Amalie_85 Skrevet 22. desember 2007 #181 Del Skrevet 22. desember 2007 Bare innom for å skrive goooooood jul så sees vi snart igjen håper jeg, selv om jeg er redd det ikke blir før til neste år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
No Shorty Skrevet 22. desember 2007 #182 Del Skrevet 22. desember 2007 Heisann! God jul! Ha det fint i jula, og se frem til et forhåpningsfull januar! Stor klemmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 23. desember 2007 #183 Del Skrevet 23. desember 2007 Ha en fin jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 23. desember 2007 #184 Del Skrevet 23. desember 2007 Titter innom en lillejulaften morgen for å ønske deg og dine en fantastisk julefeiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #185 Del Skrevet 1. januar 2008 Julehilsner til meg jo Koselig å komme hit og finne det da. Er ikke her så ofte akkurat... God jul og godt nytt år til alle som titter innom her! Hatt en fin jul egentlig, første julaften hjemme hos oss så det var litt rart, men ble i grunnen veldig koselig. Og i dag har mannens familie vært hos oss, spist hjemmelaget pizza og skravla. Og vi har fortalt at vi skal i gang med assistert befrukting nå i januar. Gikk overaskende bra egentlig, jeg hadde grua meg til å si det. Men fra svigermor kom det bare hyggelige spørsmål sånn litt om hvordan det foregår og ventetider og sånn Og optimistiske forventinger til at ting ordner seg. Ingen ubehagelige spørsmål eller kommentarer heller. Og så fikk jeg en kjempeklem og en hyggelig "skal tenke på deg" i øret når de gikk nå nettopp. Koselig! Da gjenstår min familie da, den gruer jeg enda mer for... selv etter at dette gikk så fint... Men faren min har bursdag dagen etter lap'en, så regner med at det kommer en middagsinvitasjon snart, så da får jeg vel heller si det på telefonen da. Trur ikke jeg orker middagsselskap dagen etter lap akkurat, så da har jeg jo en "åpning". Det er jo i grunnen det å begynne å si noe som er så vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 1. januar 2008 #186 Del Skrevet 1. januar 2008 Takke gaven Var kos det. Tenk at dere skal til lap snart. Det blir spennende altså Så godt at det gikk greit å si det, kan skjønne at det er litt vanskelig. Vi må snart finne på noe igjen Hvordan passa støvlettene dine egentlig?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #187 Del Skrevet 1. januar 2008 Støvlettene passa perfekt, er knallgode å gå i også. En hel dag på beina i dem er ikke noe problem, og jeg må jo si at ikke alt fottøy med sånn hæl er digg i lengden. Superfornøyd med andre ord Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 2. januar 2008 #188 Del Skrevet 2. januar 2008 Bra å få fortalt det til familien da. Lykke til med å fortelle det til dine foreldre også Det går nok bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 3. januar 2008 #189 Del Skrevet 3. januar 2008 Hei på deg! Koselig at du stakk innom boka mi å tippa. Håper at du og Amalie vil ta dere en tur til meg snart, en jentekveld er jeg klar for. Hadde vært koselig! Håper det går bra å fortelle om dette til dine foreldre..*skal tenke hardt på deg jeg* håper dette kommer til å gå bra for dere! Jeg er positiv iallfall Har lært meg det at uansett hvordan tinger så lønner det seg alltid å være det, selvom det er uhyre vanskelig til tider... Håper ellers at dere har det finfint. Ser frem til mange flere jentetreff og caféturer i 2008! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 4. januar 2008 #190 Del Skrevet 4. januar 2008 Takke for i kveld var kjempe kos å se deg igjen. Kanskje vi sees neste uke hvis det blir KG-treff eller? syns det hadde vært hyggelig om det hadde blitt det. Og som Minni sier, viktig å være positiv men ikke lett. Så vi får være positive sammen med deg så blir det 3 ganger så mye positivitet Håper det går greit å si det til familien din at det ikke blir noe negativt rundt det. Men hvis du trenger noen til å sutre til etterpå skal du få lov til å sutre til meg Ha en fin helg snuppa, så snakkes vi snart igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 5. januar 2008 #191 Del Skrevet 5. januar 2008 Hei igjen snuppelupp! Tusen takk for en koselig jentekveld. Har det alltid hyggelig vi synes jeg.. Trekløveret.. Skal tenke masse på deg til fredag og fremover ellers. Og krysse alt jeg har for dere. Dere fortjener barn, basta! Her er vi igang med oppussinga og det er moro. Liker oppussing.. Og etter dagens fargechat på msn med deg så ble det noen ideer også, knis... Meeeen, får ta litt og litt.. Håper vi sees snart igjen.. Sove godt og hilse mann og gris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #192 Del Skrevet 8. januar 2008 Da er "nyheten" overbrakt mine foreldre også. Ringte dem i dag og sa at jeg nok ikke kom i bursdag i helga fordi jeg skulle til laparaskopisk undersøkelse på fredag. Prata med Pappa og han sa ikke så mye men jeg tror han syns det kom litt brått på og han ble nok litt paff. Hørte Mamma prate/rope beskjeder til han i bakgrunnen og ba om å få snakke med henne, særlig da hun spurte hvorfor vi skulle komme en annen gang. Men akkurat når jeg ringte hadde hun lavt blodsukker (hun har diabetes), og jeg orker ikke snakke med henne da. Da er det bare sinne og surrete greier. Så hun ringte tilbake etter en stund og vi prata ganske lenge. Fortalte litt hva leger har sagt og hva slags greier som er planlagt videre og sånn, og tror hun noterte ned noen forkortelser og sånn. Også fortalte hun at hun hadde gått på hormonkurer for å bli gravid med meg og broren min også, men hun kunne ikke huske hva slags kurer det hadde vært. Sånn egentlig så trur jeg at hun har noe av det samme som jeg har (PCOS) da hun også har hatt uregelmessig mens, mye hår på bein og armer, lett for overvekt osv... men det ble vel aldri påvist hos henne. Vet egentlig ikke hvor mye de visste om sånt i 1981 jeg... Var selvfølgelig ikke så fælt som jeg hadde sett for meg at det skulle være, men liker ikke å snakke med henne om sånt. Blir for personlig på en måte. Og må si jeg gruer meg til klengete klemmer og velment men voldsomt overivring omsorg neste gang vi treffes... uff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 9. januar 2008 #193 Del Skrevet 9. januar 2008 Er ikke lett å snakke med foreldre om sånne ting, det synes ikke jeg heller. Har et godt forhold til foreldrene mine, men liker liksom ikke å bli for personlig/intim... Men da har nok moren din det samme som deg da... Hvis hun trengte hormonkurer hun også. Sender deg en stor jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 9. januar 2008 #194 Del Skrevet 9. januar 2008 Så flott at det ikke bare ble mas med en gang da Nå er det ikke lenge igjen til du skal inn og pirkes i jo det blir så spennende Så håper jeg vi kan møtes nesten uke Stooor og masse masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 9. januar 2008 #195 Del Skrevet 9. januar 2008 Tenker på dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #196 Del Skrevet 9. januar 2008 Nå sitter jeg på jobben fortsatt, sitter bare og jaller og tuller egentlig. Og kjeder meg fryktelig! lei av å være her, vil hjem til sofaen min, eller ut i regnværet eller noe. Meeeeen, det kan jeg ikke enda... Har fått den gode, snille mannen min til å komme opp hit for å hjelpe meg med noe datatrøbbel som oppsto her i dag, og han sitter og prøver å finne ut av det nå. Hehe, praktisk å ha en mann med dataproblemer og linux som hobby når jeg helt plutselig har fått trøbbel med en ny linuxboks på jobben. Selvfølgelig blir hele systemet her helt lamma av denne feilen, får nesten ikke gjort noen ting, og alt av support var stengt. Legg til at det er jeg som er ansvarlig for at alt av datautstyr er oppe og går og at jeg har en del jeg skulle ha fått unna før jeg skal sykemeldes til fredag... og jeg er veldig takknemlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 10. januar 2008 #197 Del Skrevet 10. januar 2008 Lykke lykke lykke til i morgen. Kommer nok til å tenke på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #198 Del Skrevet 12. januar 2008 Lykke lykke lykke til i morgen. Kommer nok til å tenke på deg Tusen takk Amalie! Nå sitter jeg i sofaen med pledd og puter, vannglass, aviser, blader og bøker, laptop og en diger pose bamsemums. Snill mann som duller med meg har jeg også. :rødme: Lap'en i går gikk bra da, var på oppvåkninga ca klokka tolv, etter at det hadde brukt 45 minutter på operasjonsbordet. Livmor og lat så fint ut, og de har drillet 10-12 hull i eggstokkene mine. Er helt gul på magen nå og har tre plasterlapper på. Lå veldig lenge på oppvåkningen, men husker bare glimt av det. Jeg hadde visst skreket og oiet veldig da jeg våkna og hatt veldig vondt. De hadde nesten ikke gitt meg smertestillende under operasjonen, så da fikk jeg når jeg våkna. Resultatet ble at jeg ble liggende i mange timer, kan huske en alarm som gikk stadig vekk, og en sykepleier som minnet meg på å puste dypt. Skummelt egententlig at de har sånne ting som gjør at man blir så sløv av pusten nesten stopper... Må si jeg følte meg veldig godt tatt vare på på riksen, snille omtenkksomme sykepleiere og en kirurg som tok seg godt tid til å snakke med meg, hun forklarte at alt hadde gått bra og sånn, og sikkert noe mer som jeg ikke husker... hehe. Sløv ja! Mannen kom og hentet meg og jeg ble kjørt i rullestol helt ut i bilen. Sov nesten hele veien hjem og gikk rett og la meg. Deilig å få sovet ut skikkelig! Nå har jeg ikke tatt smertestillende i dag, og føler meg i grunnen ganske så frisk, i hvertfall hvis jeg sitter HELT i ro, når jeg beveger meg er det tydelig at noen har røra rundt i magen min. Så blir nok sofaen i hele dag på meg. Sel vom det blir ganske kjedelig etterhvert. Håper ting er bedre i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 12. januar 2008 #199 Del Skrevet 12. januar 2008 Oj, det der hørtes ikke noe godt ut. Godt du har en flott mann som passer på å dulle med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 13. januar 2008 #200 Del Skrevet 13. januar 2008 Hei Kvisten! Håper "sofapoteten" (dette kaller hun seg selv altså!) har det bra idag. Sikkrt ikke akkurat behagelig men..Gul på magen å greier..Off *trøste*.. Men, det blir en spennende tid fremover nå da. Og siden drillinga i egposene i seg selv kunne føre til EL så er det jo bare å kjøre på etterhvert... Krysser iallfall alt jeg har for dere.. Ha en fin søndag vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå