Gå til innhold

Kvistkvast - dagboka er oppgradert til babybok!


Kvist

Anbefalte innlegg

Huff, jeg skjønner at humøret ikke akkurat er på topp. :klem: Men det er lov å ha litt dårlige dager, og med det dere har å stri med så er det naturlig at du må ha en utblåsning nå og da. Det har sikkert mannen din full forståelse for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*trøste på* :klem:

stakkars deg, skjønner godt at du ikke syns dagene er så morsomme nå. Men du får heller prøve å foksuere på at dere snart skal på en tur og prøve å kose dere masse der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntring!

Hehe Amalie, fokusere på noe annet ja.... Særlig! :gjeiper:

Notere: Mensmurringer som kommer i "tak" plutselig er de der og plutselig ikke. Ganske kjipt når jeg har hvit bukse i dag, hver gang smertene kommer så rekker jeg å tenke ÅNEI!, hehe... Er akkurat sånn som jeg pleier å ha første mensdag da jeg blør masse. Vært og sjekka, ikke så mye som lyserosa engang :)

Men så er det jo bare onsdag, legen sa jeg kunne teste i helga/mandag.

*håpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! Håper dere lykkes!

Vi har ikke hatt hellet med oss i det siste desverre. (Lagt deg til i bloggen min om du vil lese mer om det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! Håper dere lykkes!

Vi har ikke hatt hellet med oss i det siste desverre. (Lagt deg til i bloggen min om du vil lese mer om det)

Takk for lykkønskninger! Så leit at dere ikke har hatt hellet med dere da :( Er vel bare å krysse fingrene og fortsett å håpe...

Vil gjerne lese, men får opp melding om at jeg ikke er autorisert når jeg klikker på linken i signaturen din. Hvordan gjør det det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trur jeg er litt hormonpåvirket nå asså, trist og lei, tårene sitte veldig løst og triller en og en stadig vekk. Uten at det er noe spesifikt jeg gråter over. Slitsomt! Vil ikke ha det sånn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snille gode mannen min. Kommer med saft og nystekte rundstykker til meg, og jeg sitter bare her og sipper, surfer og surmuler. Mangler totalt tiltakslyst i dag, hadde egentlig en liste over ting jeg burde gjort, men jeg orker ikke engang å prøve å huske hva de tingene var.

Så da sitter jeg heller her, og spiser varme rundstykker med jalapenoost på og tenker på hvor utrolig glad jeg er i mannen min. Og hvor kjipt det må være for han å ha en kone som sipper uten å kunne forklare hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fullt så svart i dag :)

Mensmurringer, tildels ganske så kraftige, har jeg fortsatt, puppene er kjempeømme også er jeg skikkelig trøtt. Nesten så jeg begynner å lure på om jeg har lest for mange lister over graviditetssymptomer og inbiller meg at jeg har dem alle sammen. Har ikke lyst til å tro at jeg er gravid, holder meg til håpet enda. Men vet vel egentlig at om jeg får mensen nå snart så kommer verden til å rase litt sammen for meg :(

Gleder meg jo veldig til å dra til Roma på søndag også, og veldig spent på om det blir en Romatur svevende oppe i rosa skyer, eller om det blir en trist og lei Kvist som drukner sorgen i gelato og vino rosso.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Håper du får en fin Romatur uansett hva utfallet blir. Men krysser fingrene for at det endelig skal bli deres tur denne måneden!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingre for dere!

Om om det ikke skulle lykkes så er vel ikke Roma den verste plassen å være uansett da :grin:

Masse masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for lykkønskninger! Så leit at dere ikke har hatt hellet med dere da :( Er vel bare å krysse fingrene og fortsett å håpe...

Vil gjerne lese, men får opp melding om at jeg ikke er autorisert når jeg klikker på linken i signaturen din. Hvordan gjør det det?

Beklager, hadde glemt å lagre da jeg la deg til. I orden nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært og tatt blodprøve igjen, den skulle egentlig tas 16 dager etter Ovitrelle, men det ble 14 dager, på grunn av Romaturen. Veldig spent, men kjenner pessimisten i meg tror at det er for tidlig å teste i dag...

Har tidligere tatt prøver på denne lab'en flere ganger, og hatt positive erfaringer med alle der bortsett fra en mann. I dag havnet jeg hos denne mannen igjen. Og da sa jeg at han måte være forsiktig for sist gang ble jeg blå nesten ned til håndleddet når han stakk. Han lover å være forsiktig og begynnte. Å HERREGUD så vondt, han røra rundt inni venstrearmen med nåla. Trudde jeg skulle svime av og tårene rant. Så da tok han den ut og stakk i andre armen. Samme greia der, bare med tynnere nål...

Da sa jeg nei til at han fikk stikke noe mer, og særlig ikke oppå håndbaken som han sa han skulle prøve, der er det både vondt og godt synlig. Fikk bytte til hun dama som var på jobb, og vips så hadde hun tatt et prøveglass uten at jeg merket mer enn et lite stikk.

Forsatt murringer, ømme pupper og trøtt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir spennende med resultetet på prøven da!

Når kan du får det tror du?

Tar gjerne i mot tips etter Roma-turen forresten. Skal nemlig dit selv om ikke så lenge, på en ekte kjærlighetsferie :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke når jeg kan ringe riksen. Men tenker at jeg venter til neste fredag, da er jeg tilbake fra Roma, men da vet jeg det vel selv sikkert. Da har jeg jo antagelig enten fått mensen eller en fin test :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en inkompentent mann da. Det skal vel ikke være store tryllekunsten å ta en blodprøve, vel?

God tur til Roma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Negativ test i dag...

Kjenner at jeg er litt skuffa, men ikke særlig overrasket. Håper fortsatt, for det kan jo være for tidlig å teste. Skal håpe helt til mensen kommer jeg :jepp:

Men ville teste i dag, for dette er siste mulighet før vi drar ti Roma, og det ville vært best å få den positive testen når det bare var meg og mannen, ikke annen familie i tillegg. men men, nye tester er kjøpt inn og pakket ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*håper-sammen-med-kvist*

:klem:

Ville innom for å si god tur til roma :)

takk for hjelp med kort, kjenner det nærmer seg, syns det er kjempeskummelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet opp mandag morgen i Roma, og hadde fåt mensen :(

Kledde på meg kjapt og gikk meg en tur alene med mørke solbriller på. Tårene fosset og akkurat da hatet jeg at vi var på tur med familien. Satt meg i sola helt nede ved Tiber, satt der lenge og gråt alene. Bare noen joggere og hundeluftere der, og de var for høflige til å stirre. Etterhvert kom mannen min ned dit jeg satt og han holdt rundt meg og vi pratet om det. Aldri fått så voldsom sorgreaksjon på å få mensen før, men denne gangen hadde vi jo fått hjelp, og jeg hadde jo så masse vondter og ubehag at jeg hadde virkelig et stort håp.

Klarte etterhvert å tenke på andre ting, og har nytt ferien i Roma, sett masse fint, tatt 350 bilder, drukket massevis av rødvin og sitter igjen med god minner. Og Roma står laaaangt opp på lista over steder jeg skal tilbake til.

Kom hjem i går kveld, hentet en stappmett og sliten gris hos venninna mi, hehe. Han så ut som om han hadde kosa seg veldig, så full i magen at han nesten ikke orker å gå trappa enda :fnise: Og i dag har vi plukket en stooooor bukett med hvitveis på vei hjem fra handletur. Det er vår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å kvisten-min :klemmer:

har ikke noe å si jeg, får helt vondt. Men, du gir ikke opp enda håper jeg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...