, jumpsuiten, mange forskjellige kjoler osv. Men- kjøpte fortsatt ingenting da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns flere av plaggene var veldig "billige" i stoffet jeg.

Noe var greit nok, men resten....nei.

Ble generelt sett ikke über imponert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg var innom i dag for å se en gang til. Fortsatt ikke imponert. Ser billig ut og jeg hadde aldri kastet et blikk på plaggene om jeg ikke hadde visst de var fra Madonnakolleksjonen. Så da er det ikke verd det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tweek

Jeg var på HM i dag, og prøvde det jeg hadde bestilt. Det vil si den korte silkebeige jakken og en hvit kjole med puffermer som gikk til knærne.

Jeg har avbestilt klærne fra nettet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...