Gå til innhold

Bryllupsplanleggeren


Amadea

Anbefalte innlegg

Gjest Pia 30.08.08
Hei Pia! Hyggelig med i besök! :)

Koselig med foreldre som vil hjelpe til ja. Så lenge hun skal sy masse andre greier er det jo greit at du takket nei til kjolen. Tror det må vaere ganske vanskelig å sy en brudekjole og dessuten må man kjope inn store mengder av dyrt stoff så det er jo litt kjipt om det går galt. Så det var sikkert like greit at ikke hun fikk det ansvaret tror jeg. Blir bra med brudepikejoler og ringputer med "mammas signatur" da! Der er du heldig!

Hun har gjort det før da, sydde brudekjolen til min kommende svigerinne, og den var helt nydelig ;) Men jeg blir litt usikker da, for jeg vet hva jeg synes er pent, men man vet jo aldri om det er det som er pent på meg! Har hørt altfor mange historier om bruder som ser noe som er pent på bilde, også er det noe helt annet som er pent på kroppen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pia 30.08.08
Det har du rett i. Kjekt å pröve seg fram i brudesalongene. Så kan mammaen din slappe av i stedet. :)

Mammaen hans, ja :ler: Hehe... Hun kommer nok til å stresse nok uten min hjelp tror jeg. Ganske stresset menneske. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var mammen din jeg! :ler: Ja, ja, bra blir det nok uansett. Du får pröve å forhindre at hun smitter over stressinga på deg da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pia 30.08.08

Hehe... Er kommet så langt allerede, og det er fortsatt 558 dager til vi gifter oss, så jeg kan jo håpe alt det ikke blir for mye stress på slutten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh så gøy å drømme seg bort i brudekjoler igjen.... :hjerterrundt:

Glemmer ikke første gang jeg prøvde en kjole som STOD på gulvet og jeg måtte klatre ut av skjørtet!!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Nei, det har ikke blitt så mye planlegging enda egentlig. Litt vanskelig å komme videre når vi ikke har funnet ut hvor vi skal holde bryllupet enda. Jakten på det perfekte lokale er i gang; om enn ikke akkurat prioritert over alle dagens gjöremål alltid... ;) Så da går det smått og sakte da vet du.

Men det ligger i bakhodet nesten hele tida. Tihi! :hjerter_rundt:

Endret av Amadea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte fortelle hele frierihistorien til sambo i helgen jeg.. Håper han tar hintet..  :ler:

Det syns jeg er på tide i tilfelle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte fortelle hele frierihistorien til sambo i helgen jeg.. Håper han tar hintet..  :ler:

:ler:

Det gjör han sikkert!

:klem:

PS: Jeg hadde på forhånd krevd ring, roser, og champagne, så du kan sikkert gå litt lenger enn å bare hinte også! ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Det gjör han sikkert!

:klem:

PS: Jeg hadde på forhånd krevd ring, roser, og champagne, så du kan sikkert gå litt lenger enn å bare hinte også! ;):ler:

Herlig!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått på meg ringen igjen! :-D Den har vaert til tilpasning siden den var litt stor, men nå er den på fingeren igjen!

:hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh, er det ikke godt?

Jeg og var så lei meg når jeg leverte den inn til tilpasning, måtte vente litt over en uke. Men når den kom på igjen, var det ekstra godt. Da skal den være der for alltid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stolte søstra til den vordende bruden klarte endelig å få surret seg inn her :-D Hurra hurra for deg og nesten-svogern! Nå skal jeg følge ivrig med på bryllupsplanleggingen herfra også!

Suss og klem fra Store-søta :klem:

PS: Så morsomt at små snuppeluppeniesene skal være brudepiker! Sukk... for et drømmebryllup det blir! :bryllup:

Endret av Pingse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...