Gå til innhold

Madonna og HM


Gjest trude.lutt

Anbefalte innlegg

Gjest trude.lutt

Hva synes dere om klærne? Blir det like mye kaos på nettet og i butikkene som det tidligere har vært? Og skal noen av dere sitte opp til kl 00.00 natt til onsdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er da ikke lenge å sitte oppe til midnatt....?

Jeg har sett klærne på nett, og hørt med en HM butikk. De sa at de ikke fikk alle klærne, bare enkelte utvalgte klær.

Jeg syns kolleksjonen virket spennende, men tror neppe jeg kommer til å kjøpe så mange plaggene. Tror nok jeg kommer til å kjøpe sko og solbriller i alle fall... Det var i tillegg noen kjoler jeg likte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var veldig mye fint i denne kolleksjonen. Så ja jeg kommer nok til å sitte oppe til midnatt for å prøve å få tak i noen plagg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trude.lutt

Jeg gleder med til midnatt, håper ikke HM sine sider faller ned! For da blir jeg ganske så :frustrert::sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det står 22.mars, så da regner jeg med at det er klokken tolv i natt som det har vært før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje jeg også skal prøve å skaffe meg noe. Er i hvert fall et par ting som jeg kunne tenkt meg der.

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg har sett på bilder og reklameplakater ser interessant ut. Dette er den designer-kolleksjonen som jeg har likt best til nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg har sett på bilder og reklameplakater ser interessant ut. Dette er den designer-kolleksjonen som jeg har likt best til nå. :)

Jeg er enig, den ser veldig bra ut. Men det blir vel umulig å få tak i, pleier å bli revet vekk ganske fort og i tillegg er det ikke alle butikkene som får dem inn. Hvor er det dere handler dere som "skal sitte opp helt til midnatt" i dag? H&M Rowells?

Det ligger flere bilder fra kolleksjonen her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokken 23.05 vil vi på grunn av teknisk vedlikehold stenge visse funksjoner: innlogging, Min side, kassen m.m.

Du kan fortsette å surfe i shopen, legge varer i shoppingbagen og i ønskelisten.

Dersom du befinner deg i kassen, bestiller katalog eller endrer Min side, bør du imidlertid fullføre det.

Vi beklager bryderiet.

Alle funksjoner ventes å være åpne igjen cirka 23.25.

H&M Salgsavdeling

Det må jo være en grunn til dette? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lyst på skjerfet jeg og! Så det i butikkvinduet i dag (de gjorde klart vinduet), og det var rålekkert!

Så hvis noen ser flere, så kjøp inn. ;) Er sikkert noen som vil kjøpe. Jeg skal sjekke butikken i morra, men orker ikke sitte oppe til 24.

Den korte skinnjakka var også kjempefin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Frk. Grønn
Det må jo være en grunn til dette? ;)

Den beskjeden har jeg fått flere ganger når jeg har vært inne på HM.com sent (etter 23.00).. Men det kan jo hende at det oppdaterer til Madonnakolleksjonen også! La oss håpe det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er pålogget og klar....

Kommer bare klærne opp klokken 00.01? :)

Tja, etter tidligere erfaringer så skjer dette: Klokken 00.01 så blir klærne lagt ut, klokken 00.02 bryter HM.com sammen, og sånn omtrent klokken halv 2 så har vi fått grabbet til oss det vi skulle, etter ørten klageinnlegg på KG.

Er det rart vi koser oss :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, etter tidligere erfaringer så skjer dette: Klokken 00.01 så blir klærne lagt ut, klokken 00.02 bryter HM.com sammen, og sånn omtrent klokken halv 2 så har vi fått grabbet til oss det vi skulle, etter ørten klageinnlegg på KG.

Er det rart vi koser oss  :ler:

Jeg gleder meg :sjarmor:

Skal ha 5 ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...