Gå til innhold

Siams sammensurium

Siam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nok en helg er over. Det gikk greit å se på bildene, men jeg klarte ikke å se på han, og jeg satt så langt unna jeg kunne i sofaen.

Jeg ringte han i går for å spørre om han var 140% sikker på at han gjorde det riktige. Og det var han, så da er det bare for meg å komme meg videre. Det er utrolig kjipt, mine tanker om hvordan livet skulle være er falt helt i grus.

Men jeg kommer meg nok over det til slutt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det er så leit det som har skjedd med deg og familien din. Det at fremtiden plutselig forandrer seg sånn må være helt forferdelig. Men det er som du sier, helt sikkert et nytt og bedre liv i vente for dere, og jeg er sikker på at du kommer til å klare deg helt fint!

Tenker mye på deg, og håper du har det ok, til tross for omstendighetene.

Hils de to nydelige barna dine!

stoor :klem: shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en skikkelig dårlig dag i dag. Mamma og jeg har vært rundt og ordnet ting i forbindelse med det nye kjøkkenet, men hele tiden kommer tankene om at det egentlig var meningen at vi skulle bygge på, og hvordan det skulle være opp.

Det er skikkelig tungt å bli så til de grader vraket og tråkket på, og jeg har problemer med å se fremover. Nå er jeg bare trist igjen, og jeg hater den drittsekken. Jeg føler meg så maktesløs, for det er ingenting jeg kan gjøre for å få han til å føle seg like jævli som jeg gjør nå. Og det er det jeg aller helst vil.

Jeg har heldigvis barna, og det betyr alt for meg, men allikevel er jeg så utrolig trist. Jeg ser andre lykkelige småbarnsfamilier over alt. Pappa'er som er sammen med mamma'n og barna.

Alt jeg ser og gjør minner meg på det som har vært og det som skulle være, men som han har tråkket på.

Han er ikke verdt det, og jeg har vel mer eller mindre funnet ut at om han hadde villet hadde jeg ikke tatt han tilbake, men alt er allikevel så utrolig leit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg snakket med svigermor i telefonen i går kveld, og da kom det frem at jeg hadde en tøff dag. Og hun kom sporenstreks med en flaske rødvin og ble over til i dag. Så jeg har verdens aller beste svigerforeldre, det er det ingen tvil om.

De skal også gjøre sønnen sin mer eller mindre arveløs, det meste vil bli overført til barnebarna, og jeg kan ikke la være å gosse meg over det. Det er snakk om noen millioner, så han merker nok det. :fnise: Jeg får ikke noe glede av dem jeg heller, men det er veldig betryggende å vite at barna mine i alle fall er sikret økonomisk i fremtiden.

Jeg føler meg litt tung til sinns i dag også, men jeg har ikke grått noe, og håper jeg skal slippe. Det er så vondt.

Kaja ruller seg rundt på gulvet og klarer å flytte seg ganske langt, så nå er ingenting trygt lenger. Men det ser ut til at det ikke blir noe krabbing med det aller første.

De to tennene oppe har kommet ganske langt ut, og hun er så søt når hun smiler. Og det gjør hun mye! :hjerter:

Oliver og Kaja har så mye glede av hverandre nå. Oliver tuller og Kaja holder på å le seg i hjel. Søtingene.

Oliver stortrives i bhg. Han har nesten ikke tid til å si hadet når jeg skal gå om morgenene, og vil ikke være med hjem på ettermiddagen. Han har blitt mye tøffere fysisk, og det er gøy å se.

Og det kommer nye ord støtt og stadig, nå snakker han skikkelig bra! Lange setninger som er nesten helt riktig. Flinke gutten min!

Han merker nok at det er noe som ikke er som det skal med meg, han går stadig rundt å sier; mamma lei seg. Selv om jeg ikke har vært åpenlyst lei meg rundt han.

Og han spør enda ikke etter pappa'n sin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å lese at du er inne i en tung periode. :troest:

Jeg er meget imponert over dine svigerforeldre! :klappe:

:klem: Håper morgendagen blir bedre

Enig med Veronal vedr. svigerforeldrene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Godt du har så snille folk rundt deg...

Får så vondt av deg når jeg leser dette... Kan vel ikke gjøre noe annet, enn å gi deg en :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigerforeldrene dine høres fantastiske ut!! Det må være godt midt oppi det hele! Jeg kan ikke forestille meg hvordan du har det nå, men skulle så veldig ønske jeg kunne gjort noe for at du skulle få det lettere! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Britt Banditt

Vil bare legge igjen en :klem: jeg (har sniklest mye av dagboka di nå ;))

Han (eks)mannen din er en skikkelig drittsekk!!

Håper alt ordner seg for deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svigerforeldrene dine høres fantastiske ut!

Synes det er godt å høre at de stiller opp for deg og barna så mye som de gjør!

At ex-mannen din mister arv til fordel for deres barn, synes jeg høres ut som en smart løsning. Det gir jo han en slags straff, og kommer de virkelig uskyldige partene i dette til gode!

Skulle egentlig bare innom og gi deg en god :klem: ! Du er sterk, og du vil komme deg videre.

Den støtten du får fra svigerforeldrene dine viser jo at det er han som har gjort noe feil, og ikke deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle innom med en :klemmer: jeg også.

Jeg tenker stadig på deg. Godt du har mange rundt deg som støtter deg, også fra hans "side". Bra du klarer å heve deg over han, han forjener ikke annet.

Så bra at Oliver trives i bhg da! Vi har fått plass til Martin fra nyttår, og håper det går bra. Men vil jo helst være hjemme med han da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så var enda en helg over. Dagene går, utrolig nok. Men det virker som en hel evighet siden livet ble snudd opp-ned.

Jeg har hatt lillesøsteren min på besøk og det har vært veldig hyggelig. Vi har scrappet litt og hatt det koselig. Oliver er på fjellet med svigers.

Var en tur i byen i går, og da møtte vi selvfølgelig han. Så dette er en for liten by for begge oss. Og særlig hvis hun skal flytte hit! Det går bare ikke. Hun bor fremdeles sammen med mannen sin, og sier til sin familie at hun skal fortsette å prøve. Så hvem hun lurer vil tiden vise.

Men jeg har tapt uansett hva som skjer, så det spiller egentlig ingen rolle. Bortsett fra at jeg vil fryde meg litt over at han blir dumpet... Igjen.

Hadde en utrolig kjip start på dagen. Hadde en del drømmer i natt som var veldig vonde. Jeg tror egentlig at jeg er nødt til å ta kontakt med fastlegen min i morgen for å få en henvisning til noen å snakke med. Jeg sliten med skyldfølelser og tanker som ikke er sunne.

Blant annet tenker jeg på at alt hadde vært anderledes om vi ikke hadde fått Kaja. Og det blir så utrolig feil å indirekte skylde på henne. Stakkars lille jenta mi.

Og jeg føler at jeg er så trist at jeg ikke gir nok av meg selv til barna. Jeg sitter ofte og stirrer apatisk foran meg når jeg skal gi Kaja mat, og det er ikke sånn det skal være.

Da Oliver var så gammel sang og småsnakket jeg til han hele tiden, men nå har jeg ikke så mye overskudd og lyst til det.

Og jeg vil ikke at dette skal gå ut over de stakkars, uskyldige barna mine. Jeg vil at det skal gå ut over han! Jeg vil at han skal ha det vondt! Ikke meg, og ikke barna. Og ikke resten av familien heller.

Jeg har forresten bestemt meg for kjøkken og drar og bestiller på tirsdag. Det blir stas. Er litt usikker på hvilken benkeplate jeg skal ha, så det må jeg bestemme meg for da.

Det blir uansett utrolig mye finere en det furuh***ete som er der nå.

Og jeg har booket malere som skal male huset utvendig. Så nå går det fra å være grusomme gult med grønne karmer, til grått med hvite karmer. I tillegg skal de forferdelig skoddene ned.

Da blir huset så fint, atte. Og det blir noe annet enn det vi hadde sammen. Nå blir det mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...