Snil@ Skrevet 23. april 2007 #121 Del Skrevet 23. april 2007 Hei, hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 24. april 2007 #122 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg vet også hva nicket var Men du kan jo bare be en modde bytte nicket ditt, så kan du beholde dagboka di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 24. april 2007 #123 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg er jo stadig innom for å se om du har røpet deg jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 24. april 2007 #124 Del Skrevet 24. april 2007 Hei hei. Innom og oppdaterer meg litt. Kan nesten ikke fatte at tida har gått så fort.. Har du bestemt deg ang nicket ditt eller? Jeg liker begge godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snil@ Skrevet 25. april 2007 #125 Del Skrevet 25. april 2007 Jeg har en mistanke om hva nicket ditt er/var, men samtidig kan det hende at jeg er helt på jordet.... Lurer på om det var noe i dagboka de som sa det, men som ble endret ganske fort????!!! (Skjønte du hva jeg mente) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snil@ Skrevet 27. april 2007 #126 Del Skrevet 27. april 2007 Hei, hvordan går det med deg/dere? Håper dere får en fin helg i det fine sommerværet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 28. april 2007 Forfatter #127 Del Skrevet 28. april 2007 Heisann alle sammen! Her nytes sommerværet, jeg er bare en kort tur innom, vi skal ha konfirmasjon i morra(lillesøster), så vi stresser litt i dag Tror ikke jeg kan huske at jeg har forsnakket meg og så endret det etterpå Snil@, men nå er det mulig jeg har fortrengt det da Har ikke bestemt meg mtp nicket ennå, men nå er det ikke så mange igjen å fortelle "hemmeligheten" til før jeg trygt kan avsløre det i alle fall! Ha en flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 29. april 2007 #128 Del Skrevet 29. april 2007 Håper du hadde en fin dag i konfirmasjon i dag!! Vi skal i konf. neste helg, min yngste bror som skal til pers! Jeg skjønner forøvrig ingenting av sånne nickendringer..jeg klarer rett og slett ikke å henge med når folk bytter nick!! Ikke orker jeg å lete meg frem heller! *late Madden* så jeg bare håper på at du gir meg et vink når du eventuelt gjenoppstår som den du var før...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 30. april 2007 #129 Del Skrevet 30. april 2007 Nå er jeg virkelig spent på din tidligere nick. Håper du hadde en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 30. april 2007 #130 Del Skrevet 30. april 2007 Nå ble jeg også nyskjerrig... trodde du var en ny bruker her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 30. april 2007 #131 Del Skrevet 30. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 1. mai 2007 #132 Del Skrevet 1. mai 2007 Ble det en fin konfirmasjon? Ønsker deg en flott 1.mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 3. mai 2007 #133 Del Skrevet 3. mai 2007 Innom med en liten Hvordan er formen om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 3. mai 2007 #134 Del Skrevet 3. mai 2007 hei - lenge siden jeg har "sett" deg nå, har du vært like fraværende som meg i det siste kanskje Håper alt er bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snil@ Skrevet 4. mai 2007 #135 Del Skrevet 4. mai 2007 Hei, hvordan går det med deg? Ønsker dere en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 6. mai 2007 #136 Del Skrevet 6. mai 2007 Hallo Hvor er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #137 Del Skrevet 7. mai 2007 Tinúviel lever fortsatt! Det samme gjelder forøvrig "hybelkaninen", som på fredag fortalte en jordmorstudent at den hadde puls på 150-160 slag i minuttet. Har en forferdelig hektisk måned, men kanskje jeg snubler innom i morra og hilser på dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 7. mai 2007 #138 Del Skrevet 7. mai 2007 Å, har du fått høre hjertelyden Så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 7. mai 2007 #139 Del Skrevet 7. mai 2007 Så fantastisk å høre hjertelyd! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katthy Skrevet 7. mai 2007 #140 Del Skrevet 7. mai 2007 Gratulerer så mye! Må være utrolig spesielt! Har ikke barn selv, men det må være en helt spesiell opplevelse å vite at man skal ha barn. Fratulerer nok en gang! Og lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå