Gå til innhold

Jeg har blitt mamma


Tinúviel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Leiababe

Hei hei. Innom og oppdaterer meg litt. Kan nesten ikke fatte at tida har gått så fort.. Har du bestemt deg ang nicket ditt eller? Jeg liker begge godt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en mistanke om hva nicket ditt er/var, men samtidig kan det hende at jeg er helt på jordet.... Lurer på om det var noe i dagboka de som sa det, men som ble endret ganske fort????!!! (Skjønte du hva jeg mente)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann alle sammen!

Her nytes sommerværet, jeg er bare en kort tur innom, vi skal ha konfirmasjon i morra(lillesøster), så vi stresser litt i dag :)

Tror ikke jeg kan huske at jeg har forsnakket meg og så endret det etterpå Snil@, men nå er det mulig jeg har fortrengt det da :ler:

Har ikke bestemt meg mtp nicket ennå, men nå er det ikke så mange igjen å fortelle "hemmeligheten" til før jeg trygt kan avsløre det i alle fall!

Ha en flott helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Håper du hadde en fin dag i konfirmasjon i dag!!

Vi skal i konf. neste helg, min yngste bror som skal til pers!

Jeg skjønner forøvrig ingenting av sånne nickendringer..jeg klarer rett og slett ikke å henge med når folk bytter nick!! :sjenert: Ikke orker jeg å lete meg frem heller! *late Madden* så jeg bare håper på at du gir meg et vink når du eventuelt gjenoppstår som den du var før...! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei - lenge siden jeg har "sett" deg nå, har du vært like fraværende som meg i det siste kanskje :) Håper alt er bra med deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tinúviel lever fortsatt!

Det samme gjelder forøvrig "hybelkaninen", som på fredag fortalte en jordmorstudent at den hadde puls på 150-160 slag i minuttet. Har en forferdelig hektisk måned, men kanskje jeg snubler innom i morra og hilser på dere :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Må være utrolig spesielt!

Har ikke barn selv, men det må være en helt spesiell opplevelse å vite at man skal ha barn.

Fratulerer nok en gang! Og lykke til videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...