Gå til innhold

Bryllupsplanleggeren


Amadea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjempelekker kjole! Var forresten mange andre lekre kjoler der også..... Tror jeg må få Sambo til å fri.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er inne på Rosa Clara nå. Modell 228 Nerja var fin. Men jeg vil helst ha noe litt drapert rundt livet, hvis det er det det heter. Likte overdelen og skjörtet, men ikke så godt midten hvis dere skjönner... :ler:

Uansett kommer det vel ny kolleksjon til hösten og jeg trenger jo ikke akkurat kjöpe noe nå. Har gooood tid! :ler:

Endret av Amadea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pronovias:

Epilogo (under fashion) var utrolig söt da!

Og Oleo (side 3 under Dreams) var bare nydelig, men lurer på om det er en litt for "stor" kjole etter min smak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, det föles så rart og fint å vaere forlovet. Akkurat som en egen tilstand!

:sjenert:

:hjerter_rundt:

Titter litt rundt i boka di jeg, koselig å følge med i planleggingen :) Har samme følelse som deg fordi vi også nettopp forlovet oss.. Klarer ikke helt å venne meg til tanken, blir like glad og overrasket hver gang jeg titter på høyre ringfinger :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig med enda et besök! Har levert ringen til tilpasning jeg og får den ikke för om enda en uke. :( Gleder meg masse til å få den på fingeren igjen! :):ler:

Endret av Amadea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg pröve å få litt orden i sysakene her.

Kjoler som jeg liker vil bli samlet opp og postet i dette innlegget:

200? - kolleksjonen

San Patrick

(Linken er fra et annet firma, går rett på kjolen)

2007 - kolleksjonen

Rosa Clara

Modell 228 Nerja

Pronovias:

Epilogo (under Fashion)

Oleo (side 3 under Dreams)

2008 - kolleksjonen

Novia d'Art

Connie

Dama

Eva

Menta

__________________________________

Og dette ble Kjolen med stor K:

Kjolen min :)

:hoppe:

Endret av Amadea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel kanskje litt andre ting som haster mere enn kjole. Finne ut hvor vi skal gifte oss for eksempel... :sjenert:

Jeg setter opp en liste over grunner til å gifte oss på mitt hjemsted og grunner til å gifte oss på hans hjemsted:

Ting som taler for mitt hjemsted:

- Jeg har rett og slett litt lyst, dessuten er det vel tradisjon å gifte seg på brudens hjemsted ;)

- Det blir nok mindre og mer intimt

- Jeg har en fölelse av at det kan bli litt stiligere

- Det er enklere å få tak i taxi og slikt

- Det er enklere å finne nok hotellrom i grei avstand

- Kirken har orgel

Ting som taler for hans hjemsted:

- Jeg tror brudgommen har mest lyst til å gifte seg her

- Det er enklere å organisere siden vi bor her

- Det er lettere å finne lokale som er stort nok, har oppe lenge nok og ikke koster skjorta

- Det kan muligens bli festligere

- Det blir antagelig billigere

- Kirken er kjempefin! (Det er den på mitt hjemsted også, men denne er nok hakket finere)

Det var mine tanker forelöpig. Kommer sikker til å oppdatere her etter hvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha katolsk. Det er i hvert fall det vi önsker. Kjaeresten har snakket med presten i sin menighet og han skulle sjekke med bispekontoret (eller hva det heter) hva som kreves.

Endret av Amadea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke blitt noe saerlig mye klokere i forhold til hvor vi skal gifte oss.

Men nå har jeg det i det minste litt klarere for meg hva som kan vaere et alternativt lokale hvis det blir på mitt hjemsted. Pappa er satt på saken og skal sjekke detaljene. :sjarmor:

Hvis det blir til at vi gifter oss her på kjaerestens hjemsted tror jeg nok at han har det ganske klart for seg hvordan det hele skal foregå.

Vi får se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Pia 30.08.08
De ble glade og rört. :)

Så koselig :) Mamma så lettere sjokkert ut :ler: Vi måtte si det til mine kommende svigerforeldre over telefon, siden de var på vei til Thailand, og søsteren til min kjære så ringen når vi var innom. Når vi møtte dem når dem var tilbake kom hun med et sjelvende "Trodde kanskje ikke det skulle gå fort..." Etterfulgt av et stort smil og mange gratulasjoner og klemmer :legrine:

Men hun gleder seg veldig til å sy brudepikekjoler og ringputer da. Ville gjerne sy kjolen min og, men jeg synes det er så mange fine kjoler der ute, og har så lyst på kjole med mye detaljer på... Litt teit kanskje :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pia! Hyggelig med i besök! :)

Koselig med foreldre som vil hjelpe til ja. Så lenge hun skal sy masse andre greier er det jo greit at du takket nei til kjolen. Tror det må vaere ganske vanskelig å sy en brudekjole og dessuten må man kjope inn store mengder av dyrt stoff så det er jo litt kjipt om det går galt. Så det var sikkert like greit at ikke hun fikk det ansvaret tror jeg. Blir bra med brudepikejoler og ringputer med "mammas signatur" da! Der er du heldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var vi tilfeldigvis (altså det var ikke så tilfeldig, men hadde ikke med bryllupsplanlegging å gjöre) på middag i festsalen på den restauranten kjaeresten hadde sett seg ut til bryllupsfest. Og det var desverre ikke bra i det hele tatt. Jeg ble ikke overbevist. Salen var altfor stor, bråkete og upersonlig og selve lokalet syntes jeg var ganske slitt og litt småharry. Uff nei, vi må nok se oss om etter et annet sted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...