Gå til innhold

Kvistkvast - dagboka er oppgradert til babybok!


Kvist

Anbefalte innlegg

Dag 44 ... Tar Primolut og kan ikke si at jeg koser meg, dårlig humør, dårlig form... ikke blir jeg kvitt forkjølelsen helt heller. Skal ta resten av Primolutboksen, og er ferdig på lørdag (12 mai) så da kommer vel mensen sånn rundt den 16 (syklusdag 52) da... Gleder meg! Å ta Pergo var jo bare ålreit, dette her liker jeg ikke i det hele tatt.

Bestillte meg termometer i går, med to desimaler. Det ble sendt i posten i dag, så da kan jeg jo snart begynne å tempe da :) Kanskje jeg får litt mer kontroll og oversikt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir spennende når mensen kommer tilbake og du kan tempe. Krysser fingrene for at pergoen hjelper denne gangen, og at det setter seg en liten spire.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei buskeveksten! :ler: Blir visst ved med å kalle deg det... :sjenert:

Ser du er oppe lenge også, måtte hoppe innom her jeg, lenge siden sist.

Så spennende med termometer da, hva slags har du bestilt? Har IKM på tirsdag jeg, blir spennende...Kanskje... :rødme:

Jeg må nok DESSVERRE melde avbud til meditasjone imorgen, fordi jeg skal ut å handle inn varer til lørdagen puss se på lokalet, og det tar nok sin tid. Men, har ikke tenkt til å slutte altså, selvom det er jo ikke så mange gangene igjen.. :forvirret:

Håååper på stabil syklus for deg og at vi snart får en bolle hver vår ovn... :smile:

Hadde vært koselig det.

Nattinatt vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Elgeberta :)

Skjønner godt at du har nok å gjøre for tida da... satt faktisk akkurat og tenkte på om jeg orker meditasjon i morra, tror egentlig ikke det. Har hatt feber i hele dag, og føler meg skikkelig elendig. Tror det beste er å holde seg i ro jeg.

Ang. termometer så bestillte jeg dette. Bestillte mandag kveld, fikk mail om at det var i posten tirsdag formiddag. Det må jo kalles bra :)

Og det der med bolle i ovnen, tja, vet ikke snart jeg. Syns det begynner å bli litt vel mye tilsetningsstoffer i denne kroppen min. Stakkars mannen, jeg er jo fæl å bo sammen med for tida :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Snuppa!

Håper formen din er bedre i dag. Jeg er hjemme fra jobben i dag. Føler meg som en hypokonder her jeg liggger. Føler jeg er altfor mye syk. Håper i det lengste at jeg er gravid.. Kommer i såfall til å fortelle det til sjefen på fredag, men be han om å holde det hemmelig. Menmen. Jeg er nok ikke det uansett. Men da er det i såfall på tide å komme seg til legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å gi den en :klem:

Det skal ikke være lett for deg dette :tristbla:

Vi får ta en kaffe snart så du kan få litt andre tanker inn i hode og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk termometeret mitt i posten i går. Det gikk jammen meg kjapt :) Måtte selvfølgelig pakke det ut og teste det i går, selv om det er en stund til dag 1 hos meg. Og det virker ikke.... helt dødt :( Skuffa! Så da er det vel bare å sende det tilbake og be om et nytt. Grr. Sånt er så tungvindt med netthandling. har sendt dem en mail, så ser vi hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig da. Får håpe du får et lite plaster på såret. Kanskje de kan sende litt babystøv? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

Håper du har det fint. Jeg har stressa og styra. Men festen var bare helt suveren! Jonas går på skyer ennå han..Kosa seg veldig :) Og ble kjempeoverraska! Jeg er egentlig mest overraska over at ingen har plapra jeg..Hihi.. Moro greier.

Sees snart vel? :kaffe: ?

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

Håper du har det fint. Jeg har stressa og styra. Men festen var bare helt suveren! Jonas går på skyer ennå han..Kosa seg veldig  :) Og ble kjempeoverraska! Jeg er egentlig mest overraska over at ingen har plapra jeg..Hihi.. Moro greier.

Sees snart vel? :kaffe: ?

:klem:  :klem:  :klem:

Så bra at festen ble en suksess! Skjønner godt at det var litt å styre med ja, flink du. Og jeg er veldig klar for en kaffe og litt prat :) Det er alltid koselig. :klem:

Ble så overaska når jeg så at det var skjedd noe i dagboka mi, vært lite her inne i det siste. Men nå skulle jeg inn og oppdatere for jeg har fått mensen i dag. Så da er jeg klar for ny pergokur.

Og som om ikke mensen var nok så ble det litt ubehagelig på jobben i dag også. Vi står en tre-fire stykker sammen ute, og ei lita jente holder på rundt oss. En av typen "dukke" som alle syns er nydelig, selvfølgelig blir det litt snakket om. Og da, sånn helt plutselig, spør en av kollegaene: Du skal ikke ha barn du da? Jeg har aldri nevn noe om prøving eller noe til dem, siden jeg er vikar på korttidskontrakter har jeg tenkt at det var lite lurt.

Men nå klarte jeg ikke å snakke det bort. Jeg svarte rett ut: Jeg tror ikke at jeg kan få barn jeg! Da ble hun litt paff og sa noe sånt som at Ehh, nei det er det jo ikke alle som kan nei.... og så gikk alle hver sin vei. Fem minutter etterpå kom hun bort og spurte om hun hadde vært litt brå, og beklaget det veldig hvis hun hadde gjort så det ble ubehagelig for meg. Jeg sa ja til at det hadde vært ubehagelig, og at jeg ikke syns noe om å bli spurt sånn. Da beklaget hun igjen for å ikke ha tenkt seg om.

Tror jeg lærte damene på jobben at sånt spør man ikke om. Var noen lange ansikter der ja.

Uff! :sad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at mensen har kommet. Krysser fingre og tær for at pergokuren hjelper til å få spiren til å sitte denne gangen.

Så ufine damer på jobben. De tenker seg nok om to ganger neste gang. Jeg synes du gjorde det riktige når du svarte dem på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Straks ferdig med mensen, rare greier dette her. Blødde noe helt vannvittig mye i går, og nesten ingenting i dag... I og for seg greit da, med halvannen dag med skikkelige blødninger.

Nå har jeg og mannen vært en tur på en ny bar som åpnet i kveld. Vi var inviterte gjennom jobben hans, og dettte skulle visst være stilige greier... Må si jeg var skuffa, så ut som en hvilkensomhelst bar jo. Trodde lissom en "skybar" på fancy hotell, som har blitt masse omtalt for fin design, skulle være skikkelig stilig, eller i hvertfall annerledes. Men det så jo ut som om masse av lamper og interiør var kjøpt på bohus jo... i fjor. Ikke var det særlig bra med folk der heller. Hjemme tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe. Der kan du se, vi kommer ikke til å gå glipp av noe når vi ikke kan gå på bar lenger. ;) Forhåpentligvis ikke lenge til vi må si neitakk til byturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Det var kjempe hyggelig på fredag. Så det må vi gjøre igjen. Det var hardt å stå opp på lørdags morgen for å dra på jobb. Usj. Men det er da vel sånn å jobbe. ;)

Jeg jobber jo ikke så mye ellers. Men skal begynne til uka nå å lese til matte eksamen tenkte jeg! Så på fredag tror jeg at jeg får vite om jeg besto på eksamen eller ikke. Jeg gruer meg masse jeg :tristbla:

Må få tid til en kaffe snart sammen med Moose og mosse-jenta. De har for vanskelig nick til at jeg klarer å huske det! :forvirret:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått jobb!

En utrolig merkelig historie egentlig... Da jeg var ferdig på jobb i dag, så jeg at det var en ubesvart på telefonen min så jeg ringte tilbake. Dette var ti på fire i dag. Han ringte fra et trykkeri, og sa han hadde hørt at jeg var en dyktig grafiker. Og så lurte han på om jeg var intressert i å snakke om jobb. Det var jeg jo selvfølgelig og vi pratet et kvarters tid. Så skulle han snakke med noen internt, og så skulle de ringe i morgen for å avtale evt intervju. Jeg kom meg hjem, snakket litt med mannen. Vi kom til at han hadde vært elektriker på dette firmaets hovedkontor én dag i fjor sommer og at han da hadde gitt dem nummeret mitt.

Det gikk et kvarter og så ringer telefonen igjen, det er en annen fra samme firma, han har pratet med han som ringte først. Og de lurer på om jeg er midt i middagen, eller om jeg har tid til å komme en tur. Fem minutter etterpå sitter jeg i bilen :)

En halvtime ut i intervjuet blir det klart at jeg har fått jobb, begynner på mandag klokka sju! I første omgang blir det 2-3 uker, hvis jeg trives og de liker meg så blir det fast.

Men så kommer det skumle da. Jeg har jo ikke jobbet som grafiker på fem år. Fem år er lenge! Selv om jeg jo har gjort litt privat og litt freelance så er jeg jo rimelig "ute av ting". Har blir det litt lekser fremover ja. Spennende.

Så da blir det å fortelle på jobben i morra, at jeg endelig har fått meg noe som virker mer forpliktende. Hehe, er så glad nå. En femtilapp mer i timen blir det også, og bedre avtaler sånn generelt. Juhu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer så mye med jobb!

Håper du trives, og at de trives med deg :kose:

Tusen takk! Det håper jeg også :)

For en dag det har vært i dag. Alt det med jobb og sånn, kommer hjem i kjempehumør. Må bare fortelle det til ei venninne, hun er også utdannet i samme bransje, så jeg håpet på litt tips om hvos jeg skulle begynne for å oppdatere meg og sånn...

Og så forteller hun at hun er gravid i 10 uke! Altså unner henne det da, men de har jo ikke prøvd en gang. Kjenner at jeg syns med hele meg at dette er fryktelig urettferdig. Jeg vil også! Akkurat denne venninnen har jeg pratet en del om babyønsker med, og fram til for ikke mange måneder siden så syns hun at hun ikke var klar... mens vi har prøvd og prøvd og vært hos leger og styr. Så urettferdig! Jeg er så misunnelig nå, føler meg helt råtten som tenker sånn. Men nå må det da være min tur snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei KvistKvast-snuppa :klem:

Jeg skjønner godt at du synes det er urettferdig at venninnen din er gravid nå. Det er ikke kjekt å slite og slite mens andre som "ikke engang vil ha barn" blir gravid på et blunk. Men gled deg over jobben, så sitter spiren snart skal du se. Det ordner seg for snille jenter til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Darkness :)

Vet det er normalt å tenke slik, selv om jeg prøver å la være. Men dette er den andre graviditeten i "nærheten" av meg som jeg ahr fått høre om siste tre dager. Reagerte ikke sånn i det hele tatt med nummer én. Men to ble litt mye en stund.

Sluttet å sippe nå :)

Og er i full gang med å lese meg opp til mandag... hehe... skjedd litt i verden ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...