Gå til innhold

Så var det min tur til runde nummer 2...


Simpleminded

Anbefalte innlegg

Jeg har forstoppelse :sukk: Ikke noe godt for magen... Og hvis jeg ikke spiser så blir jeg så kvalm :( Så jeg må jo ha i meg mat. Jeg drikker masse vann, og prøver å spise sånne ting som kanskje kan hjelpe meg å komme på do. Men er ikke så mye som hjelper. Håper det går over snart! Føler meg høygravid allerede! :overrasket::gravid:

I morgen kommer lille N klokka syv, så nå er det straks køys :sove: på meg.. Snuppa sover så fint om nettene og kan ligge helt til halv ni og ni på de beste morgenene :Nikke: Godt sovehjerte har hun :rødme:

Til lørdag er det jentekveld hos meg, men vi blir ikke så mange som jeg hadde håpet på. Ei som jeg visste skulle komme (siden hun hadde sagt det til mannen sin og mannen hadde sagt til min sambo at hun gledet seg til jentekvelden), sendte plutselig melding om at hun ikke kom likevel. Uten noen forklaring.. :tristbla: Sånne ting skuffer meg. Så snakket jeg med ei god venninne som sa at hun hadde prioritert å dra ut på fredagen i stedet... Og det var noe som hun planla etter at hun hadde takket ja til min invitasjon. :frustrert: Men vil ikke gruble noe mer over det. Jeg gleder meg til lørdag og vet at vi som er der kommer til å kose oss :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott at hun sover så godt :) Hjelper lite når den andre jenta kommer kl. 7, da, men dere får nyte det i helgene :)

Hm... Jeg hadde også blitt skuffa. Men det blir helt sikkert en koselig kveld uansett :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også har jeg forresten merket en ubetydelig kul i det venstre brystet mitt... Skal snakke med legen min om det på kontrollen om 2 uker, så kan jo han vurdere om jeg bør ta scanning/mammografi av det. Håper at det blir sjekket, hvis ikke vil jeg gå å bekymre meg for det :sjenert:

Men jeg tror jo ikke at det er noe skummelt. Det er ikke direkte en kul, men noe som kan kjennes ut som en melkekjertel eller no.. Satser på at det bare er litt melk som ligger igjen der inne :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, du er jo snart 13 uker på vei jo :hoppe:

Dette går unna.

Skjønner godt at du er sliten, er ikke den beste tida av året å være nygravid på. Man blir jo gjerne ekstra trøtt når det blir mørkere, og da gjør jo ikke graviditeten det bedre... :sjenert:

Men er jo på denne tida det begynner å snu for mange, får håpe det gjelder deg også.

God helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Viktig å sjekke ut sånne ting. Det er sikkert ingenting men det er greit å slippe å gå og bekymre seg.

Ja, tror det er greit å få sjekka det ut framfor å gå å lure :Nikke:

Jøss, du er jo snart 13 uker på vei jo :hoppe:

Dette går unna.

Skjønner godt at du er sliten, er ikke den beste tida av året å være nygravid på. Man blir jo gjerne ekstra trøtt når det blir mørkere, og da gjør jo ikke graviditeten det bedre... :sjenert:

Men er jo på denne tida det begynner å snu for mange, får håpe det gjelder deg også.

God helg :klemmer:

13 uker i morgen :hoppe::danse: Tida flyr når man har mye å gjøre om dagene :)

Håper jeg virkelig blir kvitt denne kvalmen snart, for den er aller verst.. :sjenert: Men trøttheten må jeg jo passe på å pleie selv - det er bare å få lagt seg tidlig nok kvelden i forveien :rodme:

God helg til deg også! :klemmer:

Har dere fortalt det til nærmeste familie?

Har dere fortalt det nå til andre også?

Nærmeste familie vet ingenting ennå :fnise: Venter på en body til snuppa hvor det står: "Jeg skal bli storesøster!" på. Den kommer i posten til uka, så da skal vi på besøk til svigerforeldrene våre :Nikke: Og til min familie må vi ta bilde og sende et innrammet bilde samme dag (timesfremkalling). Gleder meg til å si det!

De fleste venninner vet det nå, men de har fått streng beskjed om å ikke si det videre :fy_fy: Tenk om nyheten plutselig skulle komme ut på facebook, også har vi ikke sagt noe til foreldrene våre! :sjokkert: Så vi har som sagt kun sagt det til de nærmeste vennen våre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er formen? :) Fått sjekket kulen i brystet? Og har dere fått bodyen ennå? Spennende å høre hvordan familien reagerer! :nigo:

Håper du hadde det hyggelig med jentekveld på lørdag og at du fikk samlet litt krefter på søndag. Ha en fin kveld - og ikke noe natterangling! :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 uker alt du jo :)

Håper kvalmen går over snart :kose:

Ja, tida flyr! :hoppe: Kvalmen er ikke gitt seg, men det klarer jeg å leve med ;)

:hoppe: 13 uker!

:danse:

Og nå, snart 14!

Hvordan er formen? :) Fått sjekket kulen i brystet? Og har dere fått bodyen ennå? Spennende å høre hvordan familien reagerer! :nigo:

Håper du hadde det hyggelig med jentekveld på lørdag og at du fikk samlet litt krefter på søndag. Ha en fin kveld - og ikke noe natterangling! :nei:

Skal til legen på mandag og sjekke kulen i brystet samt ha kontroll. Bodyen fikk vi i går og i dag er det sendt ut 6 innrammede bilder til familien på øst- og sørlandet med snuppa som halvsmiler med bodyen som sier: "Jeg skal bli Storesøster!" :fnise:

Mer energi og nye krefter kommer alltids godt med, men det er ikke alltid like lett å få satt av tid til å samle det opp!

Sjeldent det blir natterangling på meg :rodme:

Blir spennende å høre reaksjonen til familiene deres :biggrin:

Ja, nå venter jeg meg en haug med telefoner i morgen :) Gleder meg jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen er nyheten ute! Så lenge posten gjør jobben sin så har alle i familien min et innrammet bilde av snuppa i bodyen det står: "Jeg skal bli Storesøster!" i morgen :Nikke: Snuppa er jo en orm for tiden, så det å få tatt et smilende bilde av henne samtidig som skriften på bodyen skal syntes, er ikke lett! Så ansiktsuttrykket hennes ble litt nølende :fnise: Tror nok det kan få folk til å dra på smilebåndet ja :)

*Bilde borte*

Håper de kommer frem til i morgen.... Er så spent!!! :hoppe::danser:

I morgen kommer mamma på besøk, så jeg håper egentlig ikke at hun rekker å åpne posten før hun kommer hit. Slik at hun kan se lille V selv med bodyen på :rødme: Og så er jo kulen på magen min uunngåelig å se også nå.. :sjenert:

Endret av Simpleminded
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så søøøøt :rødme: For en god ide å fortelle det på! Stjeler med meg til seinere :)

Kan ikke nekte på det komplimentet :sjenert:

Ja, er det ikke en gøy idè?! :) Snuppa virker ikke som hun er like enig på bildet, men tror nok hun kommer til å sette pris på en liten lillebror/lillesøster når tiden kommer :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt hun er :rødme:

Blir nok et populært bilde å få i posten :jepp:

Takker på lille V's vegne.. :sjenert:

Tror nok familien blir ganske så overrasket. Til og med de blivende oldeforeldrene får hvert sitt bilde :Nikke:

PS: Bildekvaliteten er mye bedre enn det ser ut til. Bilde jeg har lagt ut er tatt av originalbildet med mobilen min (som ikke har all verdens av oppløsning) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...