Gå til innhold

Så var det min tur til runde nummer 2...


Simpleminded

Anbefalte innlegg

Jeg vil også kjenne spark! :sur: Men magen har jeg, da - i hvert fall om kvelden! :nigo:

Så fint det ikke var noe på ultralyden. Sånne ting er så utrolig kjipt å oppdage - man blir jo litt stressa av det selv om det stort sett heldigvis ikke er noe farlig.

Bra det ordnet seg med pengene!

Den kjærligheten, ja ... Sukk, jeg er nok kanskje ekstra emosjonell for tida, men jeg så på Cold Case i går om jenter "i uløkka" som havnet på et slags nonnehjem for å føde og adoptere bort babyene sine, og jeg hulket og gråt. :sjenert: Så for meg hvordan det ville være å miste en av mine unger, og klarte nesten å knuse mitt eget hjerte helt uten grunn :roll: Jeg må slutte å se på sånne serier, tror jeg :ler:

God helg! Planer? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Hei på dere! :klem:

Nurket har det fint inni magen på mammaen sin, og nå er det ikke noe tvil om at jeg har babymage lenger hvertfall :fnise:

Ting er ikke så lett for tiden, og jeg står mellom et veivalg i livet som påvirke resten av livet mitt og barnas.

Jeg har tatt sambo for å være utro for tredje gang (nettsex). Første gang var når jeg ventet lille V, andre gang når jeg lå på barsel, og nå også en tredje gang.. :sukk: Og denne gangen vet jeg virkelig ikke om jeg klarer å tilgi ham igjen... Han har ødelagt så utrolig mye, og jeg syns det er tungt og vanskelig å takle at han kan gjøre noe sånt mot meg som gjør at jeg føler meg som ingenting..

Jeg har allerede vært i banken og fått bekreftelse på at (ved et brudd) jeg kan sitte alene med huset.

Syns det er utrolig vanskelig... Så som dere sikkert forstår så har jeg altså brutt forlovelsen med sambo og gitt forholdet en sjanse fram til nyttår. Jeg vet ikke om jeg noengang klarer å bygge opp tilliten til han igjen og om følelsene for han noengang vil bli de samme..

Takk for at dere ville lese..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en forferdelig tung tid for deg, men du virker sterk. Du høres ut til å ha fremtiden ganske klar for deg selv om du går, med tanke på at du har vært hos banken allerede og slikt. Det er godt at du går litt foran slik at du vet hvilke valg du har. Dette er nok en tøff tid og jeg vil at du skal vite at det er mange her som er med deg i tankene.

Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal si jeg, utenom at jeg er veldig lei meg på dine vegne og håper at du kommer frem til en løsning du blir fornøyd med.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei Simple :( Skjønner godt du har problemer med å tilgi, en ting er å glippe en gang, men tre ganger er vel snart på grensen til at det ikke kan unnskyldes lengre. Ble oppriktig lei meg på dine vegne nå :( Håper du kommer deg igjennom dette og ser lyset i enden av tunnellen, og at du greier å rive deg løs hvis det er det du vil, og greier å tilgi hvis du ender på at det er det du vil :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ikke nå igjen, Simple :kose:

Husker hvor vanskelig det var for deg å tilgi det de forrige gangene, og skjønner godt at du har det vanskelig nå. Vet ikke hva jeg ville gjort selv, men jeg ville nok hatt store problemer med å stole på Kjære igjen hvis jeg hadde oppdaget noe sånt. Er veldig enig med angelou. En glipp en gang er en ting, men når han vet hvor vanskelig det var for deg sist og han gjør det igjen nå!!!

Ikke akkurat dette du trenger når du snart skal ha en til...

Håper du klarer å komme deg igjennom dette, uansett hva du velger å gjøre.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode og støttende ord :klem:

Jeg vet som sagt ikke hvor mye jeg klarer å godta lenger, men føler jeg allerede har godtatt mer enn nok fra han.. :( Så nå står jeg ved et vendepunkt i livet mitt.. Tankene mine går fram og tilbake, og jeg begynner å lure på om jeg kanskje vil få det bedre uten han.. :sukk: Det er så forferdelig å gå i usikkerheten og tenke på om han vil gjøre det mot meg igjen, eller når han vil gjøre det igjen?... Og hvorfor har han gjort dette mot meg gang på gang? Vi har/hadde det jo så fint på alle plan fra kommunikasjon til åpenhet og sex.. :sjenert:

Ja, han er en god far og ja jeg vet at gresset ikke alltid er grønnere på den andre siden. Men det er jo ikke det jeg er ute etter heller.. Jeg må finne ut av hva jeg ønsker og det må være et valg jeg skal kunne leve med resten av livet.. :sjenert:

Når det gjelder sambo så har han ikke engang tatt av seg ringen. I tillegg så er det ikke mye han gjør for å vise hvor ydmyk eller lei seg han er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, dette var trist å lese, Simple. Ble lei meg på dine vegne, husker jo også hvordan det var sist. Håper du/dere finner en løsning, hva det enn blir til.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tillit er jo en av de absolutt viktigste tingene i et forhold... :sjenert: Kan man ikke stole på den man lever sammen med og har barn sammen med, hvem skal man da stole på.

Samtidig kan man jo selvfølgelig gjøre feil, og man må ha rom for tilgivelse. Hvor den grensen går er det bare du som kan avgjøre.

Håper du finner ut hva som er rett for deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si at dette ikke har noe med at gresset er grønnere på den andre siden osv, det fins mange menn der ute som både er gode fedre og er trofaste. Noen ting skal man egentlig ikke måtte takle når man er i et forhold, og en av dem er utroskap. Det er IKKE noe nederlag å gå fra noen med det grunnlag :klemmer: Ville bare si det :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for forståelsen... :klem:

Da skal steget tas.... I dag har jeg vært i samtale hos en familieterapaut, og det var godt å få ut alle tanker og følelser! Det var to terapauter der, og de var både forståelsesfulle og lyttet til det jeg hadde å si uten å avbryte. Samtidig som de fortsatte samtalen dersom det sto litt stille.. :sjenert:

Nå fikk jeg endelig kommet fram til en endelig avgjørelse. Og selv om jeg har visst det med meg selv hele uka nå, så var det godt å endelig få satt ord på det. Og det var veldig godt å få hjelp til å sette ting i perspektiv og se hva som ble til mitt eget beste. I stedet for å kun tenke på han....

Jeg har besluttet å avslutte forholdet til sambo... :sukk:

Jeg vil få det bedre med meg selv uten han, og jeg vil til syvende og sist bli lykkelig. Og ikke minst vil barna få et bedre liv uten at mamma og pappa bor sammen da mamma ikke har det noe godt med pappa..

Sambo viser ingen tegn til anger eller ydmykhet, men går rundt og er forbannet for at fotballspillet hans ikke fungerer om dagen. Og så er han sur fordi jeg spurte om han kunne finne et annet sted å sove 1 ukes tid, fordi jeg trengte litt avstand..

Jeg tror ikke han vil forstå alvoret før jeg faktisk avslutter forholdet, og da ble jeg rådet å skaffe ny lås til huset bl.a..

Og selv om han kanskje begynner å forstå konsekvensene av sine handlinger når jeg har gått fra han, så er det da for sent... Akkurat nå føler jeg meg som luft for ham, og han later som om dagene er som før... Det er ikke noen god følelse.. :tristbla:

Tusen takk for all støtte jenter! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er da og en måte å oppføre seg på når man har gjort noe som egentlig er ganske utilgivelig :roll: Gratulerer med avgjørelsen, det virker som du er sikker på det du gjør, og da har du gjort det riktige også. Jeg heier på deg Simple :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da og en måte å oppføre seg på når man har gjort noe som egentlig er ganske utilgivelig :roll: Gratulerer med avgjørelsen, det virker som du er sikker på det du gjør, og da har du gjort det riktige også. Jeg heier på deg Simple :klemmer:

Tusen takk :) Det gjør godt å vite :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en oppførsel. Det viser vel bare at du har gjort det rette, og det viktigste er å ta hensyn til deg selv i denne situasjonen.

Trist at det ble som det ble, men dette klarer du fint!!!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du forresten familie og sånn som støtter deg og et nettverk i rundt deg som du kan lene deg på nå ? Det er sikkert viktig for deg :klemmer: Så håper jeg samboeren din reagerer sindig, selv om han nok kommer til å bli sint, redd, lei seg og sur i begynnelsen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...