Gå til innhold

Så var det min tur til runde nummer 2...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg satser på unnfangelse på bursdagen min jeg, det er en fin dag det :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lykke til i jakten på EL. Er litt moro, for når du har EL så har jeg IKM. Og når jeg har ca EL så har du IKM. På den måten så går ukene litt fortere. :fnise:

Håper du hører fra den andre jobben snart da!

:klem:

Hehe :fnise: Så når jeg har EL så har du IKM? :) Så spennendes! Da vet jeg hvem jeg skal inn og spise popcorn hos til helga ;)

Ikke hørt noe fra andre jobben... Hmm :(

Håper også du får jobben! Uff, jeg kjenner også godt igjen det å ikke trives på jobben. Det tar på. Krysser fingrene for deg!

:)

Jepp! Det er ikke bare bare å ikke trives på jobb. Men har bestemt meg for å si opp denne måneden, så det hjelper faktisk litt på psyken at november er siste måneden min på denne jobben :-D

:hallo:

Innom og ser hvordan det går her :) EL til helga ca du også vel, dette blir spennende! Håper på at det klaffer for oss denne måneden!

Ja! Krysser fingrene for klaff denne måneden! Vi startet :humpe: maratonen i går kveld likegodt vi :rødme:

Skrevet
Jeg satser på unnfangelse på bursdagen min jeg, det er en fin dag det :fnise:

Får håpe det blir en fin dag for oss også og at spiren setter seg fast.. ;)

:klemmer:

Skrevet

Uff, jeg er så redd noe er galt med meg der nede... :( Helt fra jeg sluttet på pillen og gjorde meg klar for å bli gravid så har jeg blitt så oppmerksom på alt jeg kjenner i underlivet.. Av og til gjør det vondt uten at jeg har gjort noe spesielt. Andre ganger tenker jeg; "at det stikket der har jeg aldri kjent før, hva kan det være?"..

Jeg vurderer å bestille time hos gynekolog, bare for å se om alt er som det skal... Sjekke eventuelle celleforandringer osv.. Er det noen av dere prøvere som har samme tanker?

Skrevet

Hmm, jeg har ikke hatt slike tanker. Men har generelt vært flink til å gå på regelmessige kontroller, så det beroliger meg.

Det er jo helt sikkert ikke noe galt, men det er vel lett å få slike tanker nå som vi er i prøvesituasjon. Er vel bedre å bestille en time for sjekke opp ting, enn å gå rundt og bekymre seg? Det ville jeg gjort :klemmer:

Skrevet
Uff, jeg er så redd noe er galt med meg der nede... :( Helt fra jeg sluttet på pillen og gjorde meg klar for å bli gravid så har jeg blitt så oppmerksom på alt jeg kjenner i underlivet.. Av og til gjør det vondt uten at jeg har gjort noe spesielt. Andre ganger tenker jeg; "at det stikket der har jeg aldri kjent før, hva kan det være?"..

Jeg vurderer å bestille time hos gynekolog, bare for å se om alt er som det skal... Sjekke eventuelle celleforandringer osv.. Er det noen av dere prøvere som har samme tanker?

Jeg trodde ikke at jeg kunne få barn, jeg :sjenert: For jeg har aldri hatt noen grunn til å tro at jeg har vært gravid, selv etter ubeskyttet sex. Enda flere av venninnene mine alltid har vært bekymret for å bli gravid... Og så har det stukket litt, særlig når jeg nyser eller hoster, men en gang spurte jeg legen min, og han sa det ikke var farlig - det hjalp. Og så ble jeg jo gravid også :-D

Du skal se det ikke er noe som helst galt med deg, Simpleminded. Men hvis det er lenge siden du tok en celleprøve, så ville jeg definitivt ha gjort det nå :jepp:

Synes det er godt at du har bestemt deg for å si opp jobben også, jeg :klemmer:

Skrevet
Hmm, jeg har ikke hatt slike tanker. Men har generelt vært flink til å gå på regelmessige kontroller, så det beroliger meg.

Det er jo helt sikkert ikke noe galt, men det er vel lett å få slike tanker nå som vi er i prøvesituasjon. Er vel bedre å bestille en time for sjekke opp ting, enn å gå rundt og bekymre seg? Det ville jeg gjort :klemmer:

Tror nok jeg bestiller en time etter denne prøveperioden tenker jeg :) Skal prøve å ikke gå rundt og tenke på det hele tiden, men tar meg selv i det stadig vekk.. Vi jenter vettu :sjenert:

:goodbye:

Skrevet
Jeg trodde ikke at jeg kunne få barn, jeg :sjenert: For jeg har aldri hatt noen grunn til å tro at jeg har vært gravid, selv etter ubeskyttet sex. Enda flere av venninnene mine alltid har vært bekymret for å bli gravid... Og så har det stukket litt, særlig når jeg nyser eller hoster, men en gang spurte jeg legen min, og han sa det ikke var farlig - det hjalp. Og så ble jeg jo gravid også :-D

Du skal se det ikke er noe som helst galt med deg, Simpleminded. Men hvis det er lenge siden du tok en celleprøve, så ville jeg definitivt ha gjort det nå :jepp:

Synes det er godt at du har bestemt deg for å si opp jobben også, jeg :klemmer:

Det gjør godt å tenke tanken at jeg snart er ferdig på denne jobben... Så da holder jeg jo ut en og en halv måned til! :-D

Celleprøve tok jeg for cirka halvannet år siden, men vet at noen sjekker seg oftere enn det.. Tror som sagt jeg bestiller time hos legen etter denne prøveperioden :jepp: Best å være på den sikre siden..

Ja, du ble gravid du Amused! :-D Heldige du :):klemmer:

Skrevet

Nå har jeg bestilt legetime! :) Klarte ikke vente.. Syntes det er like greit å få det unnagjort i stedet for å gå å bekymre meg :sjenert:

Skrevet

Jeg har alltid vært hellig overbevist om at jeg aldri kom til å bli gravid, men har greid å bli det to ganger gitt :) Du har nok ingenting å bekymre deg for, men regelmessige celleprøver skal man jo ta uansett, så det er jo greit å få gjort det :)

Skrevet

Synes du har gjort lurt i å bestille en time. Så får du sjekka at alt er som det skal være - for det er det helt sikkert.

Det synes jeg er greit nå etter at jeg mista. Om ikke annet så er jeg grundig undersøkt og vet at det ikke er noe galt med meg. Det er godt å vite når vi begynner prøvingen igjen.

Skrevet

Ja, tror jeg må gjøre det for å berolige meg selv rett og slett. Som alle jenter, så tenker jeg veldig mye.. Neste torsdag er det legetime :)

Men nå er det natta på meg...

Natta- :klem:

Skrevet

Ik! Celleprøve, ja! Der sa du noe, gitt ... Det er leeeeeeeenge siden jeg tok en sånn en. Takk for tips!

*kaste seg over telefonen*

Skrevet

Jeg er hvertfall sånn som tenker at det er best å være på den sikre siden.... :)

I dag er jeg bare trøtt :Gjesp: ... Skulle ønske jeg var litt mere våken jeg.. Noen som har lyst til å vekke meg litt opp? ;)

Skrevet
:fnise: det hjalp! :-D
Skrevet

Så bra at du har bestilt time! Godt med alt som er sjekket. Jeg hadde en time hos Gynekologen min før prøvingen startet jeg også. Synes det var greit å få tatt alle prøver.

Lykke til i helgen! Blir spennende! Håper EL dukker opp og gir deg :babysmokk: i magen!

Skrevet

Her er det spennende dager skjønner jeg.

Håper spiren sitter denne gangen

Skrevet
Så bra at du har bestilt time! Godt med alt som er sjekket. Jeg hadde en time hos Gynekologen min før prøvingen startet jeg også. Synes det var greit å få tatt alle prøver.

Lykke til i helgen! Blir spennende! Håper EL dukker opp og gir deg :babysmokk: i magen!

Tusen takk! :) Satser på bebis denne måneden ja! Heia for PP3!! :duskedame:

Her er det spennende dager skjønner jeg.

Håper spiren sitter denne gangen

Jeg også! :-D Tenk å få en liten en man kan passe på og være foreldre til.. :kgbaby: og følge hele livet gjennom :sjenert:

:klem:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...