Gå til innhold

Jeg har blitt mamma


Tinúviel

Anbefalte innlegg

Jeg ble veldig nysgjerrig på hvem du var før med en annen profil... :sjenert: burde jeg forresten vite hvem du var? :overrasket:

Hei igjen forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skogmusa, det er godt du bruker de smiley'ene litt for meg, for jeg tør faktisk ikke bruke dem selv ennå... :ler: Tror du jeg får en gutt siden det er overtall av de blå eller? Jeg har absolutt ingen følelse av hvilket kjønn det er(men har alltid ønsket meg en jente først. Blir selvfølgelig glad uansett hva det blir da).

May Helen, vakker? Jeg er konstant rød i kinnene, oppblåst og uvel i magen og det dukker opp kviser både her og både der... Så vakker? Føler meg ikke spesielt vakker nei. Heheh, fikk beskjed om at jeg glødet av hun jeg fortalte det til først da, men det blir nok bedre når det kommer litt mage :)

Jettes: Hvor mange tester tok du? Jeg er oppe i to nå, men det ligger en og roper på meg i skapet, tenkte jeg skulle ta den neste uke når det nærmer seg første legetime :sjenert:

Kylling: :klem: Vi var ikke prøvere nei, men vi levde ikke sikkert heller ;) , der kommer det med å ikke stresse inn i bildet tror jeg. Og selvfølgelig skal jeg fortelle svigermor og svigerfar om det også, jeg klarer nok ikke å gjøre forskjell. Men jeg har veldig lyst til å vente til neste onsdag og legetimen, det er jo bare en uke til. Og tenk å kunne ha et fullstendig utydelig UL-bilde å vise fram... ;) Men da må jeg vente til helga med å fortelle mamma om det, for hun skal til utlandet hele uka. Jaja, det skal jeg klare!

Jeg har treningsabstinenser! Trener selvfølgelig en av de idrettene en anbefales å holde seg unna når en er gravid... :forvirret: Må finne på noe annet ja... Forslag? Jeg jogger ikke(dårlige knær) og turer er nok også litt optimistisk. Trenger noe organisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Gratulerer med baby i magen :) Jeg reagerer også veldig på røyklukt for tida, blir rett og slett kvalm av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har treningsabstinenser! Trener selvfølgelig en av de idrettene en anbefales å holde seg unna når en er gravid...  :forvirret:  Må finne på noe annet ja... Forslag? Jeg jogger ikke(dårlige knær) og turer er nok også litt optimistisk. Trenger noe organisert.

Hva er det du trener igrunnen..?

Hva med svømmetrening? Det er jo ikke belastende for knær.. Men jeg vet jo ikke om det anbefales å holde seg unna når en er gravid... :sjenert: :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til deg også KATTAstrofe, så gøy at vi blir flere i novembergjengen :)

Skogmusa, jeg har det fint, hvordan går det med deg? :klem:

Loevinna: Jeg tror svømming går fint helt til slimproppen går. Har vurdert det faktisk :) Liker faktisk å svømme litt laidback fram og tilbake og bare la tankene flyte også.

I går følte jeg meg helt uforskammet bra! Ikke uggen i magen eller panikksulten i det hele tatt. Selvfølgelig resulterte det i at jeg ble litt redd for at noe skulle være i veien(hørte jeg "hysterisk førstegangs"?) :ler: Har fått beroliget meg selv ned til at det sikkert går bra. I dag er jeg litt tilbake igjen i uggen-følelsen, så jeg er tilbake på kjent territorium.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til deg også Snil@!

7 uker og 1 dag er jeg på vei. Ikke akkurat langt ennå... Prøver å oppdatere i signaturen min hver uke, gidder ikke betale supermedlemsskap for å få ha en ticker i signaturen. :)

Nå skal det bli godt med helg! Jeg er så trøtt! Skal ha søs på besøk fra lørdag til søndag og kanskje en tur på kirkekonsert på søndag. Jeg elsker noen typer klassisk musikk :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann :)

Jeg er oppe i  4 tester og 4 el tester  ....hehe

Da leder du over meg :ler:

Men vi får nå se hvor mange jeg kommer opp i før dette er over ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Hei og hopp!!! Hvordan går det med den gravide? Forstår forresten godt at du har lyst til å fortelle det til moren din. Kommer nok til å ha den følelsen jeg og, men svigermor kommer til å HALSHUGGE meg hvis hun ikke får vite det omtrent samtidig(kan jo forstå det og da...)

Ha en superkoselig fredagskveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så deilig med helg, hvorfor måtte den ende?

Nåja, det betyr jo at vi kommer enda nærmere våren og sommeren, og det er ikke å forakte.

Kjente mine første ørsmå kvalmetak i går og i dag, de kommer når jeg spretter opp av senga for å ordne et eller annet(som at feieren står på taket og feier for harde livet), så nå må jeg begynne å behandle meg selv litt bedre om morran.

Har begynt å grue meg litt til legetimen til onsdag, jeg HATER GU, men jeg vil jo se om alt er ok med "bolledeigen". Jeg synes illustrasjonsbildene til babyverden og barnimagen ser litt ut som en overboblende bolledeig denne uka, men det blir bedre til neste uke :ler:

Nå er jeg "kvitt" problemet med å ville fortelle mamma det helt frem til lørdag, for hun er borte med jobben hele uka. Så da er det bare å holde litt avstand til svigermor også(for direkte spørsmål klarer jeg ikke å lyve på og hun spør stadig vekk) så klarer jeg fristen jeg har satt for meg selv. Jeg vil være 8 uker og 2 dager på vei til lørdag, så det får holde. Tror jeg. Kan jo ombestemme meg også, hvis det ikke passer meg å fortelle det da ;)

Ha en flott uke alle sammen, og god bedring til alle dere som er :forkjola:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hold oss oppdatert med hvordan det gikk hos legen.

Står ellers alt bra til med deg?

Graviditet er så spennende. Gleder meg til å bli gravid selv. :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå sitter jeg her og gruer meg på jobb... Bare 3 timer igjen.

Heldigvis skal helten være med, men han får ikke se på hvis det blir innvendig UL! Godt å ha han med da, hvis legen sier at det ikke står bra til, er ikke jeg i stand til å kjøre hjem etterpå tror jeg...

Oppdaterer kanskje seinere i dag, hvis ikke får det bli til fredag, for jeg blir borte fra PC'n i hele morra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at du får med deg helten din som støtte idag. Det går nok bra skal du se :klem:

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...